Ik vind dat wit erop echt niet mooi Kleur is ook niet zo mijn ding
Fleurrr_
Geplaatst: 16-04-13 18:38
lauraaaa schreef:
Oke goed om te horen, vind het er op het plaatje ook wel heel goed uitzien. Welke maat heb jij normaal? Voor mij is kort juist fijn, ben maar klein haha. Toevallig ook de bijpassende cap in het echt gezien?
Ik heb gisteren nog een CO opgehad, heb een vrij ovaal hoofd en mij zat 'ie niet lekker. Qua maat kwam 't volgens mij aardig overeen met wat ik normaal heb.
Ik? Thuis een HH Challenge. Die zit me echt superfijn. Voor wedstrijden heb ik een HH Pro Leather (die two tone geloof ik?). Hij is alleen zoek... Die is wel iets ronder in vorm als de Challenge. De BR Zenith pas ik weer niet! Daar baal ik echt van want dat vind ik een heel mooi cap met de blingies erop. Maar het is niet anders.
Ik pas juist de HH caps niet, heb eerder een HH Pro gehad en een soort gelijke Kavalkade maar die zijn te rond voor mijn hoofd dus pas ik een CO wel weer . Ik heb de CO Wellington Classic nu
galopje2000
Geplaatst: 16-04-13 20:16
ik ben op zoek naar inspiratie voor als ik wedstrijden ga rijden met mijn nieuwe pony! het is een koffievos dus ik dacht zelf aan bruin. maar ik wil wel graag dat het met zwart combineert aangezien ik een zwart zadel en hoofdstel heb en zwarte laarzen en dat wil ik ook zo houden. dus weten jullie leuke wedstrijdsetjes?
Hmmm zo te horen is mijn hoofd een mix van jullie beide. Ik pas de BR zenith en heb zelf een HH pro letter en die nieuwe met croco.. Welke CO is ronder de wellington of Hampton? Of scheelt het weinig?