Ik heb inmiddels 1x gereden met Pivo erbij. Hij volgde mij prima totdat ik er in galop te dicht langs ging, toen besloot hij om de wei maar te filmen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Thanks, die staat al op SD kaart, maar toch slaat ie Pivo niet daar op. In Pivo zelf kan ik niks vinden en in de algemene instelling van mn telefoon kan ik het ook niet aangeven.
k_m schreef:De instellingen van mijn eigen video's zijn ideaal als de camera op X staat. Als je de camera aan de rand zet kan je best predictive follow uit zetten. Had je je paard 'ingelocked' om te beginnen? Je zet hem er even voor tot je een rode vierkant hebt, dan kan hij je normaal volgen. Ik denk wel dat je de camera te laag hebt staan. Ze raden aan om hem op borst hoogte van het paard te zetten!
Marieke1495 schreef:Ik had hem al heel snel binnen, binnen 2 dagen!
Vandaag even mee gespeeld. Hij heeft alleen ons niet gevolgd, maar gewoon functie gedaan als statief. Wat doe ik fout? Alle 17 minuten filmt hij dit beeld.
[ [url=m/Jv32Rb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Duplo schreef:Marieke1495 schreef:Ik had hem al heel snel binnen, binnen 2 dagen!
Vandaag even mee gespeeld. Hij heeft alleen ons niet gevolgd, maar gewoon functie gedaan als statief. Wat doe ik fout? Alle 17 minuten filmt hij dit beeld.
[ [url=m/Jv32Rb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou deze wat lager richten, je pakt nu teveel lucht, zit de telefoon er wel recht in?
Volgens mij is de richtlijn ong 1/3 lucht
Het paard is ook wel erg donker en hierdoor lastig te vinden op deze afstand. Ik zag pas later dat jullie wel in beeld waren