Chrissy_ schreef:Pfff, ik moet mijn laarzen nog altijd inlopen.. Nog 10 dagen te gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chrissy_ schreef:Pfff, ik moet mijn laarzen nog altijd inlopen.. Nog 10 dagen te gaan
QuickSilver schreef:Vond de binnenkant van de laarzen er wel echt prut uitzien!
zazoeyou schreef:Heb 1paar gepast,, ook allemaal bulten en deuken erin![]()
Ik zei: ik wil deze niet,, ik wil zonder dutsen
Divoza mederwerkster zei: je kan niet anders verwachten voor dat geld![]()
Ik naar huis gegaan en hoofdkantoor gebeld (in leek)
Mederwerker vertelde mij het volgende:
..............................................................
Deze laarzen moeten teruggestuurd worden !!
Dutsen etc, mogen niet voorkomen na alle testen die er zijn gedaan..
Ik stuur per DIRECT een nieuw paar voor U naar Heteren en U kunt deze dinsdag ophalen.
Laarzen zijn gemaakt van volnerf rundsleder en NIET van splitleder met laagje coating, dan heeft divoza heteren U verkeerd geinformeerd!
Deze laarzen zijn van zeer goede kwaliteit MOCHTEN er binnen 3maanden problemen voorkomen moet U ze direct retour sturen aan ons hoofkantoor.
Alsus Divoza Leek
........................................................
Ik ga dus morgen terug om de laarzen op te halen( Model met veters)..
Ik ben benieuwd HOE divoza heteren daarop gaat reageren![]()
Ze deden al moeilijk toen ik vroeg OF ik de laarzen mocht passen![]()
Eerst even opmeten werd er gezegt..
NA het opmeten vertelde ze mij : UW onderbenen zullen te kort zijn voor de maat 40 (48H 39W)
En wat dachten jullie??????
Ik paste ze aan,, en ze zitten nu PRECIES 1000% goed (zonder extra hakje), dus ik HOOP dat ze niet al te veel inzakken,,anders worden ze te laag
Nou ik dus zeuren tegen ze OVER die dutsen en deuken![]()
![]()
Werd ik toch raar behandeld![]()
Nou,, ik ben maar gegaan want vond het niet echt klantvriendelijk![]()
Ik ben echt benieuwd hoe ze morgen reageren als ik zeg :
Ik kom mijn laarzen ophalen die opgestuurd zijn door divoza Leek !!
Whaha,, maar goed bokkers????
Hebben jullie problemen met de laars????
HOOFDKANTOOR BELLEN
NathalieBerg schreef:Ik lees al stiekem een tijd mee, en ik ga a.s donderdag even een kijkje nemen bij Divoza in Zoetermeer.
Ben benieuwd of zij mijn maat nog hebben![]()
Nog dingen waar ik op moet letten ?
zazoeyou schreef:NathalieBerg schreef:Ik lees al stiekem een tijd mee, en ik ga a.s donderdag even een kijkje nemen bij Divoza in Zoetermeer.
Ook GOED opletten dat voetmaten/hoogte zelfde zijn van de Linker en Rechter laars(ben ik net achter)
zazoeyou schreef:NathalieBerg schreef:Ik lees al stiekem een tijd mee, en ik ga a.s donderdag even een kijkje nemen bij Divoza in Zoetermeer.
Kijk GOED naar de laarzen OF ze geen dutsen en deuken vertonen(die mag je dus weigeren)..
Ook GOED opletten dat voetmaten/hoogte zelfde zijn van de Linker en Rechter laars(ben ik net achter)
Mijn L laars is 0,5mm hoger aan binnenkant als mn R laars en mn R laars is 0,5mm HOGER aan buitenzijde als mn L laars![]()
![]()
![]()
MAAR ach PFFFF dat vind ik echt niet zo erg hoor,, ik bedoel tja het zijn nou ook weer geen laarzen van 300euro![]()
...............................................................
Bokkers die deze laars al in hun bezit hebben VRAAGJE :
Welke datum staat er bij jullie in de laars gedrukt????
Bij mij in beide laarzen : 1 09
NathalieBerg schreef:Ik lees al stiekem een tijd mee, en ik ga a.s donderdag even een kijkje nemen bij Divoza in Zoetermeer.
lindatje schreef:NathalieBerg schreef:Ik lees al stiekem een tijd mee, en ik ga a.s donderdag even een kijkje nemen bij Divoza in Zoetermeer.
Waar je op moet letten? Of de divoza wel open isHet is koninginnendag en ik kon nergens op de site vinden of ze open of dicht zijn
cp112 schreef:Hey ik had ook het gevoel dat mijn rechter laars iets hoger was...
Ik heb er ook 1 09 instaan geloof ik, ga ze nu ff invetten