xLindy91 schreef:Hier in Enschede heb ik ze gewoon tussen alle laarzen zien staan, dus ik neem aan dat ze dan ook gewoon leverbaar zijn?
Ze staan in de winkel voor de show. Maar ze zijn nog niet leverbaar.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shaviera schreef:ik ben helemaal klaar met divoza!!!
IK ZOU MIJN LAARZEN AL in mei krijgen en nu is het weer door geschoven naar augustus!!!
en nooit bericht gehad van divoza dat ze later zijn!
ik ga ze afbestellen!
heb telkens gezeur met divoza met hoofdstel heb ik ook 9 weken langer op moeten wachten!
dan geef ik toch liever meer geld uit!
basta voor mij geen divoza meer!
shaviera schreef:ja dat vind ik ook allemaal prima!
en dat begrijp ik ook maar ze stonden januari al in het divoza boek!
dan moeten ze er ook geen verwachte leverings datum bij zetten maar levertijd onbekend!
Knottje schreef:Ik kom zomaar even binnenvallen. Ik heb een vraagje. Voor springen ben ik eigenlijk opzoek naar iets nieuws, omdat mijn chaps toch wel ernstig beginnen te slijten, en te kort zijn geworden. Ik heb namelijk tamelijk lange en dunne benen (dressuurlaars hoogte 53). Hoeveel moet de hoogte voor springen lager zijn, en zouden die van Mondoni (ik geloof 51 hoog) passen, of zijn die echt te laag? Ze zijn namelijk wel erg vriendelijk geprijst
Citaat:Zeker een kijkje waard, mijn benen zijn ook behoorlijk lang, maar 49 ging primaNiet voor heel erg mooi, maar het zat verder prima.
Janine1990 schreef:shaviera schreef:ja dat vind ik ook allemaal prima!
en dat begrijp ik ook maar ze stonden januari al in het divoza boek!
dan moeten ze er ook geen verwachte leverings datum bij zetten maar levertijd onbekend!
Nu moet je niet liegen, want het boek komt pas in april, en dat is elk jaar hetzelfde, al zeker 10 jaar lang.
shaviera schreef:er van uit gaande dat ik een mens ben is het dus ook mogenlijk dat ik mij vergis en dacht dat het januari was!
liegen lijkt mij iets anderS1