Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neroo schreef:Ben wel weer wat aangekomen helaas, op vakantie was geen stukje fruit te ontdekken en alles was vet enzo, maar we gaan er gewoon weer voor
! Goede moed houden! Nero vermaakt zich ook wel met andere dingen, rijden is niet perse een must ofzo!
Petratje72 schreef:Leuk dit topic! Heb zelf maat(je) 48 en zou graag weer willen gaan rijden. Heb echter ruim 10 jaar niet gereden
Mijn maat is een van de redenen dat ik nog steeds de stap niet durf te nemen om te gaan rijden. Heb mezelf als doel gesteld dat ik eerst moet afvallen... Wellicht dat ik dankzij dit topic de moed vind om te gaan rijden...
Lisetje schreef:Ja met legging bedoel ik dan!
En deze zomer was eigenlijk voor het eerst dat ik ook gewoon leggings aan had. En zo warm was dat dus niet eens.
Heb ze dan ook wel in veel kleuren, donkerblauw/zwart/wit/grijs enz. En dat ging eigenlijk prima.
In de winter gewoon een half laarsje eronder en in de zomer met een slipper/ballerina enz.
Sita_ schreef:Eigenlijk ging het ook vanzelf... Ik weet niet hoe het komt, ik werd hier gelijk geaccepteerd om wie ik was met dat maatje meer...