Kramer Paardensport Fans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 21:43

Muze schreef:
Iemand misschien ervaring met western singels van kramer?
https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... gel-Breeze

Bijvoorbeeld deze

Ik vond deze in de winkel echt akelig voelen (goedkoop)

ik heb zelf singel Moon in het zwart en die is echt fijn!
is ook redelijk snel droog na het rijden en even met een borstel erover en het is weer zacht/fluffy

Kidde

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:23

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 12:25

Die vind ik ook leuk! Maar ik heb nog nooit dekjes van Kramer gehad... hoe is de kwaliteit en de zweetopname?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 22:59

Die groene van mij is wel heel fijn, ten minste die ene keer dat hij er tot nu toe op lag :+ En de Bordeaux glitter ook. Maar de Swiss Design dekjes en Coin dekjes waren niet fijn, paard kletsnat en dekje aan de buitenkant doorweekt en met dikke vlekken erin die er alleen met wassen in de wasmachine uit gaan (bij mij niet met handwas), binnenkant zowat droog. Dus heel verschillend. Hoe deze zijn durf ik niet te zeggen, mooi zijn ze wel! <3

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-26 13:38

Kidde schreef:
Er is nu 10 euro korting vanaf 70 euro :D

Er staan nu nog meer nieuwe collecties op, of ik keek eerst niet goed hoor. Dit is ook een leuke: https://www.kramer.nl/NIEUW/Paard/Nieuw ... .DR..BX%3e

Ik heb alleen al teveel dekjes :+

Kom net bij de Kramer vandaan. Had hem in mijn mandje maar toch weer teruggelegd. Ik heb echt al teveel dekjes. Ik heb wel nieuwe rijlaarzen gekocht hoofdstelletje voor mijn jonkie, sokken en handschoenen:j