Dyyy schreef:@ Lisette: Hoe bevallen ze?
Ze bevallen goed!
Ik ben er gelijk mee gaan rijden (dan is een rits open kunnen zetten wel erg handig, anders was ik niet op mijn paard gekomen

Heb er met lopen nog wel last van rond mn enkels. Daar zitten ze toch nog best 'stroef'. De 'vouw' die erin komt door het inzakken schuurt dan langs mn enkels.
Wat is het idee, wordt het leer soepelder waardoor dat beter gaat zitten? Of kan ik toch beter hakjes kopen zodat het netter blijft? Weet niet of ze dan nog zo mooi hoog zitten, al zitten ze nu wel strak tot aan mn knieholtes.
Verder zitten ze echt mooi (vind ik dan

Ik heb er nog niet veel mee gereden, mn paard staat nu bij de hengst dus moet weer even wachten voor ik ze dus verder in kan rijden.
Bij mij staat er trouwens ook 1 09 in..dat is dus de datum?
Bij mij zeiden ze trouwens wat betreft 'garantie', dat ze nu niet goed konden zeggen wat goed/slecht was aan de laars aangezien die net in productie is.
In principe zouden ze met goed gebruik (dus niet aan met stallen mesten e.d.) zeker een aantal jaren/10jaar netjes moeten blijven. Maar dat lag dus ook aan gebruik.
Wel wouden ze graag dat ik met alle kleine klachten/problemen terug kwam, aangezien ze dan konden kijken of dat probleem meer voorkwam en dan de productie daarop aanpassen...