[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lauraaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:38

Ingridje16 schreef:
Foto van de IR starlight, weet niet meer wie er om vroeg.
[ Afbeelding ]

Wauw hij past je echt heel mooi! Heel mooi aangesloten. Ik denk dat ik het voor mezelf ook een heel mooi jasje vind :)

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:16

Sharona95

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 15:46

Hmm, ja ik twijfel juist of het bruine wel mooi is bij mijn vosje! Heeft iemand toevallig een foto van dit bruine jasje/een ander lichtbruin jasje op een vosje?

En eentje van de paarse op een vosje? Ik heb hem in dit topic al eerder voorbij zien komen.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 15:48

Sharona95 schreef:
Hmm, ja ik twijfel juist of het bruine wel mooi is bij mijn vosje! Heeft iemand toevallig een foto van dit bruine jasje/een ander lichtbruin jasje op een vosje?

En eentje van de paarse op een vosje? Ik heb hem in dit topic al eerder voorbij zien komen.

ik heb lichtbruin/beige. zal even een foto voor je zoeken

edit: Afbeelding
niet de meest charmanste foto, maar wel duidelijke combinatie

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:05

Toevallig! Vroeg mij gister nog af hoe mijn lichte Pikeur rijjasje bij mijn vosje zou staan. En toen bedacht ik me dat ik nog wel een foto had waarop ik dat kon zien. Mijn vosje is alleen een roodvos en denk toch niet dat ik dat heel mooi vind matchen... ;(

Afbeelding

Vind het bij de vos met lichte staart hierboven wel heel mooi.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:20

Het zou misschien niet helemaal matchen maar zo op de foto vind ik het er wel erg mooi uit zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:23

Ik vind het ook niet storend hoor :)

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 17:31

Ik vind het juist wel passen, wel even anders! Maar Vief jij hebt ook nog bruine cap en laarzen! Ik heb dat verder zwart! Zoals michelle! Maar mijn vos is wel roder haha.. Een beetje als jouw veulentje!

Bedankt voor het meedenken en de foto's!

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 22:56

Afbeelding

Ik heb een wedstrijdje gehad op een friezeltje die ik rijd voor iemand. Mijn outfit: donkerblauw dek met cream rand en cream rijbroek,handschoenen, haarnetje, shirt en donkerblauw jasje.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:29

Hmm Vief, ben het wel met je eens, vind het zo op het oog ook niet zo mooi. Had zelf dat jasje ook es op een vos, maar vond het idd ook niet perfect mooi staan..

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 23:36

miicchhellee mooi setje!! Wauw! Dat lichte van het jasje zie je echt in het paard terug wat het weer echt tot een match maakt. :j

maria1991 leuk zeg! Dat donkere dekje viel me in eerste instantie niet eens op dat je een donker dekje had i.p.v. een wit/creme dekje. :)

Vief, persoonlijk zou ik gaan voor een donkerdere kleur.. Donker- bruin, blauw, groen(?), rood.... Roodvos is niet heel makkelijk wat dat betreft, met het scheren in de winter word het wel iets makkelijker maar dan zit je weer in de zomer. Gok dat die van jou ook echt knal oranje is in de zomer??

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 03:41

Dankjewel _marike_

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:11

Ik heb echt m'n rijjasje gevonden.. Zit alleen helaas niet in mijn prijs categorie ... :(
Afbeelding

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:18

Joanieke schreef:
Ik heb echt m'n rijjasje gevonden.. Zit alleen helaas niet in mijn prijs categorie ... :(
http://i.imgur.com/7H6Mf5c.jpg

Ja die is echt prachtig! Ik heb die in het helemaal donkerblauw. Deze met grijs is nog mooier, maar ik liep tegen de donkerblauwe aan; nieuw op ebay voor €135. Daar kon ik hem niet voor laten hangen natuurlijk ;) Ben er echt superblij mee, de stof is ook heel mooi.
Er staat vrij veel Equiline en Animo op de Duitse ebay, dus als je daarnaar op zoek bent is het wel goed om dat een beetje in de gaten te houden.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:23

LETS schreef:
Joanieke schreef:
http://i.imgur.com/7H6Mf5c.jpg

Ja die is echt prachtig! Ik heb die in het helemaal donkerblauw. Deze met grijs is nog mooier, maar ik liep tegen de donkerblauwe aan; nieuw op ebay voor €135. Daar kon ik hem niet voor laten hangen natuurlijk ;) Ben er echt superblij mee, de stof is ook heel mooi.
Er staat vrij veel Equiline en Animo op de Duitse ebay, dus als je daarnaar op zoek bent is het wel goed om dat een beetje in de gaten te houden.

Whoohoo dankje voor de tip! Ik zit al vrij veel op eBay rond te struinen maar had hier niet aan gedacht ! :D

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:09

Hoe lang moet een jasje nou eigenlijk zijn?

Op de knhs site staat een deel van het zitvlak bedekken, maar waar begint het zitvlak dan precies? EN moet er een split inzitten?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:22

Zitvlak is gewoon je kont dus het moet je kont deels bedekken. Althans dat haal ik er uit :P

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:36

lovey_ou schreef:
Zitvlak is gewoon je kont dus het moet je kont deels bedekken. Althans dat haal ik er uit :P

Lekker vage regel van de knhs. Want ieder jasje doet dat toch? :P

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:39

naja niet allemaal sommige zijn extreem kort :j Die komen tot net boven de heupen bijvoorbeeld

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:55

CleovG schreef:

Op de knhs site staat een deel van het zitvlak bedekken, maar waar begint het zitvlak dan precies? EN moet er een split inzitten?

Is dat er niet uit per 1 april? Of heb ik nou scheel gekeken... :P

Ik had laatst iemand waarvan het jasje op riemhoogte eindigde. Dat vond ik toen te kort, en zat dus duidelijk boven het zitvlak.

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 14:59

Ik had hiervoor een jasje dat me te lang was. Toen ging ik telkens op de achterkant zitten. Werd er helemaal gek van! Heb toen een korter jasje gekocht. Heb nu de Pikeur Romina, die eindigt halverwege m'n billen zeg maar. Ik kan niet rijden met zo'n jasje dat helemaal over je billen valt.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:02

Wijnanda schreef:
Ik had hiervoor een jasje dat me te lang was. Toen ging ik telkens op de achterkant zitten. Werd er helemaal gek van! Heb toen een korter jasje gekocht. Heb nu de Pikeur Romina, die eindigt halverwege m'n billen zeg maar. Ik kan niet rijden met zo'n jasje dat helemaal over je billen valt.

Dat heb ik dus ook. Ik rijd altijd licht en ik zit regelmatig op de achterkant.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:04

Annash schreef:
CleovG schreef:

Is dat er niet uit per 1 april? Of heb ik nou scheel gekeken... :P

Ik had laatst iemand waarvan het jasje op riemhoogte eindigde. Dat vond ik toen te kort, en zat dus duidelijk boven het zitvlak.

Ik heb nu niet gekeken, maar wist dat dat er stond. Dus misschien is het er wel uit :)

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:06

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:10

Tja, ze mogen wel, maar als ik eerlijk ben zitten ze je allebei echt vreselijk := kan zijn dat het door de foto komt...