Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yunomi schreef:Ik ben echt niet tevreden over de kwaliteit van de Fields. Ga er binnenkort ook mee terug.
Kwa comfort vind ik ze echt top!Maar verder ... Ik rijd er zo'n 4x per week mee en dat de binnenkant slijtage krijgt snap ik nog wel (maar vind het best veel). Daarnaast zijn bij mij de neuzen ook helemaal lelijk geworden en de rits van een laars gaat steeds van boven en onder aan blijft ie een stukje open staan. Ik heb ze nu iets langer dan een jaar, vind het niet echt normaal ... Ik kan wel even foto's maken als mensen ze willen zien.
Livito schreef:Yunomi schreef:Ik ben echt niet tevreden over de kwaliteit van de Fields. Ga er binnenkort ook mee terug.
Kwa comfort vind ik ze echt top!Maar verder ... Ik rijd er zo'n 4x per week mee en dat de binnenkant slijtage krijgt snap ik nog wel (maar vind het best veel). Daarnaast zijn bij mij de neuzen ook helemaal lelijk geworden en de rits van een laars gaat steeds van boven en onder aan blijft ie een stukje open staan. Ik heb ze nu iets langer dan een jaar, vind het niet echt normaal ... Ik kan wel even foto's maken als mensen ze willen zien.
die rist kan je oplossen door het einde door het lusje van het sluitinkje met het knoopje te doen die boven achterop je laars zit
ik heb die van mij nu ook meer dan een jaar , en vind dat je voor de prijs niet de kwaliteit mag verwachten die je bij bijvoorbeeld van petrie verwacht .
_Lorette_ schreef:Ja, de lakkers met lichte zool!
Ik pas ze helaas niet. Het model niet. Dus ik ga ze terugsturen of vekropen, mocht iemand interesse hebben. Mijn been loopt heel recht. Hoe leg ik dat uit... Grove knie en grove enkel (mede door verschillende ongelukjes) en een kuit die zo'n beetje overal even dik is. De laarzen hebben een smalle enkel en op dat punt zitten ze me te strak, terwijl de kuit wel goed past. Ik heb vreemde benen.