Ingridje16 schreef:
Wauw hij past je echt heel mooi! Heel mooi aangesloten. Ik denk dat ik het voor mezelf ook een heel mooi jasje vind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sharona95 schreef:Hmm, ja ik twijfel juist of het bruine wel mooi is bij mijn vosje! Heeft iemand toevallig een foto van dit bruine jasje/een ander lichtbruin jasje op een vosje?
En eentje van de paarse op een vosje? Ik heb hem in dit topic al eerder voorbij zien komen.
Joanieke schreef:Ik heb echt m'n rijjasje gevonden.. Zit alleen helaas niet in mijn prijs categorie ...
http://i.imgur.com/7H6Mf5c.jpg
LETS schreef:Joanieke schreef:Ik heb echt m'n rijjasje gevonden.. Zit alleen helaas niet in mijn prijs categorie ...
http://i.imgur.com/7H6Mf5c.jpg
Ja die is echt prachtig! Ik heb die in het helemaal donkerblauw. Deze met grijs is nog mooier, maar ik liep tegen de donkerblauwe aan; nieuw op ebay voor €135. Daar kon ik hem niet voor laten hangen natuurlijkBen er echt superblij mee, de stof is ook heel mooi.
Er staat vrij veel Equiline en Animo op de Duitse ebay, dus als je daarnaar op zoek bent is het wel goed om dat een beetje in de gaten te houden.
CleovG schreef:Hoe lang moet een jasje nou eigenlijk zijn?
Op de knhs site staat een deel van het zitvlak bedekken, maar waar begint het zitvlak dan precies? EN moet er een split inzitten?
Wijnanda schreef:Ik had hiervoor een jasje dat me te lang was. Toen ging ik telkens op de achterkant zitten. Werd er helemaal gek van! Heb toen een korter jasje gekocht. Heb nu de Pikeur Romina, die eindigt halverwege m'n billen zeg maar. Ik kan niet rijden met zo'n jasje dat helemaal over je billen valt.
Annash schreef:CleovG schreef:Hoe lang moet een jasje nou eigenlijk zijn?
Op de knhs site staat een deel van het zitvlak bedekken, maar waar begint het zitvlak dan precies? EN moet er een split inzitten?
Is dat er niet uit per 1 april? Of heb ik nou scheel gekeken...
Ik had laatst iemand waarvan het jasje op riemhoogte eindigde. Dat vond ik toen te kort, en zat dus duidelijk boven het zitvlak.