Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shaviera schreef:Janine1990 schreef:Divoza belooft ook alleen maar wat de leverancier belooft...![]()
Vier weken vind ik wel meevallen, ik heb er drie maanden op gewacht terwijl ze al een paar maanden in de winkel waren.
4 wEken Vind ik ook nog wel te Doen maar als je Terug leesT wachtren wij allemaal al maanden en gaat het nu nog eens 4 weken Duren!
shaviera schreef:laat ik nu zelfstandig ondernemer zijn!als je je klant iets beloofd moet je ook afleveren wat je beloofd!De laarzen zouden in eerste instantie eind mei leverbaar zijn dus spreken we toch wel over maanden.als ik een klant een rouwstuk beloof met witte rozen en in kom met creme rozen aan krijg ik ook klachten lijkt mij voor zich te spreken,plus het feit nooit persoonlijk op de hoogte gebracht te zijn van de vertraagde levertijden,
ik vind het gewoon niet netjes of er nu een run op is of niet!
shaviera schreef:laat ik nu zelfstandig ondernemer zijn!
als je je klant iets beloofd moet je ook afleveren wat je beloofd!
De laarzen zouden in eerste instantie eind mei leverbaar zijn dus spreken we toch wel over maanden.
als ik een klant een rouwstuk beloof met witte rozen en in kom met creme rozen aan krijg ik ook lachten lijkt mij voor zich te spreken,plus het feit nooit persoonlijk op de hoogte gebracht te zijn van de vertraagde levertijden,
ik vind het gewoon niet netjes of er nu een run op is of niet!
X_Michelle_X schreef:maar divoza kan de klanten, die deze laarzen besteld hebben, wel op de hoogte houden over de vorderingen van deze laarzen, want ze vertellen niets over de vertraging, geen mailtje, geen brief, geen belletje.. dit, terwijl dat wel zou horen, er staat toch echt iets op de site in de trant van: is het product niet op voorraad laten wij dit zsm weten,... zo heb ik eens een brief thuis gehad voor een ander product, naja, kleine moeite, maar zou houd je wel je klanten tevreden.. en zo zouden ze ons makkelijk op de hoogte kunnen houden over deze laarzen, dan zullen de klanten naar mijn mening begripvoller zijn.. omdat er dan niet wèèèr een min puntje zou zijn...
X_Michelle_X schreef:maar divoza kan de klanten, die deze laarzen besteld hebben, wel op de hoogte houden over de vorderingen van deze laarzen, want ze vertellen niets over de vertraging, geen mailtje, geen brief, geen belletje.. dit, terwijl dat wel zou horen, er staat toch echt iets op de site in de trant van: is het product niet op voorraad laten wij dit zsm weten,... zo heb ik eens een brief thuis gehad voor een ander product, naja, kleine moeite, maar zou houd je wel je klanten tevreden.. en zo zouden ze ons makkelijk op de hoogte kunnen houden over deze laarzen, dan zullen de klanten naar mijn mening begripvoller zijn.. omdat er dan niet wèèèr een min puntje zou zijn...
X_Michelle_X schreef:Berichtje van de Divoza:
Goedenavond,
Helaas is het voor ons ook nog afwachten welke kleur de zool van de laars nou daadwerkelijk wordt.
Het monster had een houtkleurige zool.
Indien u nog vragen heeft, horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
DIVOZA HORSEWORLD