Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreamable schreef:Zeer verstandig dat je het per mail hebt laten vastleggen. Ik ben teruggebeld maar wordt gewoon afgescheept met argumenten van lik m'n vestje. Zoals dat Uvex nu geen vervangende caps meer levert maar alleen nog aan herstel doet. Nú klopt dat inderdaad, maar toen ik me meldde zat ik nog in de omruilfase. Ik heb niks laten vastleggen en ben te goed van vertrouwen geweest. Ik ben er vanuit gegaan dat het geen problemen op zou leveren en het gewoon goed zou gaan bij deze plaatstelijke ruitershop in een dorp waar je elkaar toch van gezicht kent. Ik heb er de afgelopen jaren bijna alles gekocht, tot laarzen van 400 euro aan toe, maar nu word ik schandalig behandeld. Voor mij is het nu vooral een principekwestie, dat ze het willen afschuiven en doen alsof IK het verkeerd heb begrepen en dat er nooit sprake is gewest van omruilen. Terwijl ze me dit zelf ook al die tijd voorgehouden hebben en pas op het moment dat ik de cap eindelijk kon gaan ophalen werd er ineens gezegd dat dit niet klopt. Schandalig vind ik het en ik voel me ontzettend gena*aid. Vooral omdat er gezegd wordt dat ze hierin verder niks meer voor me kunnen betekenen en doen alsof ik op mijn achterhoofd gevallen ben. Daarnaast werd ik - in nettere bewoordingen weliswaar maar de betekenis was hetzelfde - afgedaan als een profiteur die uit was op een gratis nieuwe cap. Pardon? Zo ga je niet met klanten om. Ik heb nu dus wel heel veel spijt dat ik niet direct naar Epplejeck gegaan ben hiermee, want dan was alles wel correct afgehandeld waarschijnlijk. Ik had meer vertrouwen in de locale ruitershop dan in een grote keten maar heb daar nu ontzettend spijt van. Ik voel me niet prettig met een cap die afgekeurd is. Dus die nieuwe cap komt er toch wel alleen moet ik hem nu, dankzij hún incorrecte manier van afhandeling en aan het lijntje houden, zelf gaan aanschaffen in plaats van dat deze door de fabrikant aangeboden was. Dat de fabrikant zo'n actie op touw zet zegt mij genoeg, dat zouden ze niet doen als het niet noodzakelijk was. Een cap is na een val niet meer betrouwbaar, dus wie garandeert mij dat dit wel het geval is nadat er aan geprutst is? Ik kan nu een nieuwe cap gaan kopen, doordat de ruitershop verdere fatsoenlijke medewerking weigert. Ik voel me echt belogen. Dan hadden ze dat een van de gier eerdere keren dat ik langskwam i.v.m. de omruilactie moeten zeggen.
Dreamable schreef:Zeer verstandig dat je het per mail hebt laten vastleggen. Ik ben teruggebeld maar wordt gewoon afgescheept met argumenten van lik m'n vestje. Zoals dat Uvex nu geen vervangende caps meer levert maar alleen nog aan herstel doet. Nú klopt dat inderdaad, maar toen ik me meldde zat ik nog in de omruilfase. Ik heb niks laten vastleggen en ben te goed van vertrouwen geweest. Ik ben er vanuit gegaan dat het geen problemen op zou leveren en het gewoon goed zou gaan bij deze plaatstelijke ruitershop in een dorp waar je elkaar toch van gezicht kent. Ik heb er de afgelopen jaren bijna alles gekocht, tot laarzen van 400 euro aan toe, maar nu word ik schandalig behandeld. Voor mij is het nu vooral een principekwestie, dat ze het willen afschuiven en doen alsof IK het verkeerd heb begrepen en dat er nooit sprake is gewest van omruilen. Terwijl ze me dit zelf ook al die tijd voorgehouden hebben en pas op het moment dat ik de cap eindelijk kon gaan ophalen werd er ineens gezegd dat dit niet klopt. Schandalig vind ik het en ik voel me ontzettend gena*aid. Vooral omdat er gezegd wordt dat ze hierin verder niks meer voor me kunnen betekenen en doen alsof ik op mijn achterhoofd gevallen ben. Daarnaast werd ik - in nettere bewoordingen weliswaar maar de betekenis was hetzelfde - afgedaan als een profiteur die uit was op een gratis nieuwe cap. Pardon? Zo ga je niet met klanten om. Ik heb nu dus wel heel veel spijt dat ik niet direct naar Epplejeck gegaan ben hiermee, want dan was alles wel correct afgehandeld waarschijnlijk. Ik had meer vertrouwen in de locale ruitershop dan in een grote keten maar heb daar nu ontzettend spijt van. Ik voel me niet prettig met een cap die afgekeurd is. Dus die nieuwe cap komt er toch wel alleen moet ik hem nu, dankzij hún incorrecte manier van afhandeling en aan het lijntje houden, zelf gaan aanschaffen in plaats van dat deze door de fabrikant aangeboden was. Dat de fabrikant zo'n actie op touw zet zegt mij genoeg, dat zouden ze niet doen als het niet noodzakelijk was. Een cap is na een val niet meer betrouwbaar, dus wie garandeert mij dat dit wel het geval is nadat er aan geprutst is? Ik kan nu een nieuwe cap gaan kopen, doordat de ruitershop verdere fatsoenlijke medewerking weigert. Ik voel me echt belogen. Dan hadden ze dat een van de gier eerdere keren dat ik langskwam i.v.m. de omruilactie moeten zeggen.