Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shaviera

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 20:16

ik ben niet meer terug gebeld dus ik heb nog geen idde!
met zwarte zool mogen ze mijn paar aan een ander aanbieden,
ik wil zo graag de lichte zool!
morgen weer bellen!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 14:37

Ik ben echt niet tevreden over de kwaliteit van de Fields. Ga er binnenkort ook mee terug.
Kwa comfort vind ik ze echt top! :D Maar verder ... Ik rijd er zo'n 4x per week mee en dat de binnenkant slijtage krijgt snap ik nog wel (maar vind het best veel). Daarnaast zijn bij mij de neuzen ook helemaal lelijk geworden en de rits van een laars gaat steeds van boven en onder aan blijft ie een stukje open staan. Ik heb ze nu iets langer dan een jaar, vind het niet echt normaal ... Ik kan wel even foto's maken als mensen ze willen zien.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 16:14

Ook ik heb ze nu 1.5 jaar.. ben er niet super super tevreden over.. maar voor dat geld zal ik ze heus nog een keer gaan kopen.. wantze zitten ze heeerlijk :D
Bij beide laarzen zijn de ritsel al eens kapot gegaan toen ik ze net een paar maanden had.

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:24

Yunomi schreef:
Ik ben echt niet tevreden over de kwaliteit van de Fields. Ga er binnenkort ook mee terug.
Kwa comfort vind ik ze echt top! :D Maar verder ... Ik rijd er zo'n 4x per week mee en dat de binnenkant slijtage krijgt snap ik nog wel (maar vind het best veel). Daarnaast zijn bij mij de neuzen ook helemaal lelijk geworden en de rits van een laars gaat steeds van boven en onder aan blijft ie een stukje open staan. Ik heb ze nu iets langer dan een jaar, vind het niet echt normaal ... Ik kan wel even foto's maken als mensen ze willen zien.

die rist kan je oplossen door het einde door het lusje van het sluitinkje met het knoopje te doen die boven achterop je laars zit
ik heb die van mij nu ook meer dan een jaar , en vind dat je voor de prijs niet de kwaliteit mag verwachten die je bij bijvoorbeeld van petrie verwacht .

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:29

Mijn rits is gister geknapt. Heb ze nu anderhalf jaar ofzo. Weet nog niet of ik ze ga laten maken!

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:41

Hoi allemaal! Ik weet dat dit niet echt een verkooptopic is, maar ik vroeg me af of er hier nog iemand is met hetzelfde 'probleem' als ik. Ik heb namelijk 2 maanden geleden zwarte Mondoni Fields gekocht, er ongeveer 5 keer mee gereden, toen niet meer gereden en nu ga ik overstappen naar bruin.. :Y) Niet iemand hier toevallig met hetzelfde probleem maar dan omgekeerd? Dan zouden we evt kunnen ruilen haha!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:25

Livito schreef:
Yunomi schreef:

die rist kan je oplossen door het einde door het lusje van het sluitinkje met het knoopje te doen die boven achterop je laars zit
ik heb die van mij nu ook meer dan een jaar , en vind dat je voor de prijs niet de kwaliteit mag verwachten die je bij bijvoorbeeld van petrie verwacht .

Dat helpt niet helaas.

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:28

heeft iemand ze laarzen nu al?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:48

Ja, de lakkers met lichte zool! :)

Ik pas ze helaas niet. Het model niet. Dus ik ga ze terugsturen of vekropen, mocht iemand interesse hebben. Mijn been loopt heel recht. Hoe leg ik dat uit... Grove knie en grove enkel (mede door verschillende ongelukjes) en een kuit die zo'n beetje overal even dik is. De laarzen hebben een smalle enkel en op dat punt zitten ze me te strak, terwijl de kuit wel goed past. Ik heb vreemde benen. :+

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:13

en hoe is het leder?
Zijn ze een beetje stevig of juist erg dun?
Welke maat heb je?

Zou je een foto willen maken als je ze aan hebt of pas je ze helemaal niet??

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:16

39S, dat is volgens mij hoogte 48 en kuitmaat 36. De kuit is me iets aan de grote kant, dus het ziet er niet super elegant uit, maar ik zal proberen of ik een foto kan maken.

Ik heb Petrie Anky Elegance laarzen in lakleer gehad en dan is het lastig vergelijken. De Petries waren aan de binnenkant soepel en aan de buitenkant heel hard. Ze bleven wel eeuwig mooi. Prijs was ook een veelvoud van de Mondoni laarzen. Ik heb de Bath laarzen ook en ik had de laklaarzen daardoor dunner verwacht. Ze zijn toch wat steviger, maar zeker niet hard te noemen.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:16

_Lorette_ schreef:
Ja, de lakkers met lichte zool! :)

Ik pas ze helaas niet. Het model niet. Dus ik ga ze terugsturen of vekropen, mocht iemand interesse hebben. Mijn been loopt heel recht. Hoe leg ik dat uit... Grove knie en grove enkel (mede door verschillende ongelukjes) en een kuit die zo'n beetje overal even dik is. De laarzen hebben een smalle enkel en op dat punt zitten ze me te strak, terwijl de kuit wel goed past. Ik heb vreemde benen. :+

Dat zou bij mij dan moeten passen (hopelijk) :o

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:18

wat zijn de maten eigenlijk....
STaat er niet echt duidelijk bij wat de kuitmaat/hoogte is e.d. op de site.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:21

Tinkels schreef:
wat zijn de maten eigenlijk....
STaat er niet echt duidelijk bij wat de kuitmaat/hoogte is e.d. op de site.

Dat vind ik ook heel raar,
op de oude site stond het namelijk wel :o

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:31

Hmm, tweede keer passen zitten ze op een of andere manier al beter, dus misschien kan ik ze toch houden. Al zitten ze nog wel strak op mijn enkel... Ik heb daar al weken een dikke bult zitten, dus misschien passen de laarzen straks goed genoeg als die bult nog wat slinkt.

Afbeelding

Foto wilde niet echt lukken :7 Via spiegel en met gordijnen dicht ivm dik tegenlicht.

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:34

ze zien er best leuk uit :D

ingaaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:48

nou idd, en ze hebben een lichte zool dat is mooi wat zwart vond ik niet mooi haha
mischien binnekort maar even naar divoza passen. :)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:49

Ik vind dat ze wel een beetje op de Petrie coventry lijken...

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 14:53

Mondoni:

Afbeelding

Petrie:

Afbeelding

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 15:27

ik vindt ze wel erg mooi!
Ook maar even te passen :)

Zijn ze wel lekker stevig? Je hebt ook wel van die slappe dunne rijlaarzen.. maar daar kan ik niet mee rijden.. :o zoals chaps ofzo.. vreselijk!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 16:20

Oh wauw die zijn echt :wow:

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 16:26

Oeh, die lakkers! Jammer dat ze die alleen in S en M hebben, ik heb echt W nodig!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 16:37

oef ze zijn best gaaf :D

misschien erbij voor concoursen? :+

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 17:31

Wauw, gelukkig zijn ze toch met lichte zool!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:11

Wauw, ik vind ze wel heel mooi!!