sexysusie schreef:Ik heb een via gofundme gestart omdat 1 iemand dan wel wou doneren. Weet alleen niet meer via welke social kanaal dat kwam, maar zal proberen die berichten weer op te zoeken.
Ik stop alleen niet met zoeken dus ja in die zin ben ik ook niet verplicht om de acties te stoppen, maar was gezeik zo zat van al die mensen die niet kunnen lezen en alleen maar zeiken om het zeiken.
Dus waarom zou ik geld dan terug storten. Er was dus 1 donatie van wie ik niet wist wie het was en dat was dus diegene die hier net reageert op bokt. Als ze geld terug wil kan ze dat terug krijgen, geen enkel probleem.
En die €450,- zou rechtstreeks over gemaakt worden door iemand, maar die trok haar terug door gezeik van mensen. Helemaal prima, maar ja toen was dat er dus niet meer.
En wil je iets weten dan ben je van harte welkom bij mij thuis voor een face to face gesprek. Ik licht alles graag uit als je het niet snapt.
Dus je zegt hier dan maar dat je gestopt bent met crowdfunding om van ons af te zijn maar intussen ben je gewoon doorgegaan met crowdfunding als ik het goed lees?