Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:20

lianne__ schreef:
Amiigo schreef:
Ik werd vandaag terug gebeld, mijn laarzen zijn er volgende week :):) ben zo benieuwd of ze nu wel passen!!

Wel foto laten zien hoor, ik heb dezelfde laars besteld maar dan in het zwart. Ben zo benieuwd!

Ja tuurlijk! Ze zijn echt mooi <3

ManonvanEs

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:29

@memerel
Mooie set vooral de laarzen, mooi paard trouwens <3
Beetje offtopic..

Ulysess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:33

Prachtige laarzen Memerel!

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:59

noorhermans1 schreef:
Wauw, super mooi Cardy!
Amigo jouw laarzen zijn ook heel mooi! Lakrandjes maken hem heel chique. :)

Mijn laarzen heb ik ondertussen ook opgehaald. Ben er super blij mee. Ze passen perfect, ik zit al te denken voor een nieuw paar. :')
Polo met hoge boog en swarovski gesp
[ [url=m/N04okp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wy3jP2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beetje brutale vraag misschien maar hoe duur waren deze? :o

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 21:26

lianne__ schreef:
Dniekje schreef:
Ik heb gisteren laarzen besteld :):) Levertijd zou ong 6-8 weken zijn, en hopelijk nog binnen voor ze daar in Italië vakantie gaan vieren. :D

Welk model heb je besteld?

Polo's met een sierrandje! Normale boog.

Ben benieuwd hoe de normale boog wordt :) iemand een foto van zijn of haar polos met een normale boog?

@memerel die van jou zijn echt prachtig! Weet je zeker dat jouw boog geen hoge is?

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 08:49

Dniekje, ik heb ook polo's met normale boog besteld. Ben ook wel benieuwd of dat veel verschilt.

Amiigo, ik heb al een printscreen gemaakt van de foto die je al had geplaatst hier. ;)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 12:31

Ik heb ze besteld met normale boog maar moet zeggen dat ik ze ook hoger vond dan ik bedacht had!

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 15:08

memerel schreef:
Ik heb ze besteld met normale boog maar moet zeggen dat ik ze ook hoger vond dan ik bedacht had!

Inderdaad, dat valt echt mee zo op de foto. Gelukkig!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 19:38

Hier mijn 'simpele' polo's met gewone boog. Is al best hoog! Kan niet zeggen dat ik liever hoge had gewild. Kan ook niet zeggen dat ik hoge minder mooi had gevonden, weet het echt niet :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 18:53

@sorriso, ooh joh als dat de normale boog al is ben ik toch blij dat ik geen extra hoge heb genomen met m'n korte bovenbenen :+ mooie laarzen heb je!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 15:57

Vandaag naar Haarlem geweest voor laarzen.. wilde graag deNiro Tricolore. Hadden alleen niet in maat dus heb de duurdere gepast (die van 500 dacht ik?). Die zaten echt heerlijk en paste perfect. Ze zijn alleen te duur voor mij. Gelukkig zijn ze vergelijkbaar qua maat zei de medewerker. Nu nog drie weken wachten totdat de Tricolore in de winkel zijn en hopen dat ze ook goed zitten. Heb hiervoor verschillende Ariats en petries gepast maar niks zat goed om mijn kuit en deze perfect!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:40

xxxmh schreef:
Vandaag naar Haarlem geweest voor laarzen.. wilde graag deNiro Tricolore. Hadden alleen niet in maat dus heb de duurdere gepast (die van 500 dacht ik?). Die zaten echt heerlijk en paste perfect. Ze zijn alleen te duur voor mij. Gelukkig zijn ze vergelijkbaar qua maat zei de medewerker. Nu nog drie weken wachten totdat de Tricolore in de winkel zijn en hopen dat ze ook goed zitten. Heb hiervoor verschillende Ariats en petries gepast maar niks zat goed om mijn kuit en deze perfect!

de tricolore kan iets anders aanvoelen / uitvallen.
De ottaviano (die jij waarschijnlijk gepast heb) is van kalfs leer, de tricolore runderleer (beide wel soepel hoor).
En de tricolore heeft elastiek bij de rits, dat heeft de ottaviano niet. Dat kan natuurlijk een voordeel hebben. :)

Ga je voor zwart of bruin :))

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:44

Annekeee schreef:
xxxmh schreef:

de tricolore kan iets anders aanvoelen / uitvallen.
De ottaviano (die jij waarschijnlijk gepast heb) is van kalfs leer, de tricolore runderleer (beide wel soepel hoor).
En de tricolore heeft elastiek bij de rits, dat heeft de ottaviano niet. Dat kan natuurlijk een voordeel hebben. :)

Ga je voor zwart of bruin :))
.

Zwart. De medewerker zei indd dat het iets anders is maar wel vergelijkbaar dus hoop dat ze gelijk heeft haha

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 18:32

Ja hoor! :)

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 19:34

Dniekje schreef:
@sorriso, ooh joh als dat de normale boog al is ben ik toch blij dat ik geen extra hoge heb genomen met m'n korte bovenbenen :+ mooie laarzen heb je!

Als je wat kortere bovenbenen hebt, dan is het helemaal prima zo denk ik. Al zou hoog denk ik ook niet misstaan. De hoge zijn wel mooi uitgesneden van De Niro, niet puntig ofzo!
Dank je! Ze zijn simpel, maar ik vind ze zo al erg mooi :).

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:47

Pff ik heb pech, laarzen zijn binnen passen ze kwa voet en kuit niet. Heb de goede maat bij bestellen gepast, maar deze zijn echt kwa voet en kuit veel kleiner, dus nog steeds geen laarzen.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 23:16

Ik had zondag een paar laarzen van petrie en ariat gepast en niks paste goed om m'n kuit en had vanmiddag deniro's aan en de eerste en beste paste gewoon, ik was zo blij want ik dacht dat ik geen goede rijlaarzen kon vinden bij mijn kuiten..

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 09:28

De niro heeft veel meer standaard maten in huis, het past bijna altijd. Of het moet heel kort en breed of lang en super small zijn..

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 09:42

wil94 schreef:
Pff ik heb pech, laarzen zijn binnen passen ze kwa voet en kuit niet. Heb de goede maat bij bestellen gepast, maar deze zijn echt kwa voet en kuit veel kleiner, dus nog steeds geen laarzen.

Wat balen!
Wat gaan ze er aan doen?
Ben je wel blij met de kleuren etc?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 10:10

Mijn bruine moeten eigenlijk wat opgerekt worden, krijg ze wel dicht maar wel echt strak. Waardoor ik nu elke keer toch m'n zwarte pak bij bruin tuig :=

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:35

lianne__ schreef:
wil94 schreef:

Wat balen!
Wat gaan ze er aan doen?
Ben je wel blij met de kleuren etc?

Nou hij is nu nog vrij standaard want ze hebben er een hele kleine bijna onzichtbare boog opgezet en ik had een brede besteld. Dus nu sturen ze een standaard laars naar Emmen in mijn maat en als die past wordt hij weer terug naar Italie gestuurd om een boog erop te laten zetten voor zover ik het begrepen heb. Alleen dan heb ik geen gekleurde stiksel.

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:07

Heb je je laarzen besteld via deniro avonden in Emmen toevallig?

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:20

Ja, klopt.

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 12:02

wil94 schreef:
Ja, klopt.

Ik ook, dan hoop ik dat mijne goed zijn.
Ben je tevreden met de oplossing?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 12:27

Mijne zijn er ook, alleen pas volgende week zaterdag tijd om ze op te halen!

Polo's in cognac. Wel extra hoge boog trouwens, hoop dat het niet tè wordt... Als ik die van Sorisso zo zie!