Zoals beloofd blauw met rood op m'n paard (volgende keer plastron recht doen)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meya_ schreef:Ik kom hier ook even sneupen..
Heb een pikeur Diana en enkele jaren geleden helemaal laten oppimpen etcetera. Nu zit ie mij niet meer zo lekker, dus op zoek naar een ander jasje.
Iemand tips? Wil wat een korter model, maar de mouwen moeten wel 'lang' zijnEn een simpel jasje is ook prima
[ Afbeelding ]
Deze foto is van 2 jaar terug.. Dit paard is ondertussen ook al verkocht.
Maar zwart jasje, met blauw/wit accenten, zwarte laarzen, zwarte BR cap met steentjes.. en blauw/zilver anky dekje
zelmago4it schreef:Oh ik denk dat als je zo'n mooi blauw jasje doet van Horsepilot, met de zelfde kleur bruine stukken als je de rest van het bruin, dat dat echt heel gaaf staat of je hafje
jildou1979 schreef:Heerlijk al die verschillende wedstrijdoutfits. Ben de topic aan het af struinen voor ideeën.
Zelf heb ik met mijn haflinger op het moment deze outfit
[ [url=m/JWW9zq.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben nog niet tevreden met het jasje, maar voor nu voldoet het nog.
Als mensen ideeën hebben, dan hoor ik het graag. Ik had een jasje van horse pilot, blauw met cognac kleurige accenten gezien wat me wel aansprak.
FasKaya schreef:Hoii leuk topic!
Ik vroeg me af hoe jullie je haar doen op wedstrijd,
ik heb zelf heel dik en lang haar, en heb binnenkort mijn eerste wedstrijd!:)
tips?
Meya_ schreef:Ik kom hier ook even sneupen..
Heb een pikeur Diana en enkele jaren geleden helemaal laten oppimpen etcetera. Nu zit ie mij niet meer zo lekker, dus op zoek naar een ander jasje.
Iemand tips? Wil wat een korter model, maar de mouwen moeten wel 'lang' zijnEn een simpel jasje is ook prima
Skogan schreef:jildou1979 schreef:Heerlijk al die verschillende wedstrijdoutfits. Ben de topic aan het af struinen voor ideeën.
Zelf heb ik met mijn haflinger op het moment deze outfit
[ [url=m/JWW9zq.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben nog niet tevreden met het jasje, maar voor nu voldoet het nog.
Als mensen ideeën hebben, dan hoor ik het graag. Ik had een jasje van horse pilot, blauw met cognac kleurige accenten gezien wat me wel aansprak.
Saai bruine jasje? Valt nog mee! Ik zie niet zo goed, maar het lijkt mij mooi kwaliteit jasje ?
Maar ja... blauw is heel erg op de trend.. als je je bruine jasje de deur uitdoet, zal ik misschien geïnteresseerd zijn