Wandeltrektocht met pony, Zwolle - Belgische grens (300 km)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bommeltje_

Re: Wandeltrektocht met pony, Zwolle - Belgische grens (300 km)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 07:17

Nee dat is waar zolang hou ik dat ook niet vol, maar bijvoorbeeld 25 km en dan op een plaats kamperen lijkt me al harstikke leuk :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 08:19

Bommeltje_ schreef:
Nee dat is waar zolang hou ik dat ook niet vol, maar bijvoorbeeld 25 km en dan op een plaats kamperen lijkt me al harstikke leuk :D

Men neme twee dagen vrij, laden zooi op pony en vertrekken........

Ja, echt, zonder flauwekul, moeilijker is het niet. Maak er vooral geen grizlybeer van want dat is het niet. Maak je ook niet druk om fouten of stommiteiten; die bega je namelijk toch wel. Leer daarvan.
Ik kan het wel voor je uittekenen tot in alle details, maar dat blijft theorie. Dat is leuke kennis (lees dit topic goed en je hebt die theorie ook) maar ervaring is iets dat je alleen maar krijgt door het te doen, ZELF te doen.....

Zilandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 14:22

ikke schreef:
Bommeltje_ schreef:

Men neme twee dagen vrij, laden zooi op pony en vertrekken........

Ja, echt, zonder flauwekul, moeilijker is het niet. Maak er vooral geen grizlybeer van want dat is het niet. Maak je ook niet druk om fouten of stommiteiten; die bega je namelijk toch wel. Leer daarvan.
Ik kan het wel voor je uittekenen tot in alle details, maar dat blijft theorie. Dat is leuke kennis (lees dit topic goed en je hebt die theorie ook) maar ervaring is iets dat je alleen maar krijgt door het te doen, ZELF te doen.....

Beter dan dit kan ik het niet zeggen. Kwestie van uitproberen. Gewoon gaan met een flexibele instelling en lekker genieten

Bommeltje_

Re: Wandeltrektocht met pony, Zwolle - Belgische grens (300 km)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 17:04

Nou dan gaan wij dat maar eens doen :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 17:06

Bommeltje_ schreef:
Nou dan gaan wij dat maar eens doen :D

Goed plan +:)+