Ervaring Human Nature (anwb) Outdoor laars?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kevje06

Re: Ervaring Human Nature (anwb) Outdoor laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:46

Hier dus bij winkel geweest, 1 jaar garantie, gvd, had ik ze nou maar maand eerder trug gebracht.

Mijn man gaat de zool nu proberen te plakken zodat ik er nog wel mee kan doen as winter.

Ga dinsdag de ir laars passen, zijn in aanbieding nu voor 85,-

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 20:27

Ik heb ze vandaag gehaald, de grijze met bruin vond ik in het echt gelukkig toch niet zo mooi :D heb nu bruin met lichtbruin, de grijze waren er ook alleen nog in maat 43.
Normaal heb ik maat 38, heb nu maat 37 genomen, die zit prima. Verbaasde me wel over de kuitomtrek, normaal pas ik geen enkele laars omdat ik vrij smalle kuiten heb, deze zaten zelfs bijna een beetje strak met een dikke spijkerbroek er in. Maat 38 viel bij de kuit ook weer een stuk wijder..

Wat is jullie ervaring, loopt het bij de kuiten ook nog een beetje uit? Weet niet of het nog lekker past als ik straks een spijkerbroek en ook nog skisokken erin wil (ja ben echt een koukleum..). Jij hebt de kuit laten oprekken ashley?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:47

Ik heb gister deze gekocht:
Afbeelding

Vind ze in het echt veel leuker :P Maar heb ze de hele dag al aan, en ze gaan steeds beter zitten. Heb 1 maat kleiner dan ik normaal heb, past qua lengte prima, en in de breedte hoop ik eigenlijk dat ze nog wat uitlopen (doen ze dat ook?).. Bij de kuit zitten ze ook prima, maar ik heb vrij smalle kuiten..

Hoe behandelen jullie ze?

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 11:49

Ik spoel ze gewoon af onder de kraan, en daarna behandel ik ze met een lederdoekje ;-)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 18:17

Goh, die zijn ook mooi imd! Zie ze bij de ANWB staan op de website, als ik m'n huidige afgetrapt heb die maar bestellen. :)

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:12

Ja ik heb ze op laten rekken, heb wel behoorlijke kuiten maar daar normaal nooit moeite mee, met gewone laarzen ofzo.
Nu kwam ik er echt maar net aan in en met een gewone (dus geen skinny) spijkerbroek kwam ik helemaal in de problemen dus ik heb ze gekocht, kaartje eraan laten zitten en niet gebruiken en gelijk mee naar de schoenmaker gebracht en die heeft ze allebei perfect opgerekt :D Kostte me 6 euro :')