Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissJ schreef:Bunn schreef:Jeej! Hoe lang heb je gewacht?
Totaal niet lang! 1 juli besteld met de mededeling dat ik op 6 - 8 weken moest wachten. Dus ik ging uit van begin september. Maar ze zijn er nu al.
Scum schreef:Ik meld me hier ook maar even. Wilde eigenlijk deze week gaan kijken of ik de Tricolores ergens kan passen. Ik had gehoord dat ze er in veel maten waren en eigenlijk wil ik een basislaars en niet teveel er aan uitgeven.
Ben alleen bang dat ik met de Niro's ook niet goed ga uitkomen. Ik heb schoenmaat 42, meet een kuit van 38 bij mezelf en de hoogte (achterkant tot knieholte) 45 cm.
En dat zie ik niet terug in hun maattabel. Daar zijn alle laarzen veel hoger. Ook bij andere merken zie ik zulke maat niet terugkomen. Maarja, ik moet iets proberen en ik hoop eigenlijk om niet bij duur maatwerk uit te komen.
Bunn schreef:Scum schreef:Ik meld me hier ook maar even. Wilde eigenlijk deze week gaan kijken of ik de Tricolores ergens kan passen. Ik had gehoord dat ze er in veel maten waren en eigenlijk wil ik een basislaars en niet teveel er aan uitgeven.
Ben alleen bang dat ik met de Niro's ook niet goed ga uitkomen. Ik heb schoenmaat 42, meet een kuit van 38 bij mezelf en de hoogte (achterkant tot knieholte) 45 cm.
En dat zie ik niet terug in hun maattabel. Daar zijn alle laarzen veel hoger. Ook bij andere merken zie ik zulke maat niet terugkomen. Maarja, ik moet iets proberen en ik hoop eigenlijk om niet bij duur maatwerk uit te komen.
Met die maten ga je prima in de standaardmaten van De Niro's passen hoor. Houdt er rekening mee dat laarzen iets inzakken, je soms net in een dunnere kuit past en een andere voetmaat (waardoor hoogte en breedte ook want anders is) soms lekkerder zit. Je maten zijn best standaard, waardoor je een hoop speling hebt. Ik zou gewoon eens gaan passen.Bij Drunen zijn ze bijvoorbeeld heel kundig en weten ze precies welke laars je gaat passen, soms klopt die laars grappig genoeg helemaal niet met de maten die jij óf zij bij je meten.