Kramer Paardensport Fans

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-26 22:43

Muze schreef:
Iemand misschien ervaring met western singels van kramer?
https://www.kramer.nl/Themas/Western-ri ... gel-Breeze

Bijvoorbeeld deze

Ik vond deze in de winkel echt akelig voelen (goedkoop)

ik heb zelf singel Moon in het zwart en die is echt fijn!
is ook redelijk snel droog na het rijden en even met een borstel erover en het is weer zacht/fluffy

Kidde

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 13:23

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-26 13:25

Die vind ik ook leuk! Maar ik heb nog nooit dekjes van Kramer gehad... hoe is de kwaliteit en de zweetopname?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-26 23:59

Die groene van mij is wel heel fijn, ten minste die ene keer dat hij er tot nu toe op lag :+ En de Bordeaux glitter ook. Maar de Swiss Design dekjes en Coin dekjes waren niet fijn, paard kletsnat en dekje aan de buitenkant doorweekt en met dikke vlekken erin die er alleen met wassen in de wasmachine uit gaan (bij mij niet met handwas), binnenkant zowat droog. Dus heel verschillend. Hoe deze zijn durf ik niet te zeggen, mooi zijn ze wel! <3

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-26 14:38

Kidde schreef:
Er is nu 10 euro korting vanaf 70 euro :D

Er staan nu nog meer nieuwe collecties op, of ik keek eerst niet goed hoor. Dit is ook een leuke: https://www.kramer.nl/NIEUW/Paard/Nieuw ... .DR..BX%3e

Ik heb alleen al teveel dekjes :+

Kom net bij de Kramer vandaan. Had hem in mijn mandje maar toch weer teruggelegd. Ik heb echt al teveel dekjes. Ik heb wel nieuwe rijlaarzen gekocht hoofdstelletje voor mijn jonkie, sokken en handschoenen:j

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 12:18

Wie weet welke witte rijbroek van Kramer niet doorschijnt? Ik zoek er een met een wat hogere tailleband.

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 12:22

Ik zeg de equilibre juliane

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 12:25

Dahlia85 schreef:
Ik zeg de equilibre juliane
Die stond op mijn lijstje tot ik een review las dat van iemand die hem mega doorschijnend noemt... Is jouw ervaring anders?

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 14:58

Ik heb hem gehad. Werd te vies, dus nu niet, maar ik heb nooit gemerkt dat hij doorscheen. Stof is best dik dus kan me dat ook niet voorstellen eigenlijk. Ik ga hem wel weer opnieuw kopen bij een leuke aanbieding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 16:23

Ik heb de Juliane in andere kleuren en het zijn broeken van mooie stof. Dus ik kan me het ook niet voorstellen. Tenzij je er zwart onder draagt natuurlijk..

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-26 19:28

Ik heb echt meerdere broeken van kramer en niet 1 wat doorschijnt moet ik zeggen. De Juliane heb ik ook, fijne broek.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 09:44

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 10:13

Ik kon niet meer op mijn handen zitten en heb dit dekje gekocht gisteren. <3

Afbeelding

Wel jammer dat de halsters al uitverkocht zijn of niet beschikbaar zijn. Hopelijk komen die nog wel.

Heb ook van die hooiballen besteld daar. Beetje duur, maar ik hoop dat het een manier is dat ik mijn paard een beetje kan entertainen tijdens het poetsen/scheren/zadelen. Ik heb hem jarenlang gewoon een plukje hooi gegeven op de poetsplaats, maar op de stal waar ik nu sta mag dat helaas niet. Verder prima, gaat al 2 jaar goed zo, maar vind het toch fijn om hem iets aan te kunnen bieden als ik wat langer bezig ben. Dus wie weet is zo'n hooibal aan een touwtje wat! Iemand ervaringen mee? Heb ook 2 type likstenen erbij gedaan, eentje voor de lekker en eentje voor de luchtwegen.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-26 18:00

IwanLuver schreef:
https://www.kramer.nl/Paard/Paardendeke ... erfect-Fit

Heeft iemand deze ook?? Hoe valt deze? Is deze ruim aan de voorkant, of niet?

Ik heb niet precies die variant, maar wel de Perfect Fit-outdoordekens (100, 200 en 300 grs). Ben groot fan omdat ze mijn Arabier perfect passen.

Moeilijk te zeggen hoe ruim ze vallen, pasvorm is zo paardafhankelijk. Bij de mijne valt de Horseware Amigo wat krap op de borst en de Bucas Smartex te ruim. Dus daartussen zit deze deken. Elastiek aan weerszijden van de schoft maakt dat de deken fijn meerekt met beweging, en de kwaliteit is echt super.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 09:03

Is er hier toevallig iemand die zowel rijleggings van Kramer heeft als de rijleggings van LeMieux?

Ik pas echt heel weinig broeken goed en heb nu vooral de Naomi rijbroeken van LeMieux, maar ik zou zo graag een keer bij Kramer wat willen uitproberen. Heb alleen altijd weinig zin in retourneren. :=

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 10:34

Celebi schreef:
Is er hier toevallig iemand die zowel rijleggings van Kramer heeft als de rijleggings van LeMieux?

Ik pas echt heel weinig broeken goed en heb nu vooral de Naomi rijbroeken van LeMieux, maar ik zou zo graag een keer bij Kramer wat willen uitproberen. Heb alleen altijd weinig zin in retourneren. :=

Ik vind de siliconen van kramer en veel andere merken erg 'plakkerig', dat is iets om rekening mee te houden, ook aangezien die siliconen helemaal niet zo goed zijn voor je zadel.
Ik heb zelf liefst zonder siliconen maar die zijn nauwelijks meer te vinden, en al helemaal weinig wat mij ook goed zit, dus ik rijd altijd maar gewoon in mn skinny jeans.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 10:43

Ik heb al siliconen broeken van LeMieux dus dat zal wel meevallen. Nou plakt LeMieux niet gigantisch dus wellicht zijn die van Kramer minder fijn, maar dat zou dan een zorg voor later zijn. Beetje wasverzachter doet wonderen. Alleen de pasvorm is altijd een ding. De meeste broeken zijn veel te lang en daardoor ook veel te ruim rond mijn knieën. Dus ben zo huiverig met bestellen. :=

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 11:20

Ik ben 1.83m met lange benen en ben gek op de leggings van Kramer. Dus als je niet zo lang bent zullen ze misschien snel te lang vallen.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 11:48

Ik heb geen ervaring met de leggings'maar wel met de grip. En dat scheelt toch echt per broek. De ene plakt met dan de andere. Heb ik er 1 die erg plakt, dan doe ik er talkpoeder op. En dan pakt hij niet meer.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 13:50

Ik heb broeken van Kramer met siliconen, en ik vind ze juist niet zo erg plakken. Ik ben iemand die helemaal niet van geplak houdt, dus als ze dat wel deden was het me wel echt opgevallen. Net iets te lang zijn ze inderdaad wel met mijn 1.65m, ik vouw gewoon het onderste stukje even naar binnen toe om en klaar

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 14:22

Ik zit daar nog iets onder met mijn 1.59. Het probleem zit 'm meestal bij de knieën die dan op de verkeerde plek zitten (te laag) waardoor die broek bij mijn eigen knieën helemaal los zit. Maar misschien ga ik het nooit weten zonder een keer te bestellen..

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 14:23

Ik vind heel veel verschil zitten in de grip van de verschillende broeken bij Kramer. De meeste zouden van mij nog wel iets meer mogen plakken maar ik heb twee zomerbroeken die zelfs voor mij iets teveel grip hebben.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 16:19

Ik ben ook 1.59 maar mijn rijbroeken vallen precies op lengte. Rij ik wel alleen met de Equilibre Juliane, maar hiervoor ook een ander model van Equilibre gehad. Hun pasvorm valt mij precies goed en de plak is wel aanwezig, maar niet hinderlijk. Ik ben ook geen voorstander van een te veel plakkende broek.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 13:03

Zijn er mensen die ervaring hebben met de winkel in Neukirchen-Vluyn? Ik ben een paar keer in Schermbeck geweest maar die vond ik wat tegenvallen en vooral erg klein ten opzichte van winkels die verder van de grens liggen. Weet iemand of die in Neukirchen-Vluyn groter is?

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 13:59

Katja schreef:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de winkel in Neukirchen-Vluyn? Ik ben een paar keer in Schermbeck geweest maar die vond ik wat tegenvallen en vooral erg klein ten opzichte van winkels die verder van de grens liggen. Weet iemand of die in Neukirchen-Vluyn groter is?

Ik ben niet in Schermbeck geweest, maar wel in Neukirchen-Vluyn. Ik vond het een fijne grote winkel, veel keuze. Wel krap op elkaar, zeker de jassen en broeken.