Uitslagen NK Nijmegen "live" te volgen :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:18

Is er iemand geweest? Was het werkelijk zo goed of waren de juryleden in een sinterklaasstemming dat ze zo hoog gepunt hebben Verward

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:22

Ik ben geweest, het was wel heel goed allemaal. Maar ik vind het ook hoog gepunt... Vroeger mocht je super blij zijn als je 68% had...

Er werd heel goed gereden. Veel aansprekende muziek...

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:23

Pipo"]
Is er iemand geweest? Was het werkelijk zo goed of waren de juryleden in een sinterklaasstemming dat ze zo hoog gepunt hebben Verward
[/quote]

Hadden op Bokt gekeken. Knipoog

[WD] Lancet en anderen op het NK

[quote="ceasario schreef:
Weet je wat me verbaasd !

Dat Judge B: Dhr. G. Fouarge durft te punte.

En dat die Hollanders elkaar de vliegen zitten af te vangen.

Als je Olympische politiek wilt voeren,had je 74 % of meer voor sommige neer moeten zetten.
Dat laat je de buitenlandse concurrentie sidderen.

Maar ze begrijpen er niks van wat een Olympisch jaar is.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:43

Je zou het haast denken ja Haha! Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:45

Ja het was echt top!! Edward gewoon ongekend, echt kippevel!!
Anky ook goed met Krack maar ik blijf me verbazen over Sven!! Niet echt het toonbeeld van lichtheid en elegantie maar wat een punktlichkeit!!! Echt super, zn ervaring kon je er duidelijk aan af zien!

Lancet vond ik ook goed maar Idocus kon mij niet bekoren.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:48

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:12

Hoe laat is het op studio sport???? Bloos

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:14

Sorry ik zag het al op vorige pagina Haha!

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:34

Jeetje wat een klein stukje op tv.. Echt niet normaal Huilen
Nog niet eens een hele kur of zo... Verdrietig

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 19:35

Ja, altijd hetzelfde met studio sport en dressuur...

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:37

tja voetbal wielrennen en tennissen zijn natuurlijk veeeeeel belangrijker Boos!:(

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:39

heb het ook op tv gezien vet kort.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:56

joke20 schreef:
heb het ook op tv gezien vet kort.

Ja t leek nergens op, zo´m kort stukje!! Het wordt met het jaar minder, snif.
En ik zag mezelf niet zitten, wat jammer nou! Tong uitsteken Haha!

Petri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:12

Het was echt superleuk vandaag! Ik ben dus naar Nijmegen geweest: mooi weer, hoog niveau en de sfeer was goed.
Bij de ererondes kreeg ik echt tranen in mijn ogen....
Alleen het parkeren is vreselijk! Daar moeten ze toch echt iets op verzinnen.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:13

coool!! Haha! wil ook een keer heen maar ja te ver

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:14

ja ben ook geweest idd zoals petri zei dat parkeren is gewoon niet te doen daar.. maar het was een topdag heel gezellig de kraampjes weer schreeuwend duur maar ja het dressuur van een geweldig niveau maakte alles weer goed Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:22

Goh ik ook weer blij. Was bijna op van de zenuwen. Hele dag gesmst naar Ctal, maar mevrouw had dr mobiel thuis laten liggen Boos!

Ben echt blij dat Edward en Lingh gewonnen hebben, ik vond hen vrijdag duidelijk beter. In mijn ogen dus zeer verdiend.

Bibi, super gedaan, mijn duimen heeft geholpen Haha!

Zie nu net dat Joyce Heuitink 2e is geworden op de Lichte Tour. Super, sprak haar gister nog. Eerst 2x Nederlands Kampioen YR, nu 2x Reservekampioen Lichte Tour. Die combinatie gaat ook goed Haha! OK dan!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:23

Petri schreef:
Alleen het parkeren is vreselijk! Daar moeten ze toch echt iets op verzinnen.

Trailer erachter hangen is mijn tip Knipoog

Verder prachtige sport gezien vandaag, echt top!

Lingh was gewoon subliem, kippenvel prachtig OK dan! .
Krack vond ik wat te "wiebelig".
Barclay super passage echt voor een tien jammer van de piaff, maar wat kan die man toch snaarstrak rijden zeg!
Jarwo vond ik mat, te gewoon, ben ik niet van hem gewend!
Lancet vind ik net als Krack te "wiebelig", in de passage vergeet ie af en toe dat ie een achterbeen heeft wat ook nog mee moet Haha!
Ollright viel mij ook positief op! voor een paard van pas acht jaar, die gaat nog een eind komen dat weet ik zeker

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:28

Wouter24 schreef:
Trailer erachter hangen is mijn tip Knipoog

Ollright viel mij ook positief op! voor een paard van pas acht jaar, die gaat nog een eind komen dat weet ik zeker

Volgend jaar komt heel bokt met een trailer achter de auto Rolleyes
Dan gaat het opvallen denk ik Haha!

Enneh, Ollright heb jij helemaal niet gezien Tong uitsteken (op de laatste uitgestrekte draf na, oke vooruit Tong uitsteken )

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:30

Bettine schreef:
Enneh, Ollright heb jij helemaal niet gezien Tong uitsteken (op de laatste uitgestrekte draf na, oke, vooruit)

Zeikerdje Tong uitsteken

Piaff/passage uitgestrekte draf heb ik gezien, er stonden paarden voor hem die dat heeeel wat minder deden Haha!

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:25

Oll right denk ik ook veel meer van te verwachten, kyrian vind ik steeds meer tegenvallen de hele combinatie vind ik echt niks dat beest kan fantastisch piafferen maar echt niet passagageren en in de zie je weinig van die goede piaffe terug. jarwo vind ik steeds slechter gaan draven die kan heel mooi los door ze lichaam draven en die gaat een beetje net als idocus stekerig draven vind ik marlies vond ik echt goed voor haar doen normaal wordt ie naar meerdere dagen minder maar ik vond hem persoonlijk goed. Jarwo vond ik niet zuiver en al helemaal niet in het appuyement naar links. sven ben er niet kapot van maar ja maakte niet echt grote fouten ja die piaffe is bijna geen piaffe maar ja passage is weer heel goed en kaars rechte wissels goede pirouttes, anky vind haar met crack echt duidelijk verbeterd maar ja hij blijft niet altijd even recht in de piaffe en de aanleunig blijft niet altijd goed opgericht in de piaffe. Edward vond ik ook echt goed maar heb hem wel flitsender zien rijden maar ja die ging denk ik iets meer op safe (en nog gelijk ook hoor) EN HIJ HAD GEEN FOUTEN IN DE WISSELS OM DE PAS maar ja ik vind hem gewoon super kunnen rijden en gewoon een super combinatie alleen al hoe die los rijd zo goed weten waar die mee bezig is vind het echt super knap. en ja ik had marlies wel boven antoinette gezien maar ja ik ben geen jury en ook maar een gek (de beste stuur lui staan al wal dat hoor je wel weer)

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:06

Ook ik heb zitten genieten op de tribune vandaag

Ollright was vandaag echt indrukwekkend; die komt er nog wel (hoopt ze werkelijk!)
Maar eigenlijk vond ik praktisch iedereen gaaf rijden, het was ook zo'n ideale wedstrijddag; mooi weer, muziek goed afgesteld, mooie peerden, ik zat tussen prettige mensen... alles goed!

Bij Jarwo had ik gehoopt meer onder de indruk te raken, het viel me wat tegen. De galopwissels van Krack C bekeek ik van achteren, en ik werd een tikkie duizelig van het heen en weer gehups, de proef van Sven R met Barclay had om mij wat meer mogen spetteren, en ook Idocus had wat meer pittig mogen optreden.
Maar eh.. mij hoor je zeker niet mopperen, ik vond het allemaal geweldig
En wat een heerlijke rol voor die Edward Gal; zo in de favorieten-positie en dan nog kunnen presteren. Prachtig, echt mooi. Daar heb ik echt van genoten! Ik hoop dat ie dat herhaalt in Athene Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:12

Ik heb een klein stukje op tv gezien, maar de passage van Sven viel mij echt positief op ( helaas die piaffe negatief Haha!) Team lijkt mij super alleen ben ik niet zo gecharmeerd van Antionette Falandt, beetje saai vind ik dat altijd.

Ach......ik ben de Trial in Almelo wezen kijken, dat was ook spannend!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:26

Jongens jongens wat heb ik kippevel gehad zeg! Ik was toen Edward binnen kwam rijden nog zenuwachtiger dan gisteren voor de penalty's Haha! , hij moest en zou gewoon winnen! En wat heeft hij subliem gereden, heerlijk om naar te kijken....

Krack vond ik een beetje een onrustig beeld geven, heb de wissels ook van de achterkant gezien en werd er niet bepaald vrolijk van, vond dik 79% toch wel aan de hoge kant (maar wie ben ik Knipoog ).

Sven zette met Barclay een gedegen, routine proef neer. Niet spetterend, maar supernetjes.

Marlies zette een behoorlijk gewaagde proef neer, met de wissels om de pas van de jury af (!) en een pirouette op een dubbeltje voor een 10, maar ik vond het niet zeer spectaculair.

Lancet en Jazz vond ik netjes, maar miste net dat beetje extra.

Ollright viel net als wat anderen al gezegd hebben zeker positief op, hij lijkt het ook wel allemaal aan te kunnen. Jammer dat de aanleuning af en toe een beetje rommelde. Thamar vond ik daarentegen niet echt opvallen.

Al met al een heerlijke dag gehad, eigenlijk alleen maar positieve en hoopvolle dingen gezien. Een geweldig meelevend publiek, ik denk dat het publiek de ruiters net zo veel kippevel heeft bezorgd als andersom!

En achteraf bleken de aso's die recht voor ons zaten en die bijna 2 uur 4 extra stoelen 'gereserveerd' hadden voor mensen die 'even naar de wc waren' de ouders van Edje te zijn! Zn moeder werd naarmate de combinaties verstreken steeds zenuwachtiger, maar de ontlading was groot en de trotse ouders pinkten een traantje weg (en hoe kan het ook anders Lachen )....

En dat het zn ouders waren neemt niet weg dat ik de mensen die na afloop hun excuses aan gingen bieden omdat ze wat van de zogenaamd gereserveerde stoelen hadden gezegd zielige hielenlikkers vind Tong uitsteken Haha!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:51

Pipo schreef:

Ik ben eventjes geweest.(op vrijdag) Met iemand anders. We hebben maar 2 combinatie's gezien, omdat we een afslag misten... Tong uitsteken Tja, BlonT van binnen he?! Haha!

Ik heb Anky met krack gezien. Ze reed heel erg goed, constant, en met heel erg veel rust. de serie's en de appuyementen, die stralen zo veel rust uit, maar toch is het spectaculair! Alleen een paar kleine foutjes. daarna hebben we nog Edward met Gribaldi gezien. Toen Edward de ring rond reed, en in galop aansprong, werd Gribi een beetje baldadig, en gooide zn kontje omhoog. Tot 3 keer toe. (Daarom vind ik hem zo leuk Tong uitsteken) We hebben wel veel combinatie's bij het losrijden gezien...