kleinvosje schreef:Bij de paarden komt het eigenlijk bijna nooit voor...
bij ons op de manege hebben we 2 paarden en die rijden ook met de pony's mee en hebben de zelfde regels
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleinvosje schreef:joro, sorry, maar dat zijn dan echt gen KNHS wedstrijden, daar kun je niet met de paarden pij de pony's starten...
vonneke, grappig toch, dat dat per gebied in Nederland zo wisselt!
aafje87 schreef:Zou ik aan 4 meter en 3 meter binnenvoerig genoeg hebben?
aafje87 schreef:Andere vraag welke stoffen hebben jullie voor de buitenkant gebruikt? Ik kom een hele mooie stof tegen op de webshop van die winkel maar dat is een mengeling van 50 % polyester 48 % Viscose 2 % Lycra is dat wel prettig of wordt dat heel snel warm? Is wel prettig soepel en makkelijk, kreuken zal het bijna niet doen...
Of welke soort stof/mengeling van materialen adviseren jullie?
Trice schreef:@ Aafje87;
Als ze dan toch uitverkoop houden zou ik voor de zekerheid gewoon extra meenemen, dan weet je zeker dat je niet te kort komt.
Ik ben wel erg benieuwd naar wat voor soort stof je op zoek bent, patroon/geen patroon, gekleurde biesjes of niet, vertel!
aafje87 schreef:Patroon zoals in mijn post![]()
aafje87 schreef:On-topic: Ik ga vrijdag stof halen voor mijn eerder getoonde naaipatroon ( http://www.naaipatronen.nl/sport-en-dan ... m5980.html ), ik zit alleen met 1 ding, het patroon is er nog niet en ik weet niet of naaipatronen.nl hem verstuurd morgen.
Op hoeveel stof moet ik ongeveer rekenen? Gaat om een maat 44.
Zou ik aan 4 meter en 3 meter binnenvoerig genoeg hebben? (ik denk haast van wel maar zou banketstaaf zijn als ik te kort kom en de stof is er ineens niet meer), toetenel onze grote stoffenwinkel gaat sluiten namelijk en heeft nu héél veel korting.(dat is ook gelijk de valkuil, is het op dan is er niet meer te koop) Vandaar dat ik het vrijdag al wil halen (juist door die hoge kortingen), dat scheelt me gewoon te veel.
Maar nu dus dit dilemma.... Help!
Andere vraag welke stoffen hebben jullie voor de buitenkant gebruikt? Ik kom een hele mooie stof tegen op de webshop van die winkel maar dat is een mengeling van 50 % polyester 48 % Viscose 2 % Lycra is dat wel prettig of wordt dat heel snel warm? Is wel prettig soepel en makkelijk, kreuken zal het bijna niet doen...
Of welke soort stof/mengeling van materialen adviseren jullie?
joro171 schreef:sorry dat ik topic ver stoor maar ik moet nog 14 berichten posten en dan kan ik met de rest mee praten
joro171 schreef:moest 15 nuttige antwoorden nog 15