
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shaviera schreef:laat ik nu zelfstandig ondernemer zijn!
als je je klant iets beloofd moet je ook afleveren wat je beloofd!
De laarzen zouden in eerste instantie eind mei leverbaar zijn dus spreken we toch wel over maanden.
als ik een klant een rouwstuk beloof met witte rozen en in kom met creme rozen aan krijg ik ook klachten lijkt mij voor zich te spreken,plus het feit nooit persoonlijk op de hoogte gebracht te zijn van de vertraagde levertijden,
ik vind het gewoon niet netjes of er nu een run op is of niet!
Men_Sven schreef:shaviera schreef:laat ik nu zelfstandig ondernemer zijn!
als je je klant iets beloofd moet je ook afleveren wat je beloofd!
De laarzen zouden in eerste instantie eind mei leverbaar zijn dus spreken we toch wel over maanden.
als ik een klant een rouwstuk beloof met witte rozen en in kom met creme rozen aan krijg ik ook klachten lijkt mij voor zich te spreken,plus het feit nooit persoonlijk op de hoogte gebracht te zijn van de vertraagde levertijden,
ik vind het gewoon niet netjes of er nu een run op is of niet!
idd!! Heb ze in april besteld ondertussen 4 mails naar ze gestuurd waar ze blijven maar heb nog steeds niks ontvangen!! vind het ook slordig van divoza dat ze ons niet even per mail op de hoogte houden!!
AniiQue schreef:heeft iemand ervaring met deze laarzen?
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html
Heb wel interesse om deze te gaan kopen.
AniiQue schreef:heeft iemand ervaring met deze laarzen?
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html
Heb wel interesse om deze te gaan kopen.