sexysusie schreef:karijn schreef:Mijn tip voor jou TS: ga door met het uitzoeken waar het paard is gebleven. Start de crowdfunding pas weer als je echt de mogelijkheid hebt om haar te kopen, niet gaan werven zolang je niet weet OF je het paard kan terugkopen. Dat is gewoon niet “netjes.” Spaar zelf in de tussentijd door, want ik denk dat je zoektocht zomaar nog wel een poos kan duren. Wellicht heb je tegen die tijd zelf al het benodigde geld bij elkaar.
Daarnaast gaan mensen ook hun interesse verliezen als het zolang duurt. Je krijgt mensen pas in beweging als de situatie heel acuut is, eerder niet. En de situatie is niet acuut want het is niet bekend of het paard zo slecht is of ze nog prima kan functioneren als fokmerrie.
Succes.
Als je goed gelezen had dan staat de crowdfunding op pauze. Dus kan niet gedoneerd worden.
Als je mijn bericht goed leest, adviseer ik je pas om weer te starten wanneer je zeker weet dat je het paard kan terugkopen. Dus ook als je achterhaalt waar ze is, open het pas als de eigenaar heeft toegezegd haar aan jou te willen verkopen. Nu liet je de funding doorgaan terwijl hij al had aangegeven haar niet meer aan je te willen verkopen.
In de weerstand blijven, lost niet altijd alles op.
Nogmaals, succes met je zoektocht.