Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minouesmee schreef:miicchhellee schreef:Figaros, wat heb jij moeten betalen voor die stardust? of weet je dat niet
Ik moest €125 betalen als ik het mij goed herinner.
minouesmee schreef:Erg duur jaar.. Ik wou eigenlijk een jachtkap, maar dat zou ook €125 worden dus ben maar voor een subtiele jachtkap gegaan. Die was €60.
AnneJ1995 schreef:Ik heb mijn laarzen bij Van Rijs in Zevenhuizen laten aanmeten. Daar had die vrouw twee mappen met alle mogelijke kleuren, patronen, vormen, opties... Echt ongelofelijk. En alle prijzen die bij de extra opties hoorden.
Ik heb normaal altijd maat 39 en zo ook met het passen (Ottoviano). Echter toen ik mijn laarzen kreeg vond ik de laarzen wat ruim bij de voet (maar ik heb dan ook hele smalle/dunne voetjes). Ik heb toen de DeNiro zool uit laten halen en er een iets dikkere zool van Ariat in laten leggen (dat raadde die mevrouw mij aan). Nu zit de laars perfect! En stiekem vind ik de zool van Ariat nog lekkerder zitten. Dus wellicht kan je dat overwegen?
Je voet zit trouwens ook anders in de laars wanneer je loopt of wanneer je rijdt. Ik vind m kleiner aanvoelen als ik gewoon sta/loop dan wanneer ik er mee rij. Dan schuift je laars automatisch wat naar achter, waardoor hij ruimer bij m'n tenen voelt. Als je begrijpt wat ik bedoel, haha.
Koortje schreef:Ik sluit ook even aan! Ik wil over een tijdje ook De Niro gaan bestellen.
Gisteren voor het eerst in Schijndel de standaard Ottavio`s gepast en vind het echt mooie laarzen. Wel zat ik qua voetmaat net tussen de 39 en 40 in. 40 is te groot en 39 met normale rijsokken net te krap bij de rits/hak waardoor ik bang ben dat het daar snel kapot gaat. Of rekt de voet nog genoeg op?
Met dunne sokken (bijvoorbeeld Kingsland) ging het beter.
Ik zou eigenlijk de Polo wel willen, maar de Ottavio vind ik ook super mooi. Ik twijfel een beetje of ik bij mn bekende winkel in Schijndel moet blijven of naar Drunens Ruiterhuis zal gaan. Zij zijn toch importeur?