Pallatin schreef:@ Britt, wat super leuk! Wat voor pony heb je gekocht?
Een 11-jarige NRPS pony ruin! Super, super lief dier, liever lui dan moe en heel nuchter. Echt mijn droompaard.
Ennnnn dezelfde dag dat ik schreef dat het kriebelde heb ik er op gezeten! Vandaag voor de tweede keer gereden, en hij was weer topbraaf. In het begin aan het halstertouw, en bij ons eerste drafje mijn vader mee laten rennen.
Maar hij voelde zo vertrouwd, dat we de laatste tien minuten los zijn gegaan en we hebben zelfs twee rondjes zelfstandig gedraafd.
Op het laatst had ik alleen met 1 vinger mijn lusje nog vast, dus ik hoop dat we met de tijd steeds meer vertrouwen op kunnen bouwen en dat ik ooit helemaal los durf. Aan de pony ligt het in ieder geval niet.
Dus, nu 90% van de tijd zonder riempje gereden, en dus ook zonder gedraafd! En niet gevallen, whoop. Morgen gaan we weer lekker rijden.
. Gelukkig kon mijn man me redden en ben ik er alleen met wat blauwe plekken van af gekomen.
Jammer dat dit op het eind nog moest gebeuren! Heb je daarna nog meer last van angst gehad?
als ik inhoud en iets doe bevestig ik eventueel ‘dat het iets engs is’, maar als ik niks doe en hij schrikt wel echt lig ik er misschien naast. Met galop en zeker voorop is mijn paard logischerwijs alerter, met al die loslopende honden kun jij bijna nergens meer onbevangen draven of galopperen bij ons...
...baas schreeuwde dr verontschuldigingen wel vanaf de andere kant van het veld, wij konden er wel om lachen...