Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Gaat deze week alleen niet meer lukken omdat het voor mij een eindje rijden is en mijn planning de hele week al vol zit. En bij de plaatselijke ruitershop zet ik geen voet meer over de drempel. No way dat ik geld uitgeef bij mensen die me zo behandelen haha.
Dankzij een 25% kortingsactie bij de EJ 
). En nu kan ik door incorrecte afhandeling van zo'n winkel alsnog een nieuwe cap gaan aanschaffen. Misschien moet ik me niet zo druk maken en die kans van 0,00000001% (of hoe klein die kans ook is) dat ik net verkeerd val met deze cap van me af zetten, maar ik ben zo'n miep als het daarop aan komt.
(Klinkt heel fout, ik weet het.) maar hoe groot is het risico dat er een NAALD doorheen komt?
Het is en blijft niet mijn fout maar die van hen en ik wens niet voor profiteur uitgemaakt te worden. Maar ik ga het nu wel loslaten, ben er klaar mee haha.
Denk het niet hoor... Dreamable schreef:Zeer verstandig dat je het per mail hebt laten vastleggen. Ik ben teruggebeld maar wordt gewoon afgescheept met argumenten van lik m'n vestje. Zoals dat Uvex nu geen vervangende caps meer levert maar alleen nog aan herstel doet. Nú klopt dat inderdaad, maar toen ik me meldde zat ik nog in de omruilfase. Ik heb niks laten vastleggen en ben te goed van vertrouwen geweest. Ik ben er vanuit gegaan dat het geen problemen op zou leveren en het gewoon goed zou gaan bij deze plaatstelijke ruitershop in een dorp waar je elkaar toch van gezicht kent. Ik heb er de afgelopen jaren bijna alles gekocht, tot laarzen van 400 euro aan toe, maar nu word ik schandalig behandeld. Voor mij is het nu vooral een principekwestie, dat ze het willen afschuiven en doen alsof IK het verkeerd heb begrepen en dat er nooit sprake is gewest van omruilen. Terwijl ze me dit zelf ook al die tijd voorgehouden hebben en pas op het moment dat ik de cap eindelijk kon gaan ophalen werd er ineens gezegd dat dit niet klopt. Schandalig vind ik het en ik voel me ontzettend gena*aid. Vooral omdat er gezegd wordt dat ze hierin verder niks meer voor me kunnen betekenen en doen alsof ik op mijn achterhoofd gevallen ben. Daarnaast werd ik - in nettere bewoordingen weliswaar maar de betekenis was hetzelfde - afgedaan als een profiteur die uit was op een gratis nieuwe cap. Pardon? Zo ga je niet met klanten om. Ik heb nu dus wel heel veel spijt dat ik niet direct naar Epplejeck gegaan ben hiermee, want dan was alles wel correct afgehandeld waarschijnlijk. Ik had meer vertrouwen in de locale ruitershop dan in een grote keten maar heb daar nu ontzettend spijt van. Ik voel me niet prettig met een cap die afgekeurd is. Dus die nieuwe cap komt er toch wel alleen moet ik hem nu, dankzij hún incorrecte manier van afhandeling en aan het lijntje houden, zelf gaan aanschaffen in plaats van dat deze door de fabrikant aangeboden was. Dat de fabrikant zo'n actie op touw zet zegt mij genoeg, dat zouden ze niet doen als het niet noodzakelijk was. Een cap is na een val niet meer betrouwbaar, dus wie garandeert mij dat dit wel het geval is nadat er aan geprutst is? Ik kan nu een nieuwe cap gaan kopen, doordat de ruitershop verdere fatsoenlijke medewerking weigert. Ik voel me echt belogen. Dan hadden ze dat een van de gier eerdere keren dat ik langskwam i.v.m. de omruilactie moeten zeggen.
Laat je weten wat de reactie van Uvex is?Dreamable schreef:Zeer verstandig dat je het per mail hebt laten vastleggen. Ik ben teruggebeld maar wordt gewoon afgescheept met argumenten van lik m'n vestje. Zoals dat Uvex nu geen vervangende caps meer levert maar alleen nog aan herstel doet. Nú klopt dat inderdaad, maar toen ik me meldde zat ik nog in de omruilfase. Ik heb niks laten vastleggen en ben te goed van vertrouwen geweest. Ik ben er vanuit gegaan dat het geen problemen op zou leveren en het gewoon goed zou gaan bij deze plaatstelijke ruitershop in een dorp waar je elkaar toch van gezicht kent. Ik heb er de afgelopen jaren bijna alles gekocht, tot laarzen van 400 euro aan toe, maar nu word ik schandalig behandeld. Voor mij is het nu vooral een principekwestie, dat ze het willen afschuiven en doen alsof IK het verkeerd heb begrepen en dat er nooit sprake is gewest van omruilen. Terwijl ze me dit zelf ook al die tijd voorgehouden hebben en pas op het moment dat ik de cap eindelijk kon gaan ophalen werd er ineens gezegd dat dit niet klopt. Schandalig vind ik het en ik voel me ontzettend gena*aid. Vooral omdat er gezegd wordt dat ze hierin verder niks meer voor me kunnen betekenen en doen alsof ik op mijn achterhoofd gevallen ben. Daarnaast werd ik - in nettere bewoordingen weliswaar maar de betekenis was hetzelfde - afgedaan als een profiteur die uit was op een gratis nieuwe cap. Pardon? Zo ga je niet met klanten om. Ik heb nu dus wel heel veel spijt dat ik niet direct naar Epplejeck gegaan ben hiermee, want dan was alles wel correct afgehandeld waarschijnlijk. Ik had meer vertrouwen in de locale ruitershop dan in een grote keten maar heb daar nu ontzettend spijt van. Ik voel me niet prettig met een cap die afgekeurd is. Dus die nieuwe cap komt er toch wel alleen moet ik hem nu, dankzij hún incorrecte manier van afhandeling en aan het lijntje houden, zelf gaan aanschaffen in plaats van dat deze door de fabrikant aangeboden was. Dat de fabrikant zo'n actie op touw zet zegt mij genoeg, dat zouden ze niet doen als het niet noodzakelijk was. Een cap is na een val niet meer betrouwbaar, dus wie garandeert mij dat dit wel het geval is nadat er aan geprutst is? Ik kan nu een nieuwe cap gaan kopen, doordat de ruitershop verdere fatsoenlijke medewerking weigert. Ik voel me echt belogen. Dan hadden ze dat een van de gier eerdere keren dat ik langskwam i.v.m. de omruilactie moeten zeggen.
Echt super van EJ dat ik hem kon upgraden!