Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Succubi schreef:Die laarzen heb ik in het zwart, voor maar 45,-
caj2008 schreef:waar koop je zo'n bontje
Succubi schreef:Leer?... Volgens mij was dat nog geen leer haha.
fojoe schreef:oorspronkelijk was dit ook echt een rijbroek, dus helemaal correct
fojoe schreef:wat een geweldige conversatie, hc![]()
hele mooie beugels ook, maar die passen voor geen meter bij mijn zadel, dus geen kandidaat-koper achter deze pc![]()
ik had vele pagina's eerder gezegd dat ik de stijl van de csikós wel mooi vond.
ik had alleen geen idee waar ik zoiets zou kunnen vinden (en ik ben een ramp met een naaimachine, dus zelf maken is geen optie).
maar ik geloof dat ik voor de broek al een oplossing heb: een hakama zoals die bij aikido gebruikt wordt.
en oorspronkelijk was dit ook echt een rijbroek, dus helemaal correct![]()
een lederen vestje vinden is een plakje cake, dus nu alleen nog een oplossing voor zo'n hemd met heeeeeele brede mouwen.
iemand ideetjes?
Macusa schreef:fojoe schreef:wat een geweldige conversatie, hc![]()
hele mooie beugels ook, maar die passen voor geen meter bij mijn zadel, dus geen kandidaat-koper achter deze pc![]()
ik had vele pagina's eerder gezegd dat ik de stijl van de csikós wel mooi vond.
ik had alleen geen idee waar ik zoiets zou kunnen vinden (en ik ben een ramp met een naaimachine, dus zelf maken is geen optie).
maar ik geloof dat ik voor de broek al een oplossing heb: een hakama zoals die bij aikido gebruikt wordt.
en oorspronkelijk was dit ook echt een rijbroek, dus helemaal correct![]()
een lederen vestje vinden is een plakje cake, dus nu alleen nog een oplossing voor zo'n hemd met heeeeeele brede mouwen.
iemand ideetjes?
Zo'n Hakama is echt gemakkelijk te maken. Gebaseerd op dat idee kun je ook hele mooie wikkelbroeken met slechts één naad maken.
Ik had er een paar gemaakt van mooie batikstof van de Vlisco http://www.vlisco.com/home. Gegarandeerd bekijks!
Malenka schreef:Jeetje, die is wel heel erg mooi zeg! Misschien dat we ons daar nog maar eens aan moeten wagen... tenminste, als ik een zadel heb waar deze beugel bij past. Echt, wauw!
Huertecilla schreef:caj2008 schreef:waar koop je zo'n bontje
Is portugees, heet een ´xairel´ en ik heb het uit het voor ons nabijgelegen Portugal.
Online kan je het bestellen bij http://www.dressage-equipment.de/de/dept_12.html
Ik wil al járen voor de frisse winter een bijpassend jack
maar kan dat gewoon niet rechtvaardigen; is in feite een luxe uitvoering van een gevoerd jeansjach met bontkraag en dat heb ik al...
Dan hebben echt correcte stijgbeugels meer ´prioriteit´, maar ja
Huertecilla schreef:Hier een kiek van een écht stoere dame; Conchita Citrón.
fojoe schreef:hele mooie spullen op hun sites, alleen vind ik hier jammer genoeg niets van kleding.