Ik had een stripe pad besteld en deze was blijkbaar helemaal uitverkocht (stond bijgeschreven op de bon) en in plaats daarvan had ik een ander setje gekregen. Dit setje was een gewoon dekje in dezelfde kleur als ik besteld had, en dan daarbij peesbeschermers in dezelfde kleur. Qua waarde ligt deze set natuurlijk hoger dus best leuk bedoeld. Alleen jammer dat de peesbeschermers maat full zijn terwijl ik cob nodig heb. Ze zagen er gelukkig niet al te groot uit dus ik denk dat ik ze zo maar probeer. Dus goed bedoeld ongetwijfeld maar overleg was fijner geweest. Ik gebruik namelijk nooit peesbeschermers en deze zijn ook nog in de verkeerde maat. Maar ja, zoals ik al zei: de bedoeling is ongetwijfeld goed dus ik waardeer het wel. Het setje is absoluut mooi.
Wat ik wel erg jammer vond is dat er een ander halster is geleverd dan ik had besteld. Dit staat niet apart op de bon aangegeven maar het is een halster waarbij je versteld door het uiteinde door een soort van gesp heen te trekken en niet een gewone gesp. Deze trekt mijn pony nog weleens los. Ook had ik speciaal een halster gekozen welke op de neus ook verstelbaar is aangezien hij een nogal ieniemieni neusje heeft.
Maar ja, ik ga echt de bestelling niet terugsturen hiervoor.
Dus bij deze als jullie nog meelezen: hartelijk dank voor de meerwaarde (want deze zag ik zeker in de bestelling hoor), echter toch stel ik het op prijs als er in de toekomst even overleg wordt gepleegd.
Het halster geef ik nu wel weg, en aangezien ik het setje met de peesbeschermers op zich wel erg mooi vind ga ik het toch maar passen. Dus even duimen voor mij dat het past