Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreamable schreef:Frustrerend is dat he, als ze er geen boodschap aan hebben ondanks dat jij argumenten hebt die wel degelijk kloppen! Ook al ben jij aan het lijntje gehouden, als ze medewerking weigeren heb je geen poot om op te staan, je begint er niks tegen en dát is oneerlijk.
De fout ligt in ons geval bij de ruitershop, niet bij Uvex, dus ik betwijfel of zij hier iets mee kunnen. Aangezien er nu geen vervangende caps meer gegeven worden, denk ik dat zij zullen zeggen dat je hem mag opsturen voor herstel. De ruitershop heeft dit verkeerd afgehandeld en zou het dus moeten oplossen, Uvex kan niet verantwoordelijk gehouden voor wanprestaties van een winkel vrees ik. Maar misschien heb je geluk en zijn ze coulant. Niet geschoten is altijd misLaat je weten wat de reactie van Uvex is?
Ik ben wel benieuwd bij welke lokale ruitershop jij dit aan de hand had, of het dezelfde was. Kom jij toevallig ook uit Brabant?
Ollie1 schreef:@Pas de deux, dat was ook mijn gedachtengang Uvex zelf aanschrijvenIk heb zelf in mijn beste Duits een mail verstuurd naar Uvex Duitsland daar ik mijn cap afgelopen jaar op Equitana heb gekocht en alleen nog een pinbon heb van een (Zweedse standhouder) met de vraag waar ik mijn cap nu in moet leveren daar deze niet bij een Nederlandse winkelier is gekocht. Helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog geen antwoord mogen ontvangen van Uvex
. Dus hun service op dat front is ook al niet te best... wat voor mij betekend dat ik mijn cap maar moet houden daar ik hem nergens aan kan bieden....
Saar88 schreef:Nou, ik heb bericht terug van Uvex Nederland. Het komt erop neer dat zij de schuld van de afhandeling leggen bij de ruitershops. Dat is dus heel fijn maar niet heus, want de ruitershops leggen de schuld bij Uvex (in mijn ogen terecht). Behoorlijk kinderachtig en onprofessioneel van Uvex.
Ik ga nog even een keer terug mailen en probeer ik ook gewoon het hoofdkantoor te bereiken. Wordt nu toch wel een beetje een principe kwestie dit, vooral omdat ik steeds meer berichten van mensen lees die hetzelfde probleem hebben als ik.
Ik wil de mail hier trouwens wel neerzetten, mochten er geinteresseerden zijn?