Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vind de onderbroeken van 'soft to wear' tot nu toe het prettigst.. Cabelona schreef:Ach het hoeft niet sexy te zijn, daar heb ik wel ander ondergoed voor
Als het maar lekker zit tijdens het rijden
MP83 schreef:'gewone' onderbroek (slips dus) en dan wel katoenen. Die voel je helemaal niet. Boxers kruipen bij mij op, en bij strings is het vissen inderdaad. Ik koop sinds kort bij de kruidvat Anni Rolfi slips, zitten lekkerder dan Sloggi's en zijn megagoedkoop.
Katoenen slips misschien niet heel sexy, maar in het zwart vallen ze nog wel mee.
MP83 schreef:Cabelona schreef:Ach het hoeft niet sexy te zijn, daar heb ik wel ander ondergoed voor
Als het maar lekker zit tijdens het rijden
Tja, ik draag bijna altijd die (nietsexy) onderbroeken, want ook onder een (strakke) spijkerbroek of legging moet ie lekker zitten. Ik word denk ik oud, dat comfort voor gaat
Cabelona schreef:MP83 schreef:
Tja, ik draag bijna altijd die (nietsexy) onderbroeken, want ook onder een (strakke) spijkerbroek of legging moet ie lekker zitten. Ik word denk ik oud, dat comfort voor gaat
Nee hoor, ik ben 17 en heb dat ook.
Ben benieuwd of je het wat vind. Ik ben zoooo lang op zoek geweest naar iets fijns, en dan is het wel mooi dat je dat dan vind voor een zacht prijsje