Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gabiiy

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 22:50

Ik vind m'n de Niro rijlaarzen echt tegenvallen -O- heb ze nu 1,5 jaar, maak ze altijd schoon en verzorg ze goed maar ze worden echt snel lelijk. Zo jammer!

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 15:40

Ik heb dit topic nooit gezien, ga zo is even doorlezen. Heb al wel een aantal mooie laarzen voorbij zien komen!

Ik heb de niro trainingslaarzen, en wilde al heel lang laklaarzen voor op wedstrijd. Vorige maand eindelijk deze binnen gekregen en besteld bij drunens ruiterhuis (leveringstijd was heel snel, maar 4 weken gewacht).
Zwarte laklaarzen helemaal lak en geen ander toevoegingen want ik vond het zo al duur genoeg. Moet wel zeggen, ik heb dezelfde kuitmaat als mijn trainingslaarzen en die zijn aan mijn kuit zelfs iets te groot maar deze zijn wel een stuk strakker. Schijnt te liggen aan het lakleer en de verharde buitenkant, dus ik moet wel even wennen hoor!

Afbeelding

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 17:29

Conny_ schreef:
Ik heb dit topic nooit gezien, ga zo is even doorlezen. Heb al wel een aantal mooie laarzen voorbij zien komen!

Ik heb de niro trainingslaarzen, en wilde al heel lang laklaarzen voor op wedstrijd. Vorige maand eindelijk deze binnen gekregen en besteld bij drunens ruiterhuis (leveringstijd was heel snel, maar 4 weken gewacht).
Zwarte laklaarzen helemaal lak en geen ander toevoegingen want ik vond het zo al duur genoeg. Moet wel zeggen, ik heb dezelfde kuitmaat als mijn trainingslaarzen en die zijn aan mijn kuit zelfs iets te groot maar deze zijn wel een stuk strakker. Schijnt te liggen aan het lakleer en de verharde buitenkant, dus ik moet wel even wennen hoor!

[ Afbeelding ]

Mooi
Klopt lak rekt minder mee helaas. Heb daar ook last van..

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 18:52

Annekeee schreef:
Conny_ schreef:

[ Afbeelding ]

Mooi

Heb jij de laarzen al langer? En wordt het wel wat beter

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 19:58

Ik heb ook volledig lak en vind het juist fijner. Wordt na verloop van tijd wel wat soepeler hoor.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 21:55

_Zsazsa_ schreef:
De tricolore Salentino kan zeker wel aangepast worden hoor! Met nog behoorlijk wat opties ook in Drunen! Ik heb zelf blauwe met lakcroco rand, lakrandjes over de gehele laars, geen steentjes.

En kost niks extra. Niet zo uitgebreid als de andere laarzen misschien, maar ik kreeg toch een hele optie lijst.
[ [url=m/szgYBb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag ik vragen wat de prijs was? :) Heel erg mooi!

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 21:57

florence123 schreef:
_Zsazsa_ schreef:
De tricolore Salentino kan zeker wel aangepast worden hoor! Met nog behoorlijk wat opties ook in Drunen! Ik heb zelf blauwe met lakcroco rand, lakrandjes over de gehele laars, geen steentjes.

En kost niks extra. Niet zo uitgebreid als de andere laarzen misschien, maar ik kreeg toch een hele optie lijst.

Mag ik vragen wat de prijs was? :) Heel erg mooi!

€380,-

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 21:58

Ik heb ook Deniro lakkers! die zitten inderdaad strakker dan mijn andere gewone deniro's.

Het is maar net gepast hoor, mijn kuiten mogen niet verdikken

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 22:57

Saaams schreef:
Ik kom vanuit Soest.
Dan is van rijs 10 km verder en ik lees gewoon hele goede verhalen uit drunen.

Freddy's ruitersport in Nieuwegein verkoopt ze ook massaal...komen mijnes ook vandaan. Vond ik fijner dan in Amersfoort..

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 23:07

Heb ik ze ook van. Goede ervaring mee!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 07:01

Same here!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 08:14

Ideaal, wist ik niet! Het is namelijk een errrug kleine winkel.
Ga ik daar vanmiddag even langs, want Drunense ruiterhuis heeft bevestigd dat de laarzen gemaakt kunnen worden naar mijn wens.
Dus de laarzen van ZsaZsa maar dan in het bruin. :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 08:38

_Zsazsa_ schreef:

ik heb net nieuwe laklaarzen van n ander merk, maar begin er nooit meer aan. Dit vind ik ook wel errrrrg mooi. Zijn ze ook voor op concours? Zo ja, ben ik heel benieuwd naar een foto van je outfit met deze laarzen en n witte broek :D

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:40

Vandaag besteld bij Freddy's. Super geholpen tot zo ver :D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:30

ja mijn laklaarzen zijn wel soepeler maar de kuiten worden niet breder...

Conny_ schreef:
Annekeee schreef:
Mooi

Heb jij de laarzen al langer? En wordt het wel wat beter

Ja ik heb ze nu 4 jaar denk ik ofzo. Uhm.. Heel eerlijk, nee.
Als ik ze aan wil doen op concour moet in van die show socks aan (panty rijsokken) en steeds meer m'n rits een beetje dicht doen. Eenmaal aan dan gaat het! Maar als ik ze weer een week in de kast zet begint het weer opnieuw.
Oprekken zal ik niet adviseren, A) de rits klapt er uit en B) het lak gaat barsten.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 14:35

Ik wil me ook graag melden! heb hier al heel wat mooie laarzen voorbij zien komen. Nu alleen nog even de tijd vandaan toveren en een winkel zoeken die ze verkoopt/maakt.

Ik zit te denken om die laarzen die bovenin deze pagina staat maar dan niet in het lak. Vrij standaard dus. Ik hou niet zo van al die poespas, geef mij maar gewoon zwarte laarzen maar dan wel met een houten hak.

Iemand nog tips? Of weten waar in Noord Holland een goede maker/verkoper zit?

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:27

Getup schreef:
_Zsazsa_ schreef:

ik heb net nieuwe laklaarzen van n ander merk, maar begin er nooit meer aan. Dit vind ik ook wel errrrrg mooi. Zijn ze ook voor op concours? Zo ja, ben ik heel benieuwd naar een foto van je outfit met deze laarzen en n witte broek :D

Ze zitten nog in de doos op zolder haha, ik ben hoogzwanger dus ze moeten nog even wachten. Maar de kleur icm wit is iig wel erg gaaf.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:26

vibabu schreef:
Ik wil me ook graag melden! heb hier al heel wat mooie laarzen voorbij zien komen. Nu alleen nog even de tijd vandaan toveren en een winkel zoeken die ze verkoopt/maakt.

Ik zit te denken om die laarzen die bovenin deze pagina staat maar dan niet in het lak. Vrij standaard dus. Ik hou niet zo van al die poespas, geef mij maar gewoon zwarte laarzen maar dan wel met een houten hak.

In haarlem, levade ruitersport

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:11

xxxmh schreef:
vibabu schreef:

In haarlem, levade ruitersport

Goeie tip! Ik ga nergens anders heen voor mijn laarzen.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 22:34

Daar ben ik vorige week ook geweest en netjes geholpen! Ze vragen wel om even te bellen voor een afspraak als je laarzen wilt laten aanmeten, dan nemen ze alle tijd voor je.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:21

Prachtig hoor, die laklaarzen!

Figaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:47

Ik heb nu twee keer met m'n nieuwe laarzen gereden, ze zitten heerlijk!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Figaros op 06-08-16 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:50

ooooooh die zijn echt zoooooo mooooooi :~ :~

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:52

Heel gaaf!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-16 16:52

Wauw, heel chique