Muckboot, wat een opluchting :D

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:05

Maureen, of ik moet een andere laars hebben. Die van mij zijn minstens 3x zwaarder dan normale laarzen. Iedereen vind ze hier thuis zwaar. Was zelfs al voor gek verklaart dat ik met die zware dingen rond loop :+

manic

Re: Muckboot, wat een opluchting :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:30

Ja die heb ik... een paar zelfs ;)

Ik vind ze ook best zwaar trouwens...

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 22:47

Oh...misschien ben ik dan sterker dan ik dacht :P :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:38

Vind ze ook zwaar. En smaller dan gewone thermolaarzen lijken ze wat mij betreft ook niet echt. Ik vind het eigenlijk oerlelijke dingen, maar ik heb ze dan ook niet voor de mooi. En voor de warmte zijn ze hun geld nu al meer dan waard, en dan moet de échte winter nog beginnen }:)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 17:02

mnkortleveJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 20:10

Ik heb een poging gedaan tot bestellen van de muckboot tyne en dan in Engeland, helaas tot op heden nog niet gelukt :n
Ik heb iemand gevonden met een creditkaart, maar die krijgt het niet voor elkaar er is steeds een foutmelding :roll:

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:55

Ik zag vandaag een paar look-a-likes staan van mountain horse in de ruitersport zaak en na even zoeken kwam ik op internet nog meer merken tegen die een goedkopere look-a-like hadden. Iemand daar ervaring mee?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 17:53

Ik heb inmiddels de tack's besteld, ik wil ze voor het uitmesten gaan gebruiken want ik vind paardenthermolaarzen een ellende omdat alleen de voet vaak waterdicht is. Ik heb mijn hoop dus op deze laarzen gevestigd!

Mijn vriend heeft me al een paar keer gezegd dat ik beter rubberen thermolaarzen kon kopen (Lees: ENORME groene laarzen met een zool van 10 cm hoog) nou dan vind ik deze toch net even wat leuker. Rubberen laarzen zijn gewoon niet echt mooi, maar ik vind dit een goed alternatief :)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:22

Vandaag korting op de muckboots jophurs bij Horze ;)
20% korting

dus nu 60 euro zonder verzendkosten!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:27

Ik heb ze toch maar gepast bij de paardendrogist, maar ik vond ze toch wel erg breed en toch te smal bij de kuit. Kon het wel omslaan,maar dan schoot t zijn doel voorbij als hoge laars.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 00:24

Ik heb net bij horze de jodphurversie gekocht... de tyne bevalt mij zo onwijs goed dat ik ook wel de jodphurvariant wilde hebben voor onder mijn jodphurbroeken (luxe probleem 8)7 ) weet iemand of de jodphurs hetzelfde vallen qua maat als de rijlaars?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:09

Ik heb die van mij weer door verkocht. Kan er gewoon niet op lopen en rijden is ook niets. Ze zijn voor mij te zwaar ;( Jammer want ze zijn wel lekker warm.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:12

En de jodphurs miss Nynke?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 22:27

Ik rijd met normale rijbroeken omdat de jodhpur broeken te los zitten bij mijn knieën (zit tussen 2 maten in) Ik ga dit weekend even kijken of ik in de buurt Ariat Windermere kan passen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:08

Tijd niet gereageerd hier :)

Hoe is het met jullie allemaal met de Muckboots ?

Ik vind ze nog steeds fantastisch +:)+

Wel jammer dat bij mijn Muckboots de binnenvoering losgelaten heeft. Ik heb nieuwe besteld (de duurste) en helaas zat daarbij een heel gemeen scherp randje bij de hiel waardoor deze niet bruikbaar waren....na een kwartiertje wat rond de stal rommelen begint het echt zeer te doen , die hiel schuurt er gewoon steeds langs.

De nieuwe set had het ook (erger nog...).

Mijn oude hebben op die plek helemaal geen scherp randje , het is juist eerder een holletje.

Ben ik nou de enige met dit probleem ?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 13:59

ben ook nog steeds heeeel tevreden met mijn muckboot. Gister helemaal toen ik in de blub/wei een pony moest vangen hahaha, gewoon lekker overal doorheen stampen :D
Wat raar van dat randje!? Ik zou ze terugsturen hoor! Als je je hielen openloopt.. dat is niet de bedoeling van deze fijne laarzen. Fabrieksfoutje denk ik?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:01

Nouja , de nieuwe set heeft het dus ook , en daar is het randje zelfs nog scherper :P

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:05

Okee die oude kun je niet meer terugsturen.. maar die nieuwe toch wel? Toevallig dat jij dat net hebt met 2 paar.. Hier op dit topic heb ik er nog niemand anders over gehoord, die van mij zijn ook gewoon helemaal zacht aan de binnenkant.. (zal straks eens voelen bij de hiel..)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 14:24

Ik heb er ook niemand over gehoord en bij mijn oude zit er juist eerder een holling , dus wellicht is er recent iets veranderd in het productie-proces ofzo :?

Ik heb vanwege de loslatende voering bij de oude , deze nieuwe besteld en die heb ik dus maar een paar keer heel kort gedragen omdat m'n hiel gewoonweg na een kwartiertje rommelen al helemaal rauw werd door dat scherpe rotrandje.

Verkoper heeft nieuwe besteld , we hebben gevoeld....en daarbij was het randje zelfs nog erger :P

Heb die dus niet eens mee genomen want het had ook geen zin om die ook nog eens vies te maken :P

Heb mijn geld van het eerste paar teruggekregen dus dat is allemaal gewoon heel erg netjes , maar ik baal er wel van dat ik nu die nieuwe niet heb....die Muckboots zijn op zich gewoon hartstikke fijn , ik snap er niks van hoe ze nou die dingen kunnen leveren met zo'n scherpe rand er in.....

Als je voelt aan de binnenkant , en dan helemaal beneden in het midden van de hiel je vinger over de voering heen haalt van links naar rechts , voel je bij de oude dat de stof daar gewoon glad is (lijkt zelfs in een holletje te lopen) terwijl er bij de nieuwe een scherpe rand zit waar de voering bij elkaar komt.

Op zich lijkt het helemaal niet zo erg te zijn en eerst voelde ik die rand met de hand ook helemaal niet toen ik op inspectie uit ging om die branderige hiel te verklaren.

Maar blijkbaar is het toch gemeen genoeg.

Na een half uurtje rond de stal klusjes doen stond er gewoon een blaar op m'n hiel :o

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:15

Jeetje, das bakeb zeg

ik heb dat niet in mijn jophurs :n

sterker nog

daar woon ik in :')

StefenFrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:39

Ik ga ze me ook nog eens aanschaffen omdat ze super sterk en waterdicht zijn en ik ze ook netjes vind om te zien.
Ik rijd in de winter nooit met mijn goede Petrie laarzen, altijd met winterboots, van MH, ook super trouwens! Heel warm!
Ik zal dat moeten, hebben alleen een buitenbak en ik ben geen wintermens..KOUD!
Ik heb smalle kuiten en die Muck's passen zich aan de vorm van je kuit aan. :)
Ze komen er bij mij dus ook nog eens in!
Ow en je kunt ze 'somers ook gewoon dragen. ;)
Het schijnt dat ze dan je voet koel houden.

mnkortleveJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:44

Ik had 2 paar besteld de 38 en de 39/40 zijn zijn allebij weer retour gegaan -O-
38 was te klein en de 39/40 verzoop ik in echt jammer, want het leek me echt wel wat. :j

vledder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:48

Dat probleem had ik ook. ;)
Vreemd dat er geen gewone maat 39 is.

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:50

StefenFrens schreef:
Ik ga ze me ook nog eens aanschaffen omdat ze super sterk en waterdicht zijn en ik ze ook netjes vind om te zien.
Ik rijd in de winter nooit met mijn goede Petrie laarzen, altijd met winterboots, van MH, ook super trouwens! Heel warm!
Ik zal dat moeten, hebben alleen een buitenbak en ik ben geen wintermens..KOUD!
Ik heb smalle kuiten en die Muck's passen zich aan de vorm van je kuit aan. :)
Ze komen er bij mij dus ook nog eens in!
Ow en je kunt ze 'somers ook gewoon dragen. ;)
Het schijnt dat ze dan je voet koel houden.

Ik ben een enthousiaste gebruiker maar moet je teleurstellen voor de zomerperiode..
Ze houden je voeren niet koel helaas, in de zomer zijn ze veel te warm :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:58

Ideaal als je in de zomermaanden hou van een stel zweetvoeten. :') :+

Maar in de winter en dan zeker met modder ideaal. +:)+