Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amiigo schreef:Mag ik even klagen
Mijn laarzen zouden vandaag klaar zijn dus gister even gebeld en ze waren idd klaar!! Ze hadden al een sms gestuurd zeiden ze maar dat was achteraf naar het thuisnr gedaan, 22-4 waren ze al klaarZe waren dus al 3 wkn eerder klaar... Nouja ok kan gebeuren dus op naar de winkel! De linker paste na wat oprekken maar de rechter was dik een cm te klein gesneden.... Baal echt als een stekker want nu moet ik weer 3 wkn wachten en volgende week heb ik de eerste selectie
Baal vooral omdat ze 22-4 al klaar waren, dan had ik ze nu al bijna gehad..
Amiigo schreef:Amiigo schreef:Mag ik even klagen
Mijn laarzen zouden vandaag klaar zijn dus gister even gebeld en ze waren idd klaar!! Ze hadden al een sms gestuurd zeiden ze maar dat was achteraf naar het thuisnr gedaan, 22-4 waren ze al klaarZe waren dus al 3 wkn eerder klaar... Nouja ok kan gebeuren dus op naar de winkel! De linker paste na wat oprekken maar de rechter was dik een cm te klein gesneden.... Baal echt als een stekker want nu moet ik weer 3 wkn wachten en volgende week heb ik de eerste selectie
Baal vooral omdat ze 22-4 al klaar waren, dan had ik ze nu al bijna gehad..
Nou ze zijn nog steeds niet klaarik had 2 wkn terug donderdag gebeld (toen zat die op een dag na op 3 wkn) wanneer ze klaar waren en ik zou za of ma terug geveld worden. Ik werd een week later pas terug gebeld dat ze er begin deze week zouden zijn. Nou nog steeds niks! Ga morgen vroeg maar eens bellen.. Ik weet dat het soms lang kan duren maar ze beloven nu een hoop maar komen niks na...
Amiigo schreef:Weet nog wel een leuke grap.. Had gebeld vandaag of ze er nog niet waren, zijn ze niet mee gestuurd met de laatste zendingnóg een week langer wachten...
Drico schreef:xxxmh schreef:Iemand nog ervaring met de tricolore en misschien foto's?
Ja, ik!Vind ze heel fijn, wel erg soepel maar dat vind ik zelf juist een voordeel, dus ik ben er erg blij mee!
[ [url=m/oMfwJN.png]Afbeelding[/url] ]
- jammer van mijn hakken haha, maar hier heb ik ze aan!