Misschien ligt het aan mijn telefoon maar ik kan geen maattabel terugvinden bij die laarzen. Zie er bijv wel MA S bij staan maar hoe groot is dat dan? Heb kuitmaat 36 dus zoek eigenlijk een maattabel waar ik kan vergelijken.
Google maattabel de Niro das makkelijkste weet je gelijk welke maat je hebt
Afwezig
Geplaatst: 05-09-16 09:24
Scum
Geplaatst: 05-09-16 09:25
Dat is dan ook afhankelijk van je schoenmaat en hoogte. Bij mij komt S op 35 cm neer. Maar het kan ook 32 of 38 zijn. Als jij maat 39 hebt dan is S daar een 34.5 Dus ik denk dat jij een M nodig hebt dan (35,8 cm)
Bij mij was het ook helemaal anders hoor. Vorige keer had ik kuitmaat 40 en hoogte 52. En nu kuitmaat 35 en hoogte 50............... Normaalgesproken heb ik 42 in de schoenen, maar mijn Petries heb ik in maat 40. En mijn laarzen die in bestelling staan heb ik in 41.... Je zult toch iets in de winkel moeten gaan passen voordat je ze zomaar kan bestellen hoor
Mmmm, dan toch maar niet zomaar bestellen idd.... Jammer! Waren mooie laarzen bij. Je zou toch zeggen dat cm's in heel Europa en overal hetzelfde zouden moeten zijn pff
Regenpier
Geplaatst: 05-09-16 12:43
Tsplendid schreef:
Jammer dat het zo ver weg is! Staan mooie laarzen tussen.
De laarzen kunnen ook opgestuurd worden
Tsplendid
Geplaatst: 05-09-16 13:09
Regenpier schreef:
Tsplendid schreef:
Jammer dat het zo ver weg is! Staan mooie laarzen tussen.
De laarzen kunnen ook opgestuurd worden
Ah oké maar ben bang dat de maat toch net anders zou zijn als ik ze niet pas!
Hoe valt de voetmaat?
Swah
Geplaatst: 05-09-16 13:22
Wajooooo hopelijk komt er ook nog wat in 38 voorbij. Of wacht, eigenlijk hoop ik maar van niet haha. Heb een makkelijke De Niro maat dus dat wordt heel gevaarlijk!!
Afwezig
Geplaatst: 05-09-16 14:11
Swah schreef:
Wajooooo hopelijk komt er ook nog wat in 38 voorbij. Of wacht, eigenlijk hoop ik maar van niet haha. Heb een makkelijke De Niro maat dus dat wordt heel gevaarlijk!!
hahahaha van mijn maat (39 MA M) zitten er ook veel bij
Heb nu een aantal weken de niro tricolor in bezit. Heb alleen last van een bult op mijn wreef van mijn linker voet. Net naar de huisarts geweest en er kan niks aan gedaan worden. Nu raadde de huisarts aan om de laars bij die plek een beetje op te rekken. Ben alleen bang dat het lelijk wordt.. Weet iemand of het mogelijk is en of het lelijk wordt?