Iemand ooit met buitenrit van z'n paard afgevallen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jiwa

Re: Iemand ooit met buitenrit van z'n paard afgevallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 12:58

Met een voormalig bijrijdpaard, heerlijk een stukje stappen 's avonds in mijn eentje op het strand, zonder zadel.
Hij schrok van een houten paaltje, draaide 180 graden om en schoot er vandoor in rengalop.
Dat is de enige keer dat ik er vanaf gegleden ben. :D
Die galop zit ik wel uit, 1 keer omdraaien ook, maar mijn balans was nog niet terug voor hij inzette, helaas.
Bovenaan het strand stond hij stuiterend op me te wachten. Ze waren er bezig met machines, dus hij durfde niet alleen naar huis. :+

D4J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:00

Ik raak er al aardig bedreven in! Zaterdag er afgevallen en die zaterdag er voor. Dus de teller staat nu op 4. Drie keer door boskabouters en een keer door joligheid. Gelukkig er niets aan over gehouden al was ik vorige week zaterdag wel blij dat ik mijn bodyprotector aan had. Ik kwam met mijn rug tegen een boom terecht. Volgende week zaterdag ga ik niet rijden, dat is misschien maar goed ook. Want 3x is scheepsrecht,en dat hoeft voor mij echt niet.

xxsifra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:15

Ik dacht ik maak een leuk afscheidsritje (pony verkocht) en ga naar buiten. Op een lang recht pad iets versnelt, en ja hoor meneer schrikt van een *ontzettend enge* plas en sprong opzij. Gelukkig viel ik er niet in. *\o/*

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:42

Ja zeker, we waren met een groepje en een shetlander. Ik zat op de shet, hij schrikt en verdwijnt zo in de verte. Wij erachteraan natuurlijk, gelukkig rende hij naar huis en zijn er geen gevaarlijke wegen in de buurt.