Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Conny_

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 17:22

Echt heel mooi!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:15

Jeuj! Drunen heeft net gebeld dat mijn laarzen er zijn en deze week worden verzonden *\o/* *\o/* *\o/*

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:25

Baalmomentje hier..

Heb nu zo'n 2 maanden mijn tricolores. In het begin deden ze een beetje pijn op mijn wreef, heb hier ook een harde bult zitten. Ik dacht dat gaat wel over, ging het ook na een aantal weken en sinds vorige week doet het weer zoveel pijn als ik ze aan heb. Ben bang dat ik die bult op mijn wreef ook door deze laarzen heb gekregen.. Na mijn vakantie maar even naar de dokter ermee en hopen dat het niet door deze laarzen komt..

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 18:05

MissJ schreef:
Jeuj! Drunen heeft net gebeld dat mijn laarzen er zijn en deze week worden verzonden *\o/* *\o/* *\o/*

Jeej! Hoe lang heb je gewacht? :D

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 09:43

Bunn schreef:

Totaal niet lang! 1 juli besteld met de mededeling dat ik op 6 - 8 weken moest wachten. Dus ik ging uit van begin september. Maar ze zijn er nu al.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 15:52

MissJ schreef:
Bunn schreef:

Totaal niet lang! 1 juli besteld met de mededeling dat ik op 6 - 8 weken moest wachten. Dus ik ging uit van begin september. Maar ze zijn er nu al.

Ohhh, mooi zo zeg! :D De mijne zouden er eind september moeten zijn, dus ik ben erg benieuwd! Moest ook nog rekening houden met de vakanties, dus ik ga wel uit van het maximaal aantal weken. :j

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 19:10

Mijn laarzen zijn echt heeeeel mooi.

Hebben jullie ze schoongemaakt/ingevet voor het eerste gebruik?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 19:47

Nee! :)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 20:21

Ik heb vandaag besteld! Levertijd 10 weken :(

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 20:23

Italie heeft inderdaad 3 weken vakantie nu. Erg balen!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:15

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Model Polo, hoge dressuurboog, kleine gesp en accenten op de gesp en langs de rits. <3

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:17

Prachtig! :9

Welke kleur is dat?

Heb ook de polo's. Zooo blij mee!

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 23:18

Heel mooi! Details zijn ook heel gaaf.
Maar wat is die boog hoog zeg! Ik heb ook een polo met hoge boog maar zo hoog zijn die van mij niet hoor..
Afbeelding

Ben heel benieuwd naar een 'aan' foto!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 08:24

<3 Heel mooi

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 08:42

Ik meld me hier ook maar even. Wilde eigenlijk deze week gaan kijken of ik de Tricolores ergens kan passen. Ik had gehoord dat ze er in veel maten waren en eigenlijk wil ik een basislaars en niet teveel er aan uitgeven.
Ben alleen bang dat ik met de Niro's ook niet goed ga uitkomen. Ik heb schoenmaat 42, meet een kuit van 38 bij mezelf en de hoogte (achterkant tot knieholte) 45 cm.
En dat zie ik niet terug in hun maattabel. Daar zijn alle laarzen veel hoger. Ook bij andere merken zie ik zulke maat niet terugkomen. Maarja, ik moet iets proberen en ik hoop eigenlijk om niet bij duur maatwerk uit te komen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 09:19

Ik vind de boog ook mega. Hoeveel cm zou die moeten zijn?

Kleur is gewoon standaard zwart. De leersoort van de details weet ik zo niet meer. Het was de bovenste staal op de tweede pagina van de klapper :D

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 09:28

Die boog is inderdaad enorm zeg! Heb wel het idee dat ze erg wisselende bogen maken qua hoogte.

Ik zit overigens al sinds half mei op spoorbandjes te wachten... Ze zijn zeker nu op vakantie?
Snap alleen niet waarom het zo lang moet duren, moet nog langer wachten dan op mijn laarzen toentertijd := .

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 09:34

Scum schreef:
Ik meld me hier ook maar even. Wilde eigenlijk deze week gaan kijken of ik de Tricolores ergens kan passen. Ik had gehoord dat ze er in veel maten waren en eigenlijk wil ik een basislaars en niet teveel er aan uitgeven.
Ben alleen bang dat ik met de Niro's ook niet goed ga uitkomen. Ik heb schoenmaat 42, meet een kuit van 38 bij mezelf en de hoogte (achterkant tot knieholte) 45 cm.
En dat zie ik niet terug in hun maattabel. Daar zijn alle laarzen veel hoger. Ook bij andere merken zie ik zulke maat niet terugkomen. Maarja, ik moet iets proberen en ik hoop eigenlijk om niet bij duur maatwerk uit te komen.

Met die maten ga je prima in de standaardmaten van De Niro's passen hoor. Houdt er rekening mee dat laarzen iets inzakken, je soms net in een dunnere kuit past en een andere voetmaat (waardoor hoogte en breedte ook want anders is) soms lekkerder zit. Je maten zijn best standaard, waardoor je een hoop speling hebt. Ik zou gewoon eens gaan passen. :j Bij Drunen zijn ze bijvoorbeeld heel kundig en weten ze precies welke laars je gaat passen, soms klopt die laars grappig genoeg helemaal niet met de maten die jij óf zij bij je meten. :)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 10:26

Ik heb ook een hoge boog, geen spijt van gehad!

Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 10:39

Bunn schreef:
Scum schreef:

Met die maten ga je prima in de standaardmaten van De Niro's passen hoor. Houdt er rekening mee dat laarzen iets inzakken, je soms net in een dunnere kuit past en een andere voetmaat (waardoor hoogte en breedte ook want anders is) soms lekkerder zit. Je maten zijn best standaard, waardoor je een hoop speling hebt. Ik zou gewoon eens gaan passen. :j Bij Drunen zijn ze bijvoorbeeld heel kundig en weten ze precies welke laars je gaat passen, soms klopt die laars grappig genoeg helemaal niet met de maten die jij óf zij bij je meten. :)

Bedankt voor je reactie :) Ik wilde eigenlijk ook al naar Drunen gaan.
De standaardlaars (Tricolore), kan die zowel voor dressuur als springen gebruikt worden? Ik zie dat op hun site niet erbij staan namelijk.

Amigo, welk model heb jij? En hoe heet die kleur? HIj lijkt donkerbruin, en ik zit zelf ook aan heel donkerbruin te denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 11:02

Ja hoor, ik rij er dressuur mee. Maar als je ze lager neemt kan je er ook prima mee springen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 11:05

Maar dat wil ik juist weer niet. Dan ziet het er met dressuur niet meer zo mooi uit.
Ik bedoel eigenlijk meer of de laars gebouwd is als allround laars, of echt bedoelt is als dressuurlaars?
Tuurlijk kan ik hem lager laten aanmeten, maar dan had ik net zo goed afgelopen wekend de FB laars kunnen nemen. Kost hetzelfde, ziet er heel mooi uit maar ik vond hem 1 cm te laag (en hij gaat daarna ook nog iets inzakken).
En dan vind ik 270 Euro voor een laars die te laag is te duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 11:10

Nee gewoon een allround laars... Maar ik heb ze extra hoog laten aanmeten.. Je kan ze ook in normale hoogte nemen dan kan je er ook mee springen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 13:00

Ok, dat klinkt goed. En is het een soepele laars of een heel stugge?
De Petries die ik nu heb zijn redelijk stug. Het fijne daarvan is dat ik een stillere beenligging heb. Dus mijn voorkeur ligt niet bij een hele soepele laars.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 13:22

Ze zijn lekker soepel, daarom hoef je ze ook nauwelijks tot niet in te lopen. Ik heb ze enkel gepast maar ze zaten heerlijk, ik kon vrij bewegen en dat had ik met petries (die ook niet paste overigens) niet, dat zat echt niet lekker.