Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shaviera

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 23:13

mhh ik heb helaas geen mailtje gehad,
maar vind het wel apart dat ze nu kunnen zeggen dat ze ze volgende week versturen,
de man die ik namelijk na mijn laatste post aan de tel heb gehad hoopte dat ze met 2 weken binnen waren maar hij had er absoluut geen zicht op zei hij!
eerder werd hert zowiezo niet dus ik wacht toch weer even in spanning af!

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 08:19

Wat ik ook wel vreemd vindt is dat ze van de site zijn gehaald.. ik zie ze nergens meer??

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 08:56

wel als je de naam intypt bij zoeken... ;)

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:14

oke :D
ik had gisteren bij laarzen gezocht op merk.

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:35

ik weet niet of iemand het opvalt maar als je naar de site gaat en de laars opzoekt onder zijn naam dan kun je hem ook 360 graden in de ronte bekijken!
maar deze laars die je dan ziet heeft een zwarte zool ipv een lichte zool en is heel anders afgewerk!
die wil ik echt niet!!!!
nu is het dus weer afwachten welke we krijgen zeker:s
ik wil gewoon de lichte zool zoals ik ze uch tijd geleden vanaf de foto al heb besteld!
*licht over de zeik nu*

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:41

De zool is zwart...
het voorbeeld wat in Leek staat is ook zo. Ik vroeg dus hebben ze geen ' houten' zool?? uhh nee???
Deed net of ze niet wist dat dat zo in de catalogus stond...

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 10:46

De eerste foto staan ze ook gewoon met houten zool.. ik snap er vrij weinig van :')
Vind ze met zwarte zool ook wel mooi , maar minder in ieder geval. Dat "hout" gaf het juist net even een wat leukere uitstraling!

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:13

ja ik vind dat ze moeten verkopen wat er op de foto staat!
ik ga morgen gelijk bellen heb het na al die tegen slagen echt wel gezien met divoza!!!
ik wilde ook lak sporen bandjes!
de beste man wist niet wat ze kosten maar er stonf hij iets van 9,95 bij.
mocht uiteindelijk 17,95 betalen!
ik vind het echt geen service!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:19

Die met zwarte zool is de junior dan denk ik..

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:22

Nee echt niet, in de winkel stonden ze beide met zwarte zool .....
Ik heb gevraagd, ze wist niets van een houten zool... helaas.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:23

Dat is wel jammer..

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:31

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:36

ze staan ook met houtenzool op de foto... maar zodra je op 360 graden klikt krijg je een laars met zwarte zool te zien.
Dit is blijkbara de laars die verkocht wordt , het schijnt dat ze niet met houtenzool zijn.

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:48

Waar is de 360 graden knop dan?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:03

Wat zitten sommige mensen hier heerlijk snel op de kast zeg... :') Ga alsjeblieft zelf eens in een dergelijk bedrijf werken, als je dan eens merkt hoeveel kwaaie klanten je over je heen krijgt en hoe de procedures binnen een bedrijf in elkaar zitten, hoe de distributiekanalen werken... Bedenk dan nog eens hoe kwaad je was over een stel laarzen waar een complete run op is.

shaviera schreef:
Janine1990 schreef:
Divoza belooft ook alleen maar wat de leverancier belooft... :+
Vier weken vind ik wel meevallen, ik heb er drie maanden op gewacht terwijl ze al een paar maanden in de winkel waren. ;)

4 wEken Vind ik ook nog wel te Doen maar als je Terug leesT wachtren wij allemaal al maanden en gaat het nu nog eens 4 weken Duren!

Ik heb ook drie maanden moeten wachten. Als ik me niet vergis waren de laarzen pas eind juni/juli leverbaar volgens de site, dus maanden wil ik het nu ook weer niet noemen... :+

Ohja, en iets met voor een duppie op de eerste rang... :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:05

t is idd wel raar en jammer, dat ze laarzen op beide verschillende zolen heeft, vind de lichte mooier...

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:19

laat ik nu zelfstandig ondernemer zijn!
als je je klant iets beloofd moet je ook afleveren wat je beloofd!
De laarzen zouden in eerste instantie eind mei leverbaar zijn dus spreken we toch wel over maanden.
als ik een klant een rouwstuk beloof met witte rozen en in kom met creme rozen aan krijg ik ook klachten lijkt mij voor zich te spreken,plus het feit nooit persoonlijk op de hoogte gebracht te zijn van de vertraagde levertijden,
ik vind het gewoon niet netjes of er nu een run op is of niet!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:24

shaviera schreef:
laat ik nu zelfstandig ondernemer zijn!als je je klant iets beloofd moet je ook afleveren wat je beloofd!De laarzen zouden in eerste instantie eind mei leverbaar zijn dus spreken we toch wel over maanden.als ik een klant een rouwstuk beloof met witte rozen en in kom met creme rozen aan krijg ik ook klachten lijkt mij voor zich te spreken,plus het feit nooit persoonlijk op de hoogte gebracht te zijn van de vertraagde levertijden,

_/-\o_ :j

iemand die mijn gedachtes kan verwoorden en omschrijven *\o/* _/-\o_ :j +:)+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:25

shaviera schreef:
laat ik nu zelfstandig ondernemer zijn!
als je je klant iets beloofd moet je ook afleveren wat je beloofd!
De laarzen zouden in eerste instantie eind mei leverbaar zijn dus spreken we toch wel over maanden.
als ik een klant een rouwstuk beloof met witte rozen en in kom met creme rozen aan krijg ik ook lachten lijkt mij voor zich te spreken,plus het feit nooit persoonlijk op de hoogte gebracht te zijn van de vertraagde levertijden,

Als zelfstandig ondernemer behoor je te weten dat je afhankelijk bent van je distributiekanalen.
Als de fabrikant van Mondoni tegen Divoza zegt; twee weken! En Divoza dit aan haar klanten vertelt..... Is het nog altijd Mondoni die niet aan de beloften kan voldoen.

Verder lijkt me dat met een rouwstuk meer zorgvuldigheid gemoeid is dan een stel laarzen, maar dat terzijde. :+

Klachten zijn prima, als jij creme rozen gebruikt in plaats van witte rozen, heb JIJ dat gedaan en kom JIJ je belofte niet na.
Als Divoza doorgeeft wat de fabrikant van Mondoni belooft, is het de fabrikant die zijn belofte niet nakomt. Divoza is enkel de boodschapper.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:29

maar divoza kan de klanten, die deze laarzen besteld hebben, wel op de hoogte houden over de vorderingen van deze laarzen, want ze vertellen niets over de vertraging, geen mailtje, geen brief, geen belletje.. dit, terwijl dat wel zou horen, er staat toch echt iets op de site in de trant van: is het product niet op voorraad laten wij dit zsm weten,... zo heb ik eens een brief thuis gehad voor een ander product, naja, kleine moeite, maar zou houd je wel je klanten tevreden.. en zo zouden ze ons makkelijk op de hoogte kunnen houden over deze laarzen, dan zullen de klanten naar mijn mening begripvoller zijn.. omdat er dan niet wèèèr een min puntje zou zijn... ;)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:30

X_Michelle_X schreef:
maar divoza kan de klanten, die deze laarzen besteld hebben, wel op de hoogte houden over de vorderingen van deze laarzen, want ze vertellen niets over de vertraging, geen mailtje, geen brief, geen belletje.. dit, terwijl dat wel zou horen, er staat toch echt iets op de site in de trant van: is het product niet op voorraad laten wij dit zsm weten,... zo heb ik eens een brief thuis gehad voor een ander product, naja, kleine moeite, maar zou houd je wel je klanten tevreden.. en zo zouden ze ons makkelijk op de hoogte kunnen houden over deze laarzen, dan zullen de klanten naar mijn mening begripvoller zijn.. omdat er dan niet wèèèr een min puntje zou zijn... ;)

en je weet waar je aan toe bent... :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:35

X_Michelle_X schreef:

Dat zou inderdaad kunnen, en dat zou een heel groot stuk service zijn.
Maar het is wel een gigantische klus om dat up to date te houden. Echter zou daar een proces voor kunnen worden bedacht.

Zelf liepen wij door omschakeling van het systeem (ik werk in de zorg op kantoor) voor het registreren van de uren van de medewerkers, tegen een soortgelijk probleem aan. De medewerkers moesten hun uren online registreren en dat riep veel vragen op. Veel mensen begrijpen niet hoe dit precies werkt, andere mensen zijn niet zeker over of ze het wel goed deden.
Waarop veel mensen begonnen te bellen en te mailen, om te vragen of de uren wel goed waren over gekomen.
Maar dan moet je ruim 1500 mensen elke week opnieuw mailen.
Daar konden wij natuurlijk niet aan beginnen. Er liggen ook nog VEEL andere taken.
Dat zal voor de medewerker inkoop van Divoza ook het geval zijn.

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 08:31

Ik kreeg als compensatie vorige keer een paar mondoni rijsokken er bij. Had toen ook problemen heb namelijk de eerste bruine lichting van de mondoni laarzen

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:15

Berichtje van de Divoza:

Goedenavond,

Helaas is het voor ons ook nog afwachten welke kleur de zool van de laars nou daadwerkelijk wordt.
Het monster had een houtkleurige zool.
Indien u nog vragen heeft, horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
DIVOZA HORSEWORLD

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 13:22

X_Michelle_X schreef:
Berichtje van de Divoza:

Goedenavond,

Helaas is het voor ons ook nog afwachten welke kleur de zool van de laars nou daadwerkelijk wordt.
Het monster had een houtkleurige zool.
Indien u nog vragen heeft, horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
DIVOZA HORSEWORLD

Lekker dan, straks krijg je de zwarte?? :(