Liesje89 schreef:Vrijdag en zaterdag kreeg je idd extra korting
Ja, maar om even aan te geven dat je zelfs met een bon op bestelling korting krijgt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkels schreef:Kom ook even langswaaien!
Heb even contact gehad met Divoza.. de Blyth ga ik wel passen waarschijnlijk!
Bij de hoogtematen komt nog een boog van 4 cmdan zijn we vast wel lang genoeg!
RM__ schreef:Ik ben vandaag bij de Divoza geweest, vond de Mondoni Blyth toch ietsje tegenvallen.. Ze waren vrij slap. Het ligt natuurlijk ook aan de prijs, daarvoor kun je ook geen super kwaliteit verwachten.
Ik wil ze toch binnenkort wel even passen, maar zou ze niet zo via internet bestellen qua maat! Gelukkig kun je ze dan wel terug sturen, maar dat is ook zo'n gedoe.. Daarvoor zou ik in ieder geval wel even naar de winkel gaan!
Verder denk ik dat ze prima zijn, maar niet voor dagelijks gebruik. Als ik ze doe zou ik ze toch echt voor de wedstrijden houden!
Citaat:Deze laarzen zijn waarschijnlijk ook voor de foto enzo gebruikt. Ik vond ze zelf wat ingelopen eruit zien.
RM__ schreef:Citaat:Deze laarzen zijn waarschijnlijk ook voor de foto enzo gebruikt. Ik vond ze zelf wat ingelopen eruit zien.
Klopt, vond ik ook! Kan best zo zijn dat ze voor de foto zijn gebruikt, maar kun je nagaan hoe ze er uit zien als je er mee gereden hebt! Maar goed ik wil er verder ook nog niet over oordelen, vond ze er wel erg mooi uit zien maar twijfel echt over de kwaliteit! Ik snap wel dat het niet super goed zal zijn voor € 149,95, maar wil wel graag dat ze een beetje mooi blijven! Waarschijnlijk is het ook maar net hoe je ermee omgaat..
Citaat:Ik vraag me af hoe het gebeurd als je er vaak mee rijd![]()
Mijn leren rijlaarzen slijten namelijk aan de binnenkant.
Maar hoe zou dat met lak gaan
RM__ schreef:Citaat:Ik vraag me af hoe het gebeurd als je er vaak mee rijd![]()
Mijn leren rijlaarzen slijten namelijk aan de binnenkant.
Maar hoe zou dat met lak gaan
Dat vraag ik me ook af.. Ik denk niet dat laklaarzen erg lang mee gaan als je er dagelijks mee rijdt.. Voor de wedstrijd is het anders denk ik. Maar goed, is er iemand die dagelijks met laklaarzen rijdt?
X_Michelle_X schreef:Ik zit ook te denken aan die mondoni bath (dat zijn die laklaarzen toch?) , als ze een beetje mooi blijven... heeft iemand ze al en er al meerdere keren mee gereden? Ben benieuwd naar de kwaliteit voor dat geld!!