Paardrijden is niet meer wat het was?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ellis_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:55

het enige wat ik van merk kleding in de kast heb liggen of er naast heb staan
zijn mijn Petrie laarzen nog uit mijn wetstrijd tijd en ik vind t zonde om ze weg te doen dus
nu rij ik er recreatief mee! mijn paardrijbroeken zijn van eurostar en verder haal ik truien of vesten bij de H/M
of soms zelfs de Coolcat!! dus je staat niet alleen hoor ;)

MuttleyMarty

Re: Paardrijden is niet meer wat het was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:06

Ik rijd gewoon in basistruitjes van de Hema , of zo'n uitverkoop shirtje. Mijn rijbroeken zijn van Global of Eurostar, ik hoef niet zo'n dure. Oke, soms heb ik wel eens een HV Polo shirt, maar die kreeg ik dan voor mijn verjaardag... Basistruitjes vind ik toch echt lekkerder zitten en het maakt mij niet uit wat anderen van mij denken :j

iloveponygek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:36

die mensen die zoveel willen uitgeven laat ze toch
ikzelf ga gewoon in een tshirt met trui

MiesWen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 21:27

Ook hier weinig merk te vinden. Gewone basic shirtjes (passen overal bij) en simpele broeken. Alleen erg jammer dat je nog maar weinig simpele rijbroeken kan vinden voor een mooie prijs!! (Normale prijs is onderhand al gauw 100€)
Het enige wat wel wat meer heeft gekost waren m'n laarzen(Petrie Anky)en wedstrijdjasje(Pikeur) niet om het merk maar omdat ik deze al jaren wilde!

kattaklopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:37

Helaas zijn de mensen bij mij op stal een beetje doorgeslagen in het mode bewustzijn >;) Iedereen wordt beoordeeld op zijn of haar outfitje van de dag en de kleur van de kleding moet toch echt wel overeenkomen met de kleur van het sjabrak en peesbeschermers.
Zelf loop ik altijd in m'n ouwe kloffie; ouwe spijkerbroek, oud t-shirtje, lekke stalschoenen (daar moet ik wel wat aan gaan doen..) Uiteraard moet iedereen lekker zelf weten hoe hij of zij zichzelf optuigt. Het is alleen jammer dat dit soort competitie gedrag de sfeer niet echt ten goede komt.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:06

Ik rijd altijd gewoon in mijn simpele t-shirts of lekker zittende vesten. Ik koop nooit speciaal merkkleding voor paardrijden. :)

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:08

toevallig heb ik vandaag nog leuke anky shirtjes gekocht voor 10 euro die gebruik ik voor met rijden maar ook gewoon als ik een dagje wegga vind dat toch echt niet duur :)
epplejeck had 75% korting :)

naomipjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 01:19

SienenIvo schreef:
naomipjeX schreef:
ik rij gewoon in mijn oude adidas vestje. Ik ga echt geen bodyprotector aandoen als ik gewoon een dressuur les krijg. en als we gaan springen is het toch maar 1 balkje

Een bodyprotector is voor de veiligheid,niet voor de lol. :)

Ja klopt maar sommige bij mij in de les en in andere lessen doen een body protector aan gewoon in een dressuur les

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 02:04

Of 'oude' shirtjes krijgen een 2e leven bij de paarden, en soms doe ik gewone shirtjes aan naar de paarden, daar heb ik toch een wasmachine voor :+ ?
Ik let er wel op dat ze niet kapot of verwassen ofzo zijn, dat vind ik zelf gewoon niet fijn om in rond te lopen.

Soms koop ik juist goedkope shirtjes/hempjes enzo voor bij de paarden :) laatst nog 2 hempjes met brede bandjes voor 7€. zit best :)
Zorg wel dat t altijd bij elkaar past.

Rijbroeken heb ik wel merk, die moeten gewoon goed zitten want anders krijg ik schuurplekken.
Laarzen heb ik van mondoni.
Ponylief heeft daarintegen wel alles merk :))

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:02

Ik he oude shirtjes, vestjes, paar simpele rijbroeken en rubberen laarzen :') en ik ben dagelijks op stal

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:33

Schuldig aan merkkleding! Niet alleen met paardrijden maar ook in het dagelijks leven.niet alles hoeft van mij merk te zijn maar de kwaliteits verschillen zijn soms toch best groot.op een cap en goed schoeisel bezuinig ik ook niet! Ben toevallig vandeweek wezen shoppen voor mn verjaardag bij de epplejeck,2 mooie polo's gescoord met 75% korting :) daar word ik zo blij van.ik koop zoveel mogelijk in de opruiming.