Drentse Indoor Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Re: Drentse Indoor Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 22:17

Kitty schreef:
Een kennisje van mij was eerste in de L1. Maar haar coupon was niet ingevuld en op die van dat onregelmatige paard stonden haar punten.
Uiteindelijk is het nog wel goed gekomen, maar ze was er flink verdrietig om toen bleek dat de prijsuitreiking voor die ander was en niet voor haar. En logisch.

Annika ?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 22:20

GeaB schreef:
He CGJ,
Waarom ben jij niet gestart in Exloo? Ik zag je niet in de uitslagen en je was zo goed op dreef de laatste tijd!

Hoi Gea.
Aan je 6 posts kan ik zien dat je het ultieme meetingpoint hier op Bokt hebt ontdekt.
Dat werd tijd......... Haha! Haha! Haha!

Waarom ik er niet was.......... Mijn zwartje is siellluuuuggggghhhhh........... Huilen

dolca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 00:13

Wollie schreef:
Ik stond ook langs de bak bij de kantine, maar het was er toch echt maar 1 die op de bakrand sloeg... Slechte bedoelingen? Echt niet, iets over enthousiaste persoon, die dit uiteraard niet had voorzien en ook never nooit niet had bedoeld...By the way, it wasn't me...En stop in vredesnaam ook niet zoveel paarden bij elkaar in... En tijdens de ereronde, die helemaal stil was werd er nog net zo maf gedaan als daarvoor..

Nu vond ik het hele prijsuitreiking verhaal een belachelijk verhaal. De L1 kampioen, zoals gehuldigd, bleek later niet de kampioen te zijn. De jury had de punten op de verkeerde coupon ingevuld en de terechte winnaar (uit de buurt van Assen, ik weet haar naam zo niet) kreeg later na de tijd alsnog haar kampioenslint omgehangen, in de KANTINE.

Ina dacht net van Yes ik ben kampioen, oh nee... foutje bedankt.. Na aflloop in de kantine kwam de Drentsche bond nog wel even haar verkeerd geinde envelopje halen, een excuses voor het ongemak ho maar! Kwam er nog wel een mevrouw terug met Ina haar prijzengeld met de opmerking; nu heb je wel 20 Euro meer.... ehhh sorry mevrouw ik had het envelopje in mijn hand van de prijswinnaar.....

Ik vond dat Threa terecht gewonnen heeft, maar de manier waarop de bond ermee omgaat ,vind ik ronduit belachelijk. het minste wat je kunt doen is je excuses maken naar de desbetreffende ruiter. Nu ben ik ook een diehard Ina fan, dus misschien komt het voor een ander wat minder banketstaaf over Knipoog

En wat te denken van het prijzengeld an sich. Nummer 6 in de Mi had welgeteld 10 Euries... lekker bedrag, helemaal als je bedenkt dat je uit 2 groepen van meer dan 20 ruiters bent geselecteerd! Doe er nog maar een rondje in voor mij Haha!

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Katja zover is teruggevallen in de M1. Het leek me namelijk zo klaar als een klontje dat ze zou winnen, maar ze eindigde ergens in de achterhoede!

Ze moesten helemaal geen prijzengeld meer doen. kampioenschappen behoor je te rijden voor de eer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dolca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 00:19

Regiobestuur fout??????????????
verantwoordelijkheid van de jury

Fasel schreef:
YvonneS schreef:

Teon ik dat L1 meisje zag, had ik al zoiets van ???
waar heeft die dr punten vandaan, mijn collega reed ook mee, een nette proef en een leuke combinatie en die had geen prijs. Had dit L1 meisje achteraf helemaal geen prijs???? Weer lekker banketstaaf dat er weeer een verkeerde kampioen is gehuldigd, die vader van dat meisje was echt zo trots als een pauw!

Ik dacht er ook nog aanhoe ze dat idd met die envelop gingen doen. Wat een blunder van de DB en dan niet eens excuses! Echt belachelijk!! Boos!

Katja had in het M1 echt megaveel fouten begreep ik van verschillende mensen, viel mij idd ook erg tegen. Ik had haar ook 2 x aan kop staan eigenlijk, maar heb geen proeven van dr gezien.

Bedoel jij dat meisje met dat zwarte diertje? Expaardje van Afiena Kommer is dat geloof ik?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 00:28

dolca schreef:

Dus niet..........
Bij een indoor wedstrijd is het secretariaat verantwoordelijk samen met de ringmeester.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 00:30

dolca schreef:
Ze moesten helemaal geen prijzengeld meer doen. kampioenschappen behoor je te rijden voor de eer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kijk.......... jij leert het al.
Volgende keer géén prijzengeld meer, maar eindelijk ZZGP-jury's........ het liefst van achter Zwolle.
In Groningen kan dat ook.

dolca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 00:48

Jij jureert zelf ook Cor en jij bent als jurylid verantwoordelijk voor de goede coupon in te vullen. Of controleer jij de coupons niet?
Neem toch aan dat jij kijkt naar de kleur en geslacht van het paard. Hier is dat vermoedelijk niet gebeurt want er was wel degelijk verschil.

CGJ12 schreef:
dolca schreef:

Dus niet..........
Bij een indoor wedstrijd is het secretariaat verantwoordelijk samen met de ringmeester.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 00:55

Da's wel erg gemakkellijk hoor.
Als jury zou ik mezelf natuurlijk voor mijn kop slaan.
Maar als Regio bestuur OOK. Die hebben hierin een grote verantwoordelijkheid.

Alles afschuiven op een ander (in dit geval de jury) vind ik wat al te gemakkelijk...........

Fouten voorkomen voor de toekomst begint met het ERKENNEN van fouten.

Maar misschien dat daar nog bij het "naborrelen" over is gesproken.....
Ik vrees van niet. Het was vast allemaal weer hosanna.......

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 08:34

CGJ12 schreef:
Annika ?

Ja

met Porto

GeaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 12:11

CGJ12 schreef:

Waarom ik er niet was.......... Mijn zwartje is siellluuuuggggghhhhh........... Huilen

Jammer joh, want ik had jou toch wel bij de kanshebbers voor de titel staan. Maar hopelijk is het niet heel ernstig....

Maare....wat een rommeltje bij de DB als ik dat zo allemaal lees. Ze moeten even in de leer bij de OB, die hadden het echt super voor elkaar, kan niet anders zeggen....

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 16:50

Ik ben alleen bij de B geweest afgelopen vrijdag.. Mijn vriendin moest als derde starten om 17.15 uur..

Om 21.59 uur zat ze nog steeds bij de eerste acht... en om 22.00 uur was ze negende... Dus konden we als nog naar huis...

Vijf uur voor niks gewacht...grrrrrrrrrrrr!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:55

Oh dat is balen zeg! Ik zat ook van half 7 tot 10 zwaar in de stress Nagelbijten / Gniffelen .

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 18:10

Voor het geval dat Clown . Ik schijn ook te gaan naar de wedstrijd in Dalen 24/25 februari Haha!. Dus mochten er nog meer gaan laat het even weten. Kan ik naar jullie uitkijken Haha!

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 14:04

de drentse kampioenschappen zijn weer afgelopen, Boos!
En bij mij ging het tot de barrage erg goed...
ik deed mee in de Z-D (iets van 10 combinaties ofzo) ik was de eerste manche foutloos en de tweede manche ook.
De barrage liep iets anders af dan gehoopt..
OP de laatste hindernis weigerde hij, en toen viel ik met mijn gezicht midden in de hindernis... Nu loop ik met een dik en dicht oog rond Huilen
Maar.. een lichtpuntje was wel dat ik 3e geworden ben.. Helaas mag ik niet door naar het NK... (er mogen er 2 door)

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 14:24

Agossie Di Ach gut

Maar evengoed goed van jullie dat er nog een derde plaats uitgehaald hebben!!

Beterschap met je oog!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 14:37

Fasel schreef:
Voor het geval dat Clown . Ik schijn ook te gaan naar de wedstrijd in Dalen 24/25 februari Haha!. Dus mochten er nog meer gaan laat het even weten. Kan ik naar jullie uitkijken Haha!

Wij rijden vrijdagavond mee.

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:13

IK mag me niet opgeven voor Dalen omdat ik bij de Eekwalruiters rijd en de wedstrijd is opengesteld voor de 8 grootste verenigingen in ZO Drenthe... maar Fasel komt uit Steenwijksmoer?!?!

Heel apart...

Woensdag kan ik bellen of ze misschien nog plek hebben...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:25

Fasel rijdt zelf endurance, zal dus niet zelf rijden maar komen kijken, denk ik.

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 17:26

Aha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 18:21

KarinvdM schreef:
Fasel schreef:

Wij rijden vrijdagavond mee.

He waarom nou weer niet op zaterdag? Nou misschien kom ik wel even kijken. HOe laat start je?

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 18:23

Die 7 km had ik gewoon lid kunnen zijn van de Grootveldruiters toch? En mee mogen rijden Knipoog.

Maar nee, ik ben geen bakmens. Te ongeduldig voor deze dingen. Vind het prachtig om naar te kijken en heb ook diep respect voor wat mensen bereiken met hun paarden. Datzelfde bereik ik in de uitgestrekte bossen. Daar heb ik dan ineens wel geduld en ontspanning Lachen.

Ik dressuur wel hoor, want het is de basis en dus belangrijk. Maar ik combineer het met mijn trainingen buiten of rij hier gewoon in het weiland mijn rondje.

Maar zoals gezegd, kijken doe ik graag. En ik bereid me een beetje voor op jullie buitenseizoen zodat ikw eet wat ik zou moeten fotograferen en uit welke hoek etc. Knipoog.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 20:05

Ik moet om ongeveer 20.15 (M2, nummer 3).

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 13:26

Gerrie schreef:
Agossie Di Ach gut

Maar evengoed goed van jullie dat er nog een derde plaats uitgehaald hebben!!

Beterschap met je oog!

Dank je wel Lachen
Het gaat gelukkig al vee beter (het is nu een iets dunner half-open blauw/zwart oog) Blauw oog ... Binnenkort zit ik weer op de pony Lachen

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:00

dolca schreef:
Jij jureert zelf ook Cor en jij bent als jurylid verantwoordelijk voor de goede coupon in te vullen. Of controleer jij de coupons niet?
Neem toch aan dat jij kijkt naar de kleur en geslacht van het paard. Hier is dat vermoedelijk niet gebeurt want er was wel degelijk verschil.

We hebben allemaal net op de IZ cursus geleerd dat dat niet de verantwoordelijkheid is van de jury. De jury hoeft dit niet te controleren. Ook niet het combinatienummer. Zelf heb ik daar moeite mee hoor, maar dat is nu eenmaal wat er bij de KNHS wordt gezegd.
Het is dus de verantwoordelijkheid van het bestuur en de ringmeester. Als er een andere combinatie in de ring start dan op papier zal dat doorgegeven dienen te worden aan de jury! Clown

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:20

Qua tijden en organisatie was de GB ook to the point hoor. Wijzigingen van starttijden werden na de sluitingsdatum niet meer geaccepteerd. Indien er iets was had je dat eerder kunnen regelen met de bond.

De mogelijkheid van het rustig inrijden voor de proef en het rijden van een rustige proef was voor de vrijdaggroepen echter niet voor iedereen hetzelfde....

Wat mij betreft mag het volgend jaar wel weer in Vlagtwedde gehouden worden. Verder zeur ik niet hoor!! Cool