ilaan schreef:Wat maken die bedreigingen nou uit als hun je opsluiten in stal? Bedreigingen word door de politie ook niets mee gedaan totdat jij ook daadwerkelijk wat doet. Dus zo erg is dat niet.
Ik heb alles zitten lezen, en er wordt nu gezegd wat maken die bedreigen nou uit. wat die manege-eigenaresse gedaan heeft is zeer zeker niet goed te praten, maar als die me (manege-eigenaresse) aangifte doet van die bedreigingen heb je toch grote kans dat ts hangt, ook al heeft die me ook foute dingen gedaan.
En ik kan het weten. Had ook vorig jaar iemand bedreigt, omdat die persoon mij financieel negatief berokkend had, maar diegene had wel mooi aangifte gedaan en nu heb ik wel een strafblad met een werk/taakstraf van (gelukkig maar) 40 uur. Nu ben ik dan wel n volwassene en ts minderjarig, maar toch kijk uit met welke uitspraken je doet. Want na aangifte doet de politie er wel degelijk wat mee ongeacht de reden van bedreiging. Ook ik heb daadwerkelijk verder niks gedaan, alleen die persoon goed bang gemaakt, en niet eens met de intentie om de bedreigingen ook daadwerkelijk toe te passen. Die persoon heeft een week niet geslapen en 3 maanden niet alleen over straat gedurft. hahaha. maar toch. voor bedreiging kan je zelfs hierzo wat mij door me advocaat verteld is toch in ergste geval 2 jaar gevangenisstraf voor krijgen.
Ts fijn dat je je pony terug hebt en geniet er maar van, en probeer het hele gebeuren achter je te laten, anders kan je nog niet volledig genieten van je pony.