Help mijn paard is gestoord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:00

Als PVD wilt komen, en dat gratis wilt doen, en zich bewust is van de risico's en die ook aanvaard, wat heb je dan te verliezen? Denk je dat je nu àlles binnen het mogelijke hebt geprobeerd om het paard te helpen? Denk je dat je op het punt bent gekomen dat je je niet meer schuldig gaat voelen wanneer je hem hiervoor laat inslapen, met de gedachte 'wat als ik toch...' ?
Eerlijk, als ik jou was zou ik me aan elke strohalm vasthouden en het pas opgevan als het écht voorbij is. Momenteel is PVD nog een strohalmpje waar je je aan kan vastklampen, en wie weet van wie je nog allemaal hulp hebt aangeboden gekregen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:01

wij kunnen ook niet zien wat het beste is voor het paard. Maar het is wel duidelijk geworden in dit topic dat ts niet de ervaring/haar mannetje staat voor dit paard en dat is toch wel het grootse van het probleem imo.

Dus ja ik denk dan wat doet dit paard bij iemand op stal die dat wel kan?

Is het dan nog steeds zo ben ik de eerste die zal zeggen afmaken is beter.

Maar ik vraag me nu toch echt af of dit voor dit dier ook geld

geerke

Re: Help mijn paard is gestoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:03

ik denk niet dat het nodig is om dit paard af te maken...wel is het nodig om te kijken of er een nieuwe eigenaar bestaat die er wel om mee kan gaan.
Hoe oud is TS eigenlijk?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:05

ts is nog online misschien wil ze nog reageren?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:09

ik wacht nog steeds op antwoord op mijn vraag wie het dier de stal in en uit haalt en hoe dat gaat....

PriDepo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:13

Mij rest de zelfde vraag als Geerke. Ik trek je verhaal erg in twijfel. Geloof er eigenlijk vrij weinig van. Gister schreeuwde je om hulp, en ineens is er iemand zoals Emiel Voest. Je banketstaaf over vele vragen heen. Ik ben echt benieuwd wie dat beest in en uit zijn box haalt. En dat vraag ik, omdat ik er in geintresseerd ben en ook hoe dit verhaal afloopt. Dat jij geen zin heb om PVD het ziekenhuis in te late schoppen is haar probleem. Zij neemt zelf dat risico, en het is aan haar wel of niet te komen. Dus dan maar de frikandellen in laten draaien? Als ik wanhopig op zoek was naar hulp, zou ik alle hulp aan willen nemen die ik krijgen kan. En waarom nog steeds geen foto? Mensen willen oprecht een foto zien. Of ie nou naar de slager gaat of niet..

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:14

Ze heeft wel aangegeven dat ze niet meer wil reageren. Maar er zitten toch nog mensen met vragen. Misschien wel zo netjes als TS zijnde... Vind ik...
Ik ben ook erg benieuwd namelijk naar de vraag van geerke, en dan ook echt pure interesse, omdat daar wellicht een deel van de oplossing al in kan schuilen... Je weet nooit :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:14

PriDepo schreef:
Mij rest de zelfde vraag als Geerke. Ik trek je verhaal erg in twijfel. Geloof er eigenlijk vrij weinig van. Gister schreeuwde je om hulp, en ineens is er iemand zoals Emiel Voest. Je banketstaaf over vele vragen heen. Ik ben echt benieuwd wie dat beest in en uit zijn box haalt. En dat vraag ik, omdat ik er in geintresseerd ben en ook hoe dit verhaal afloopt. Dat jij geen zin heb om PVD het ziekenhuis in te late schoppen is haar probleem. Zij neemt zelf dat risico, en het is aan haar wel of niet te komen. Dus dan maar de frikandellen in laten draaien? Als ik wanhopig op zoek was naar hulp, zou ik alle hulp aan willen nemen die ik krijgen kan. En waarom nog steeds geen foto? Mensen willen oprecht een foto zien. Of ie nou naar de slager gaat of niet..

jij zegt het ik denk het.

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:16

Zo heb me even door alle paginas heengeworsteld .

Een hoop tegenstrijdigheid wat we van ts krijgen en geen duidelijkheid .

als ik pvd was had ik de moeite niet eens meer genomen .
erg jammer dat alle hulp of adviezen niet aangenomen worden maar wel als hardse schreeuwen om hulp .

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:17

__Nathalie__ schreef:
ellepel schreef:
dat weet je niet want je bent er niet bij als dit dier dit gedrag vertoond.

djune veel sterkte met je beslissing,je hebt een hoop geprobeerd maar soms houd het gewoon op en is er geen andere uitweg.
heel veel sterkte,want dit had je nooit verwacht :(:)

In dit topic is toch duidelijk geworden dat ts niet haar mannetje staat bij dit paard (heeft ze zelf aan gegeven) dier is 15 en is vast niet zijn hele leven zo geweest want waarom heeft ts het dier dan gekocht?

TS staat haar mannetje nog geeneens met woorden in een topic. Als het daadwerkelijk zo is, als zij hier het hele topic doet voordoen, dan was ze daar makkelijk uitgekomen en had ze alle tips of opmerkingen kunnen weerleggen en onderbouwen. Dat TS nu bij de eerste de beste twijfel de benen neemt, is waarschijnlijk precies de reden waarom dit paard onhandelbaar is. Ze geeft geen antwoord op de vraag wie er nu geweest is vanuit emiel voest (als dat al zo is), hoe het paard buiten komt (als dat al zo is) en hoe het nu afgehandeld wordt (als dat al nodig is!)
Laatst bijgewerkt door Caesar op 04-11-09 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

PriDepo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:17

Ik meen oprecht dat ik geintresseerd ben! En wil ook alles weten, net zoals vele andere hier in het topic die die vragen niet stellen om te zieken. Ze kan toch simpel een foto plaatsen? En even antwoord geven op de vragen van mensen die haar willen helpen? Ook al is het niet langskomen, maar toch oprecht geintresseerd zijn. Zo komt het alleen nog maar ongeloofwaardiger over.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 17:22

Aangezien het er hier toch nog steeds nogal heftig aan toe gaat plaats ik hier bij deze een slotje.
Er is diverse keren door Sigrid gevraagd of jullie niet willen speculeren over de situatie en de TS in haar waarde willen laten. Dat verzoek wordt helaas door lang niet iedereen opgevolgd. Daarnaast begrijp ik dat jullie graag willen weten wat er met het paard gaat gebeuren, maar zoals je misschien ook wel begrijpt heeft de TS het op dit moment wellicht niet makkelijk en waarschijnlijk andere dingen aan haar hoofd dan jullie vragen beantwoorden.
Alvast dank voor het begrip.