Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Conny_ schreef:Ik heb dit topic nooit gezien, ga zo is even doorlezen. Heb al wel een aantal mooie laarzen voorbij zien komen!
Ik heb de niro trainingslaarzen, en wilde al heel lang laklaarzen voor op wedstrijd. Vorige maand eindelijk deze binnen gekregen en besteld bij drunens ruiterhuis (leveringstijd was heel snel, maar 4 weken gewacht).
Zwarte laklaarzen helemaal lak en geen ander toevoegingen want ik vond het zo al duur genoeg. Moet wel zeggen, ik heb dezelfde kuitmaat als mijn trainingslaarzen en die zijn aan mijn kuit zelfs iets te groot maar deze zijn wel een stuk strakker. Schijnt te liggen aan het lakleer en de verharde buitenkant, dus ik moet wel even wennen hoor!
[ Afbeelding ]
Annekeee schreef:Conny_ schreef:Ik heb dit topic nooit gezien, ga zo is even doorlezen. Heb al wel een aantal mooie laarzen voorbij zien komen!
Ik heb de niro trainingslaarzen, en wilde al heel lang laklaarzen voor op wedstrijd. Vorige maand eindelijk deze binnen gekregen en besteld bij drunens ruiterhuis (leveringstijd was heel snel, maar 4 weken gewacht).
Zwarte laklaarzen helemaal lak en geen ander toevoegingen want ik vond het zo al duur genoeg. Moet wel zeggen, ik heb dezelfde kuitmaat als mijn trainingslaarzen en die zijn aan mijn kuit zelfs iets te groot maar deze zijn wel een stuk strakker. Schijnt te liggen aan het lakleer en de verharde buitenkant, dus ik moet wel even wennen hoor!
[ Afbeelding ]
Mooi
Klopt lak rekt minder mee helaas. Heb daar ook last van..
_Zsazsa_ schreef:De tricolore Salentino kan zeker wel aangepast worden hoor! Met nog behoorlijk wat opties ook in Drunen! Ik heb zelf blauwe met lakcroco rand, lakrandjes over de gehele laars, geen steentjes.
En kost niks extra. Niet zo uitgebreid als de andere laarzen misschien, maar ik kreeg toch een hele optie lijst.
[ [url=m/szgYBb.jpg]Afbeelding[/url] ]
florence123 schreef:_Zsazsa_ schreef:De tricolore Salentino kan zeker wel aangepast worden hoor! Met nog behoorlijk wat opties ook in Drunen! Ik heb zelf blauwe met lakcroco rand, lakrandjes over de gehele laars, geen steentjes.
En kost niks extra. Niet zo uitgebreid als de andere laarzen misschien, maar ik kreeg toch een hele optie lijst.
Mag ik vragen wat de prijs was?Heel erg mooi!
_Zsazsa_ schreef:De tricolore Salentino kan zeker wel aangepast worden hoor! Met nog behoorlijk wat opties ook in Drunen! Ik heb zelf blauwe met lakcroco rand, lakrandjes over de gehele laars, geen steentjes.
Conny_ schreef:Annekeee schreef:Mooi
Klopt lak rekt minder mee helaas. Heb daar ook last van..
Heb jij de laarzen al langer? En wordt het wel wat beter
Getup schreef:_Zsazsa_ schreef:De tricolore Salentino kan zeker wel aangepast worden hoor! Met nog behoorlijk wat opties ook in Drunen! Ik heb zelf blauwe met lakcroco rand, lakrandjes over de gehele laars, geen steentjes.
ik heb net nieuwe laklaarzen van n ander merk, maar begin er nooit meer aan. Dit vind ik ook wel errrrrg mooi. Zijn ze ook voor op concours? Zo ja, ben ik heel benieuwd naar een foto van je outfit met deze laarzen en n witte broek
vibabu schreef:Ik wil me ook graag melden! heb hier al heel wat mooie laarzen voorbij zien komen. Nu alleen nog even de tijd vandaan toveren en een winkel zoeken die ze verkoopt/maakt.
Ik zit te denken om die laarzen die bovenin deze pagina staat maar dan niet in het lak. Vrij standaard dus. Ik hou niet zo van al die poespas, geef mij maar gewoon zwarte laarzen maar dan wel met een houten hak.
Iemand nog tips? Of weten waar in Noord Holland een goede maker/verkoper zit?
xxxmh schreef:vibabu schreef:Ik wil me ook graag melden! heb hier al heel wat mooie laarzen voorbij zien komen. Nu alleen nog even de tijd vandaan toveren en een winkel zoeken die ze verkoopt/maakt.
Ik zit te denken om die laarzen die bovenin deze pagina staat maar dan niet in het lak. Vrij standaard dus. Ik hou niet zo van al die poespas, geef mij maar gewoon zwarte laarzen maar dan wel met een houten hak.
Iemand nog tips? Of weten waar in Noord Holland een goede maker/verkoper zit?
In haarlem, levade ruitersport