Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PriDepo schreef:Mij rest de zelfde vraag als Geerke. Ik trek je verhaal erg in twijfel. Geloof er eigenlijk vrij weinig van. Gister schreeuwde je om hulp, en ineens is er iemand zoals Emiel Voest. Je banketstaaf over vele vragen heen. Ik ben echt benieuwd wie dat beest in en uit zijn box haalt. En dat vraag ik, omdat ik er in geintresseerd ben en ook hoe dit verhaal afloopt. Dat jij geen zin heb om PVD het ziekenhuis in te late schoppen is haar probleem. Zij neemt zelf dat risico, en het is aan haar wel of niet te komen. Dus dan maar de frikandellen in laten draaien? Als ik wanhopig op zoek was naar hulp, zou ik alle hulp aan willen nemen die ik krijgen kan. En waarom nog steeds geen foto? Mensen willen oprecht een foto zien. Of ie nou naar de slager gaat of niet..
__Nathalie__ schreef:ellepel schreef:dat weet je niet want je bent er niet bij als dit dier dit gedrag vertoond.
djune veel sterkte met je beslissing,je hebt een hoop geprobeerd maar soms houd het gewoon op en is er geen andere uitweg.
heel veel sterkte,want dit had je nooit verwacht
In dit topic is toch duidelijk geworden dat ts niet haar mannetje staat bij dit paard (heeft ze zelf aan gegeven) dier is 15 en is vast niet zijn hele leven zo geweest want waarom heeft ts het dier dan gekocht?