ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kaj

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:04

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen. Helaas een aantal wijzigingen erin....
Ik had een stripe pad besteld en deze was blijkbaar helemaal uitverkocht (stond bijgeschreven op de bon) en in plaats daarvan had ik een ander setje gekregen. Dit setje was een gewoon dekje in dezelfde kleur als ik besteld had, en dan daarbij peesbeschermers in dezelfde kleur. Qua waarde ligt deze set natuurlijk hoger dus best leuk bedoeld. Alleen jammer dat de peesbeschermers maat full zijn terwijl ik cob nodig heb. Ze zagen er gelukkig niet al te groot uit dus ik denk dat ik ze zo maar probeer. Dus goed bedoeld ongetwijfeld maar overleg was fijner geweest. Ik gebruik namelijk nooit peesbeschermers en deze zijn ook nog in de verkeerde maat. Maar ja, zoals ik al zei: de bedoeling is ongetwijfeld goed dus ik waardeer het wel. Het setje is absoluut mooi.

Wat ik wel erg jammer vond is dat er een ander halster is geleverd dan ik had besteld. Dit staat niet apart op de bon aangegeven maar het is een halster waarbij je versteld door het uiteinde door een soort van gesp heen te trekken en niet een gewone gesp. Deze trekt mijn pony nog weleens los. Ook had ik speciaal een halster gekozen welke op de neus ook verstelbaar is aangezien hij een nogal ieniemieni neusje heeft.
Maar ja, ik ga echt de bestelling niet terugsturen hiervoor.
Dus bij deze als jullie nog meelezen: hartelijk dank voor de meerwaarde (want deze zag ik zeker in de bestelling hoor), echter toch stel ik het op prijs als er in de toekomst even overleg wordt gepleegd.

Het halster geef ik nu wel weg, en aangezien ik het setje met de peesbeschermers op zich wel erg mooi vind ga ik het toch maar passen. Dus even duimen voor mij dat het past Haha!

nico1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:27

ruitersport schreef:
onvriendelijke mail werd gestuurd omdat de vraag ook niet laat ik het netjes omschrijven netjes werd gesteld.
Wij willen echt overal antwoord op geven maar.... worden graag netjes behandeld dan doen wij dit ook zeker terug.

Blond whahaha Haha! dat ze zich hier op bokt toch steeds weer melden Haha! Slapen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:18

nico1982 schreef:
ruitersport schreef:
onvriendelijke mail werd gestuurd omdat de vraag ook niet laat ik het netjes omschrijven netjes werd gesteld.
Wij willen echt overal antwoord op geven maar.... worden graag netjes behandeld dan doen wij dit ook zeker terug.

Blond whahaha Haha! dat ze zich hier op bokt toch steeds weer melden Haha! Slapen

Kan ik me enigsinds voorstellen jij niet? Knipoog

nico1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:30

@mistral, nee dat kan ik me niet voorstellen.........

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:33

Ik wel, eerlijk gezegt! Is toch interessant wat de op en aanmerkingen zijn die hier worden geplaatst!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 22:58

nico1982 schreef:
@mistral, nee dat kan ik me niet voorstellen.........

Dus als er over jou een topic geopend zou worden wat jij allemaal uit gespookt zou hebben, zou jij daar niet in reageren ook al zou jij die dingen niet gedaan hebben?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 23:08

@kaj: toch vind ik dat eigenlijk van de zotten. Dat zou hetzelfde zijn wanneer jij in een restaurant een steak bestelt en die opeens vervangen wordt door een stuk zalm zonder dat je daar om gevraagd hebt of over geinformeerd bent!

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:17

@Caira: ja dat vond ik dus ook. Ik heb er nu ook een heel dubbel gevoel over.
Want op zich is het setje best mooi hoor maar ja ik heb er niet om gevraagd. En van dat halster vind ik het gewoon ronduit irritant.
Ik heb nog even op de bon gekeken of ik soms het verkeerde halster besteld had, maar daarop stond duidelijk: royal halster maat cob. Nu heb ik een HH halster. En als het nou een zelfde halster was maar dat is het niet. Het halster is alleen achter de oren verstelbaar en dan nog via zo'n schuifsysteem en daar houd ik niet van.
Maar ja, zoals ik al zei: ik heb geen zin om weer naar het postkantoor te gaan dan moet ik alles weer retour gaan sturen en weer wachten op het geld terug, of de juiste artikelen etc. Dat is me eerlijk gezegd gewoon teveel moeite. Internetshoppen doe ik omdat het makkelijk is, en ik geen tijd heb om naar de ruitersportzaak te gaan.

Dus ja ik heb een heel dubbel gevoel... Aan de ene kant waardeer ik absoluut de bedoeling, maar aan de andere kant: hier heb ik niet om gevraagd. Ik had zelf absoluut geen peesbeschermers gekocht, en ook geen gewoon dekje (was een HH elite geloof ik, er stond in ieder geval 13,50 op het prijskaartje terwijl de pad die ik besteld had 21,50 kostte).

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:27

*Hoopt dat vandaag haar pakketje binnen komt*

JanineN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:11

super ervaring mee!!!!
heb veel spullen daar vandaag helemaal niet duur en word netjes geleverd als het langer duurt krijg je daar ook netjes bericht van ( nou ja wij dan Tong uitsteken ) dus ik ben er wel tevereden over hoor!!!!

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:22

nog geen dekens ontvangen........ Blijf afwachten.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 22:39

@kaj, dat halsterprobleem heb ik ook.
Heb bijna 4 weken terug wat besteld. Na 3 weken nog niks, dus gebeld. Reden was dat de halsters nog niet binnen waren. maar ze gingen de bestellling in orde maken en dan werden de halster nagestuurd.
Krijg het 2 dagen later binnen. Zitten er wel 2 halsters bij, idd een hh halster, had een royal besteld en een en of ander kunststof knalgeel halster, ipv van een leren.
Ik neem hier dus geen genoegen mee. Ik heb dit niet besteld en óók niet voor betaald. Deze gaan dus echt terug.
Dit is voor het eerst dat ik daar wat besteld heb. Op dit moment ben ik niet echt positief over hun.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 00:37

mmm dus het halsterprobleem is nog structureel ook? De pad die ik had besteld staat inmiddels niet meer op de site, wat ik verder wel zo netjes vind. Maar het halster staat er nog steeds op. En blijkbaar is deze dus niet leverbaar.
Ja terugsturen is natuurlijk absoluut je goed recht. Ik heb alleen zelf geen zin in die rompslomp op dit moment.

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 09:20

Me pakketje is jammer genoeg gisteren niet binnen gekomen. Mijn deken zou op voorraad moeten zijn want daar had ik nog over gebeld voor het bestellen. Dus maar weer hopen dat het vandaag binnen komt.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 11:21

Ik heb even gebeld over de halsters. De halsters kan ik terug sturen, de kosten krijg ik vergoed. De juiste halsters krijg ik opnieuw toegestuurd, en indien niet meer leverbaar krijg ik het geld terug. Waarom het verkeerd ging is niet duidelijk, een van de halsters hangt gewoon in de winkel vertelde ze me.

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 11:23

Nou dat is netjes opgelost dan toch?

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 11:31

Ik had altijd wel goede ervaringen met Piaffe tot laatst heb een maand moeten wachten op mijn bestelling. 2 dekens besteld deken 3 weken. Deken 1 op andere deken gekregen eerst contact gehad. Komt het pakketje missen er 3 paar sokken. Zomerdeken andere kleur dan besteld. Trui andere maat XL terwijl M besteld was.
We hebben een paar keer gebeld en er waren personele problemen ofzo en betaling was eerst niet goed doorgekomen. Maar ik vind het slordig dat je andere spullen krijgt dan je besteld hebt. In het vervolg bestel ik onder rembours ze zijn nog steeds stuk goedkoper dan ruitersportzaken hier in de buurt.
Over het terugsturen het kost jou dan weer verzendkosten. Extra kosten terwijl zij fouten hebben gemaakt door het verkeerde te sturen.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 08:45

En ik ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling Boos! Ik baal er wel een beetje van.

Ik had Piaffe een mail verstuurd met de vraag hoe lang het nog zou duren voordat de bestelling verstuurd zou worden, ik had voor afgelopen zondag wat spullen nodig.
Uit de reactie bleek dat er nog spullen besteld moesten worden, en dat de bestelling in 2 delen verzonden zou worden, aangezien het toch niet voor zondag verstuurd kon worden, heb ik terug gereageerd dat het in 2 x verzenden niet nodig was, maar toch weer met de vraag wanneer het dan wel verstuurd wordt, maar tot op heden geen reactie Verward
Bestelling geplaatst op: 27-9-2006 Rolleyes

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:15

ook ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Op de 27e is het van mijn rekening af gehaald, dus dan zou je toch zeggen dat ze het vanaf de 2e a 3e wel kunnen versturen.

KellyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 09:29

ik heb vorig jaar eens een setje besteld bestaande uit een dekje en bandages van BR, kreeg wel snel een pakje, alleen de bandages ontbraken. Dit duurde 2 weken voordat ik ze binnen had.
Maand of 3 geleden heb ik transportbeschermers bij hen besteld, duurde erg lang voordat ik ze kreeg, en toen ik ze binnenhad, was het de verkeerder maat en ontbraken er weer 2 dingen.
Ik de hele zooi teruggestuurd, duurde het weer 3 weken voordat ik wat binnen kreeg. dit keer wel compleet, goede maat, maar de verkeerde uitvoering. Je had een dure en goedkope versie, ik had de goedkope besteld, maar kreeg uiteindelijk de dure.
Dus dat was een geluk bij een ongeluk zeg k dan maar.
Ik vind het een beetje een flutzaak. Het is daar volgens mij een zooitje van hier tot.......

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:40

Nooit iets besteld Lachen
En de verhalen die ik er over hoor geven mij niet echt de aanzet tot bestelling daar.

rianne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:54

ja maar het is natuurlijk wel zo dat je meer de slechte als goed verhalen hoort.

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 12:56

rianne1987 schreef:
ja maar het is natuurlijk wel zo dat je meer de slechte als goed verhalen hoort.

hm, ik denk dat als het goed was, dat je die ook wel had gehoord.
Vooral in het setjes topic Knipoog
Ik ben zowiezo al niet zo'n fan van via internet bestellen.
En zal er dus extra bij nadenken of ik iets bij Piaffe zou bestellen.

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:01

Muislover schreef:
rianne1987 schreef:

hm, ik denk dat als het goed was, dat je die ook wel had gehoord.
Vooral in het setjes topic Knipoog
Ik ben zowiezo al niet zo'n fan van via internet bestellen.
En zal er dus extra bij nadenken of ik iets bij Piaffe zou bestellen.

Ik en met mij vele anderen hebben toch echt geen problemen met Piaffe!

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 13:02

Trouwens als ik ziek ben geworden van een patatje satesaus dan neem jij volgende week ook geen patatje sate meer?
Of als mijn nikes met een maand uit elkaar vallen neem je ook voor het gemak maar geen nikes meer?