Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLindy91 schreef:Zoals ik op die foto zie zitten ze bij jou ook inderdaad veel lager dan bij mij, mijn laarzen zitten echt 1cm onder mijn knieholte.
Als je dat aanhoudt dan gaat de verhouding vast kloppen
Janine001 schreef:Ja inderdaad.
Ze zeggen er bij Divoza ook bij dat ze nog ong. 2 cm zakken. Teminste dit was bij mij zo, en ik heb de Mondoni Plain.
Janine001 schreef:Oh foutje. Ik weet niet, dat zul je denk ik moeten vragen. Dat lijkt mij per leer verschillend.
Janine1990 schreef:Qizz schreef:voor mij waren de laarzen van Divoza ook allemaal helaas te hoog,.. zeker voor springen niet fijn en ik laat ze me ook noooooooooooit meer te hoog aansmeren![]()
(niet daar gebeurd hoor)
ben nu eindelijk mn 2 paar Petries kwijt (1 nog zgan)
hoop dat de lak wat lager zitten, vond het model en de zool ook heel mooi,..
perse lak hoeft niet, zoek eigenlijk gewonen (goedkope) bruinen maar die zijn te groot van Divoza
Ik ben aan het kijken naar nieuwe laarzen, m'n divoza laarzen zijn nog goed, er laten een paar stiksels los, maar ze hebben hun geld dubbel en dwars terugverdiend.
Ik heb heel erg lange bovenbenen, en mijn mondoni's waren na het inzakken helaas net iets aan de korte kant (http://94.100.120.242/1266100001-126615 ... _H1fM.jpeg)
Heb lengte 49 cm, wil dus wel graag op zoek naar te hoge laarzen![]()
Waarvoor waren de laarzen bedoeld die jou te hoog zijn aangesmeerd?
Janine1990 schreef:Mijn Mondoni's zijn terminaal...![]()
Ik krijg één rits niet meer helemaal naar beneden.. OOPS
Heb eens even schoongemaakt en goed gekeken, tsjah... Dat was wel duidelijk. Ik heb te ruig gedaan met de rits. Een tandje er bijna uit en één keer twee tandjes van dezelfde kant aan elkaar. Daarbij laat de rits zelf los van de stof waar de rits aan vast zit. Ik ga nu komende week kijken voor nieuwe laarzen, dat worden cavallo's denk ik. Maar wat waren dit fijne laarzen zeg!!
Janine1990 schreef:Ze hebben het al ruim anderhalf jaar volgehouden en als ik een beetje voorzichtig ben nog wel wat langer. Misschien dat ik er nog een nieuwe rits in laat zetten, maar ik heb mezelf dit jaar al nieuwe laarzen beloofd omdat ik niet op vakantie ga.
Waarom ik niet weer voor dezelfde laarzen ben gegaan?
Toen ik deze laarzen kocht, wilde ik graag leren laarzen. Mijn schoenen was de zool bijna van door (eigenlijk moet ik ze nog steeds weggooien) en chaps droeg ik niet. Het zou m'n beenhouding bevorderen.
Maar ik was nog bezig met mijn rijbewijs, lekker prijzig. Dus echt al mijn geld ging daar aan op. Maar er moest wel een tussenoplossing komen. Dus ik heb ze geprobeerd (er vanuitgaande dat het niet zou passen) en het paste perfect. Ze waren ook nog eens in de aanbieding, dus ik hoefde er maar 90 euro voor te betalen. Het was echt een tussenoplossing.
Nu heb ik het geld wel voor wat duurdere laarzen, dus ga ik daarvoor.