Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cardy schreef:Zo ontzettend blij mee:
[ [url=m/zMPbG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
noorhermans1 schreef:Wauw, super mooi Cardy!
Amigo jouw laarzen zijn ook heel mooi! Lakrandjes maken hem heel chique.
Mijn laarzen heb ik ondertussen ook opgehaald. Ben er super blij mee. Ze passen perfect, ik zit al te denken voor een nieuw paar.
Polo met hoge boog en swarovski gesp
[ [url=m/N04okp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wy3jP2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn laarzen heb ik ondertussen ook opgehaald. Ben er super blij mee. Ze passen perfect, ik zit al te denken voor een nieuw paar.
iSaBeLL schreef:Mooie laarzen komen hier voorbij zeg!
Ik heb ook laarzen besteld. Nu 8 weken wachten en heel veel geld kwijt haha.
Maar ik heb voor het Polo model gekozen, in de kleur Ocean met grote gesp.
De schacht word donkerblauw lak , en boven aan komt er zo'n smal randje wat je bij veel laarzen van de niro ziet
x_Milou schreef:Heeft iemand hier ervaring met het verschil tussen de gewone ottoviano en de tricolore? Mijn ottoviano's beginnen na een paar jaar de gaten in te vallen, voelt een beetje aan als sandalen waar een briesje en wat water doorheen komtIn de zomer niet zo erg maar van sandalen midden in de winter word je wat minder enthousiast. Kan ze nog wel een tijdje aan, maar moet toch eens aan andere gaan geloven want ze zijn niet meer zo chique.
Ik draag m'n laarzen echt bij alles, rijden, paarden wassen, autorijden etc. Komt neer op een dikke 50 uur in de week. Dus vind het van de ene kant zonde om hele dure laarzen te kopen omdat ze toch wel kapot gaan, en het prijsverschil met de tricolore's is natuurlijk wel interessant. Alleen als daar na een jaar al de gaten in liggen schiet het natuurlijk niet op.. Iemand hier die de tricolore's ook veel gebruikt? En hoe is de buitenzool, want ik loop een beetje scheef op m'n voeten.. De zool is van de ottoviano's na al die tijd nog wel echt top!