Ik heb bijna altijd een string aan en nergens last van.. maar je moet er dan geen met kant aan, dan heb ik er wel last van. Dus echt model recht toe recht aan..
Laatste tijd rijdt ik me wel eens door, maar dat ligt eerder aan de rijbroek dan mn ondergoed.
Hebben jullie met boxers dan niet dat soms die naden niet fijn zitten?
Altijd met een string! Wel een gewoon model en stofje, de ene zit beter dan de andere.
Vind een gewone slip echt irritant, mijn kont is altijd geschaafd van die naden, zit constant te schuren. Een boxer vind ik ook vervelend, die pijpjes rollen altijd omhoog tijdens het rijden en dan zit je met zo bobbels aan je lies. Een hipster heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk.
Yannie
Geplaatst: 23-05-11 17:44
Ik rij altijd in een boxer van bjorn borg. Die zit gewoon fijn en blijft netjes zitten.
Stringboxer (of hoe noem je dat) Kruipt niet omhoog en dan zitten de randen tenminste niet vervelend zoals vikcz zegt. Anders krijg ik inderdaad ook schaafplekken =S
piiiienq
Geplaatst: 30-05-11 16:54
string, je krijgt tegenwoordig ook naadlozen;) voel je niks van.
xZiva_
Geplaatst: 30-05-11 19:07
Een hipster van hele dikke stof;) Lijkt me niet echt lekker zitten, een string tijdens het rijden?
Marleen_
Geplaatst: 01-06-11 09:01
Ik rij het liefst met een normale onderbroek , de rest kruipt omhoog of het irriteerd me te veel en tijdens het rijden wil me daar nu net niet druk om maken
Anoniem
Geplaatst: 13-06-11 02:24
radiostar schreef:
Voor paardrijden allebehalve een string. Normaal wel altijd, maar dat is echt een hel op een paard haha
Nou idd die ervaring heb ik dus ook
Maar nog een andere vraag, steenpuisten ik heb er nog wel eens last van, wie meer!? En wat doe je ertegen!?