Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anness schreef:25% korting?Die bon heb ik niet gehad!
Maar ik weet van andere keren dat als je iets bestelde die korting wel telde. Maar of dat ook geldt voor nieuwe artikelen die nog binnen moeten komen weet ik niet...
Celiien schreef:Ik baal echt zwaar, mijn leren laarzen van mondoni zijn dus uitgescheurd vanmiddag bij de hak; 2 jaar oud(wel dagelijks gebruik), en 3x per week netjes ingevet. gelukkig die kortingsbonnen van 25% binnengekregen dus ga mogenavond even langs. Zit dus waar te twijfelen of ik toh die mondoni's maar een kans geef, of dat ik maar petrie's ofzo ga kopen..
ladynaomi schreef:Hmm, dat klinkt niet best. Bij scheurt zeg maar het leer vooraan bij de neus. Waar zeg maar de ribbel komt van waar je voet telkens afrolt. Kun je het nog volgen?! En, ik ben ook zeker niet te spreken over de service van Petrie. Het blijven super mooie laarzen, maar je moet er geen problemen mee krijgen want dan kun je het qua service wel schudden...
Citaat:Als het goed is kan je hem ook uitprinten op de site van divoza.
Ik heb gister een flyer in de bus gekregen met een bon van 25%
korting op een artikel naar keuze en 15% op alles huismerken!
Bobelina schreef:ik heb de mondoni's met rits nu inmiddels al 2 jaar. reed er de eerste 1,5 jaar 3 paarden mee per dag, nu 2. Inmiddels zijn ze aan de binnenkant wel wat versleten maar verder zitten ze nog perfect.
Ik zweer bij deze laarzen, heb mijn petrie olympics (zgan) nooit meer aangetrokken en staan nu al 2 jaar te verstoffen.
heb gisteren nog een paar laarzen erbij gehaald zwart en zonder rits.
Roxannev schreef:Ik ga denk morgen naar Divoza om de bruine Mondoni Bath laarzen te kopenMorgen is er 25 % korting dus dat is erg voordelig
Iemand nog tips voor de onderhoud etc?