Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 08:33

patpen schreef:
maroescha schreef:
Heb nu trouwens deze gevonden:
http://www.topshopvalley.com/shop/purel ... up-bh.html

Weet niet of hij stevig genoeg is, maar neem aan dat dat met een A cup goed genoeg is.

Lijkt een beetje op de Triumph sportbeha, alleen duurder. Maar voor een A cup moet deze wel goed zijn denk ik. En ik zou ook geen schoudervullingen in mijn beha doen. Daar zijn ze niet voor bedoeld toch? Ik heb wel eens van mensen gehoord die er kipfilet in stopten omdat dat "natuurlijker" zou overkomen _O-. Hoe verzin je het!

Misschien nog een optie:
http://www.hunkemoller.nl/bh/sport-bh-cup-a-e-1.html
http://www.triumph-lingerie.nl/nl-nl/pr ... sportserie

Jaaa zo NOEMEN ze die gelvullingen in de volksmond alleen maar hoor! Voelen en hebben een beetje het model van een kipfile'tje! :D

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 09:09

c_alsemgeest schreef:
patpen schreef:
Ik heb wel eens van mensen gehoord die er kipfilet in stopten omdat dat "natuurlijker" zou overkomen _O-. Hoe verzin je het!

Ze noemen die speciale gel vullingen toch kipfilets??? Neem aan dat er geen echte rauwe kip hun BH in gaat :+

Die vrouwen hadden het niet over de gel vullingen hoor! Ze haalden gewone kipfilet uit de koelkast. Het was op de tv. Maar het was wel in Amerika (zegt genoeg lijkt mij).......

Seven

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 09:59

ik heb al 5 dagen geleden een bh besteld helaas nog niet kunnen ontvangen wel die van de hema die kan ik prima over mn eigen bh''s dragen maar gewoon sit het voor geen meter :=

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:48

_Arwen_ schreef:
amsterdam_30 schreef:
Tja.. want je borsten mooi laten uitkomen is met rijden superrr belangrijk natuurlijk! :')
(belangrijker dan ze mooi houden v de langere termijn.. :+ )

Zeker is dat belangrijk, want waar kom je zoveel mannen tegen als bij paardrijden?

Voor mijzelf is het wel degelijk heel belangrijk. En niet omdat ik er aantrekkelijk uit wil zien, maar als het kleine beetje dat ik heb dan ook nog plat gedrukt word, en niet in een mooie vorm zit, zit ik niet recht op op mijn paard hoor. :n En dan gaat het dus wel mijn rijden beinvloeden.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:24

Waarom zit je niet rechtop als je borsten stevig op de plek gehouden worden?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:36

Waarschijnlijk door onzekerheid?
Als iemand onzeker is zie je dat vaak in de eerste plaats aan dat ze iets krom lopen, niet 'gezien' willen worden.

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:38

_Arwen_ schreef:

Omdat je vaak als je iets onzeker bent je iets voorover gaat zitten.
Ik ken het helemaal, heb ook geen grote maat en draag altijd beha's met vullig, die irritante reclame van de maximizer is vast speciaal voor mij ;)
Als ik een sportbeha aandoe lijk ik helemaal plat en voel ik me gewoon niet prettig bij. Dus ik ken het gevoel wat tante_trien heeft.
Ik draag dus geen sportbeha's omdat ik er nog geen 1 heb gevonden waarbij ik niet plat lijk. Gelukkig blijven ze mooi op hun plek in de beha's die ik nu draag.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:48

Ik snap jullie wel! Ik ben heel erg goed bedeeld en ben daar ook trots op. Maar, met de shockabsorber lijkt het veel platter. Jammer is dat wel, alleen ik heb liever dat ik wat platter ben en dat m'n borsten stevig blijven dan andersom.

De shockabsorber is trouwens een echte aanrader, ik raad hem iedereen aan! Mijn cup H vloog voorheen met andere sportBH's alle kanten op, maar met de shockabsorber is dat niet langer zo, met trampolinespringen, rennen, paardrijden en allerlei andere activiteiten zitten ze prima op hun plek. Ik ben volledig tevreden :D

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:51

Jess schreef:
Ik draag dus geen sportbeha's omdat ik er nog geen 1 heb gevonden waarbij ik niet plat lijk. Gelukkig blijven ze mooi op hun plek in de beha's die ik nu draag.

Zoals ik al eerder zei, bij de HEMA hebben ze sport-BH's met wat vulling. Ideaal. :)

Ik denk trouwens dat dit topic de oorzaak is van die irritante banner.

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:52

Die van de Hema en van Sa heb ik al geprobeerd maar vind dat echt nog van die vormeloze dingen. Ik zal wel te kieskeurig zijn ;)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 13:47

die van de hema is ook vorm loos en valt een maat of 2 groter :=

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:28

Janine1990 schreef:
Als iemand onzeker is zie je dat vaak in de eerste plaats aan dat ze iets krom lopen, niet 'gezien' willen worden.

Inderdaad. Dan schaam ik me voor mijn eigen voorgevel, en dan kruip ik inderdaad in elkaar, voorover gebogen, niet voorruit kijken maar naar grond/paard etc.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:36

tante_trien schreef:
Janine1990 schreef:

Inderdaad. Dan schaam ik me voor mijn eigen voorgevel, en dan kruip ik inderdaad in elkaar, voorover gebogen, niet voorruit kijken maar naar grond/paard etc.

Terwijl het niemand zal opvallen waarschijnlijk. :(:)

Maar ik kan me voorstellen dat je je er rot over voelt.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:59

Jess schreef:
_Arwen_ schreef:

Omdat je vaak als je iets onzeker bent je iets voorover gaat zitten.
Ik ken het helemaal, heb ook geen grote maat en draag altijd beha's met vullig, die irritante reclame van de maximizer is vast speciaal voor mij ;)
Als ik een sportbeha aandoe lijk ik helemaal plat en voel ik me gewoon niet prettig bij. Dus ik ken het gevoel wat tante_trien heeft.

Dat snap ik wel, maar er werd eerder gezegd dat het niet was 'om er aantrekkelijk uit te zien'. En aantrekkelijk vind ik ook zelfverzekerd.

Samanth_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 17:04

sjaah ik heb toch echt een E cup,, maar met mijn rijden heb ik geen schuddende tieten hoor wel een bh aan die ze goed ondersteunt ik maak me er toch echt niet druk om en heb gelukkig geen tattoo,, en van kindertjes blijft er toch weinig deel mooie borst over :)

Anke_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 00:08

Ik heb een bh bij de hunkemoller gehaald, zon superflex ding waarvan je de bandjes op allerlei manieren er van af kan halen en er weer aan kan zetten! Er zit een mooie vorm in die de borsten goed op de plek houd. En ik draag hem nu bij het paardrijden en dan kruis ik de bandjes over mn rug, voor die kleine extra stevigheid en zodat je niet de heletijd je bandjes loopt te hijsen.
Een echte aanrader, alleen wel een beetje jammer om zo'n bh voor paardrijden gebruiken.. maar die zit zo fijn ;)

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 11:49

Qilan schreef:
Ik ben ook 13 en heb nog steeds cup A

ben begonnen op mijn 10e met AA en nu na 3 jaar nog steeds A en kom nog lang niet toe aan een B, laat staan C.

Als je nou sport bh heb metvan die opvulvakjes zge maar dan zou ikz gegen oke maar er los tussen stoppen nee dankjewle

Ik begon op mijn 12e met een A en ik heb nu nog steeds (ben inmiddels bijna 19) een A, dus bij iedereen is het anders hoe ze groeien. Maar een sportbeha is er iig niet echt met opvulvakjes nee (mss met wat kleine vulling), het is een SPORT beha, geen push-up beha. :')

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:55

Ik heb zojuist een Nike sport-bh besteld bij Wehkamp. In 2 maten, dus de juiste moet erbij zitten :)
Hoop dat die meer stevigheid biedt. Tis alweer jaaaren geleden dat k voor t laatst een sport-bh heb gehad.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:17

heb van marktplaats een sa voor 8 euro op de kop getikt, nieuw :D
wel geluk want mijn maat komt niet zoveel voor.

Ocrab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 22:20

Hmmmm... dacht dat BH en cupmaat issues alleen voor voldoende resp. overmatig bedeelde dames waren, maar ik zie dat er in het "A" segment ook een hoop onzekerheid is...
Tsja, ik ben heel blij met Fila! Zowel de huidkleurige (tsja volgens mij bijna de enige huidkleurige sportBH op de markt) als de witte sportBH met racerback. Super voor mijn D cup!
In ieder geval één punt waar ik me geen zorgen over hoef te maken :D
Nou nog mijn rijkunsten :+

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 16:06

Ik heb al jaren een sport bh aan met paardrijden, vind het wel fijn omdat het extra stevig is en het zit niet vervelend hoor je raakt er echt wel aan gewend :)
Oke echt mooi is het niet, onder een hempje ofzo maar heb wel een beetje een bescheiden, niet zown zwangerschaps ding :')

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 16:47

Heb zojuist voor t eerst gereden met mijn Nike en wil nu al niet meer zonder :j
Nog nooit zo'n perfect ding gehad.

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:59

Ik zweer echt bij mn sport BH, gewoon van de HEMA met racerback!
En ondanks dat ik "maar" 75B heb, als ie in de was is en ik moet rijden mis ik hem enorm!

Ik vind hem trouwens juist wel mooi inder mn shirts, gewoon voorgevormd dus niks te zien bij kou en juist wel chique met die racerback! Was 30 euro geloof ik!

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:28

Ik heb ook 'maar' 75B, maar zit nu al een stuk zelfverzekerder op t paard. Geweldige uitvinding die dingen :D

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 22:40

Dat scheelt idd ook!
Ook vind ik die racerback erg fijn omdat ik dan ook het idee heb rechterop te zit!
Maar alleen al voor het idee ben ik er erg blij mee, niks hupst en vind het eigenlijk gewoon ook logisch dat je je ondergoed ook meeneemt in je sport outfit!