Waar is Gylana!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 19:55

sexysusie schreef:
Ik heb een via gofundme gestart omdat 1 iemand dan wel wou doneren. Weet alleen niet meer via welke social kanaal dat kwam, maar zal proberen die berichten weer op te zoeken.

Ik stop alleen niet met zoeken dus ja in die zin ben ik ook niet verplicht om de acties te stoppen, maar was gezeik zo zat van al die mensen die niet kunnen lezen en alleen maar zeiken om het zeiken.

Dus waarom zou ik geld dan terug storten. Er was dus 1 donatie van wie ik niet wist wie het was en dat was dus diegene die hier net reageert op bokt. Als ze geld terug wil kan ze dat terug krijgen, geen enkel probleem.

En die €450,- zou rechtstreeks over gemaakt worden door iemand, maar die trok haar terug door gezeik van mensen. Helemaal prima, maar ja toen was dat er dus niet meer.

En wil je iets weten dan ben je van harte welkom bij mij thuis voor een face to face gesprek. Ik licht alles graag uit als je het niet snapt.

Dus je zegt hier dan maar dat je gestopt bent met crowdfunding om van ons af te zijn maar intussen ben je gewoon doorgegaan met crowdfunding als ik het goed lees?

sexysusie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 20:20

karijn schreef:
sexysusie schreef:
Ik heb een via gofundme gestart omdat 1 iemand dan wel wou doneren. Weet alleen niet meer via welke social kanaal dat kwam, maar zal proberen die berichten weer op te zoeken.

Ik stop alleen niet met zoeken dus ja in die zin ben ik ook niet verplicht om de acties te stoppen, maar was gezeik zo zat van al die mensen die niet kunnen lezen en alleen maar zeiken om het zeiken.

Dus waarom zou ik geld dan terug storten. Er was dus 1 donatie van wie ik niet wist wie het was en dat was dus diegene die hier net reageert op bokt. Als ze geld terug wil kan ze dat terug krijgen, geen enkel probleem.

En die €450,- zou rechtstreeks over gemaakt worden door iemand, maar die trok haar terug door gezeik van mensen. Helemaal prima, maar ja toen was dat er dus niet meer.

En wil je iets weten dan ben je van harte welkom bij mij thuis voor een face to face gesprek. Ik licht alles graag uit als je het niet snapt.

Dus je zegt hier dan maar dat je gestopt bent met crowdfunding om van ons af te zijn maar intussen ben je gewoon doorgegaan met crowdfunding als ik het goed lees?

Ze staan op pauze, dus mensen kunnen nu niet doneren. Dat is wat de bokkers wouden. Maar ik ga verder met mijn zoektocht. Mocht ze weer in beeld zijn zet ik ze weer open.

Mano29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 23:01

Ik ben degene van de gofundme. Ik heb die 25 euro gedoneerd.
En dat bericht staat gewoon op je tiktok,2 TikTok berichten,dat ik heb gedoneerd.
Ik heb je toen ook aangeraden voor die gofundme omdat dat misschien meer mensen trok,dus je weet wel wie het was.
Het gaat mij niet om die 25 euro,maar om nou te zeggen dat je het niet weet,klopt niet.

sexysusie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-24 06:48

Mano29 schreef:
En dat bericht staat gewoon op je tiktok,2 TikTok berichten,dat ik heb gedoneerd.
Ik heb je toen ook aangeraden voor die gofundme omdat dat misschien meer mensen trok,dus je weet wel wie het was.
Het gaat mij niet om die 25 euro,maar om nou te zeggen dat je het niet weet,klopt niet.

Ik krijg zoveel berichten dat ik het echt even niet meer wist. Maar gelukkig door je reactie hier weet ik het wel. Ik hoor wel wat je wil. Mijn zoektocht gaat in ieder geval gewoon door.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:37

sexysusie schreef:
Mano29 schreef:

Ik krijg zoveel berichten dat ik het echt even niet meer wist. Maar gelukkig door je reactie hier weet ik het wel. Ik hoor wel wat je wil. Mijn zoektocht gaat in ieder geval gewoon door.

Dit is dus wat je in de volksmond een selectief geheugen noemt...

sexysusie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-24 07:51

[/quote]

Ik krijg zoveel berichten dat ik het echt even niet meer wist. Maar gelukkig door je reactie hier weet ik het wel. Ik hoor wel wat je wil. Mijn zoektocht gaat in ieder geval gewoon door.[/quote]

Dit is dus wat je in de volksmond een selectief geheugen noemt...[/quote]

Pffff natuurlijk joh, wat jij wil

karijn

Re: Waar is Gylana!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:49

Mijn tip voor jou TS: ga door met het uitzoeken waar het paard is gebleven. Start de crowdfunding pas weer als je echt de mogelijkheid hebt om haar te kopen, niet gaan werven zolang je niet weet OF je het paard kan terugkopen. Dat is gewoon niet “netjes.” Spaar zelf in de tussentijd door, want ik denk dat je zoektocht zomaar nog wel een poos kan duren. Wellicht heb je tegen die tijd zelf al het benodigde geld bij elkaar.
Daarnaast gaan mensen ook hun interesse verliezen als het zolang duurt. Je krijgt mensen pas in beweging als de situatie heel acuut is, eerder niet. En de situatie is niet acuut want het is niet bekend of het paard zo slecht is of ze nog prima kan functioneren als fokmerrie.

Succes.

sexysusie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-24 08:54

karijn schreef:
Mijn tip voor jou TS: ga door met het uitzoeken waar het paard is gebleven. Start de crowdfunding pas weer als je echt de mogelijkheid hebt om haar te kopen, niet gaan werven zolang je niet weet OF je het paard kan terugkopen. Dat is gewoon niet “netjes.” Spaar zelf in de tussentijd door, want ik denk dat je zoektocht zomaar nog wel een poos kan duren. Wellicht heb je tegen die tijd zelf al het benodigde geld bij elkaar.
Daarnaast gaan mensen ook hun interesse verliezen als het zolang duurt. Je krijgt mensen pas in beweging als de situatie heel acuut is, eerder niet. En de situatie is niet acuut want het is niet bekend of het paard zo slecht is of ze nog prima kan functioneren als fokmerrie.

Succes.

Als je goed gelezen had dan staat de crowdfunding op pauze. Dus kan niet gedoneerd worden.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:37

Klinkt als 'ik wacht tot de storm gaat liggen' (of in jouw woorden: de mensen niet meer zeiken) en dan gooi ik m vrolijk weer open. Je bent gewoon fout bezig hier. Doneeracties opzetten onder valse voorwendselen is meer oplichting dan wat er met het paard gebeurd is.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 13:45

sexysusie schreef:
Mano29 schreef:

Ik hoor wel wat je wil...

Wat een manier om iemand die gedoneerd heeft toe te spreken...
Er kan nog geen dankjewel vanaf...

En waarderen doe je het blijkbaar ook niet want van die slechts 1 iemand die op gofundme gedoneerd heeft, vindt je het nog niet eens de moeite die te onthouden ook...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 14:40

Bizarre wending dit...

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 15:29

Kijk er niet raar van op..

Gombal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 15:39

Ik vind vooral de wending in de manier van reageren bijzonder . Gewoonweg lomp.
Gezeik , hoor wel wat je wil .

Het zal met deze manier van communicatie wel storm lopen met donaties als je het paard weer hebt gevonden , en de funding weer open gaat

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 16:30

Ik zou ook wel zwaar geïrriteerd raken als ik TS was hoor. Er blijft hier maar door gezaagd en gezanikt worden over zaken die ze al lang uitgelegd heeft. En iedereen moet er een negatief plasje over doen.Als ik haar was zou ik helemaal niet meer reageren.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 17:47

Ik snap TS ook. Ze heeft overal al antwoord op gegeven. Klaar is klaar. TS: ik hoop dat je zoeken beloond wordt! Succes!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 17:52

Elisa2 schreef:
Ik zou ook wel zwaar geïrriteerd raken als ik TS was hoor. Er blijft hier maar door gezaagd en gezanikt worden over zaken die ze al lang uitgelegd heeft. En iedereen moet er een negatief plasje over doen.Als ik haar was zou ik helemaal niet meer reageren.

Sluit ik mij helemaal bij aan

Denk dat de meeste die hier nu wedstrijdje verpissen aan het doen zijn niet eens gedoneerd hebben...

Zowel stuur even een pb en klaar.

Zeiken om te zeiken heet dit.

Daarnaast was het van het begin af aan duidelijk welk bedrag ts nodig had en de kans dat dat met donatie lukt klein.
Doneer dan niet... Het is niemand die je dat verplicht.

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 17:57

.. ik hoor wel wat je wil..? Tegen iemand die gedoneert heeft :(
Hmm, niet echt fraai, klinkt als "pff als jij daar écht over wil zeuren dan geef ik het wel terug"

Ik vind het een principe, geen wedstrijd verpissen. Het oorspronkelijke doel van dit topic vond ik erg goed, nu lijkt het een sneaky manier van geld binnenharken.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 18:11

Jij vat het zo op..wil niet zeggen dat het zo is.

Voor mij is het duidelijk.

Paard is uit beeld, TS geeft niet op en blijft doorzoeken. De doneeracties zijn daarom tijdelijk on hold gezet. Wie geld terug wil kan geld terug krijgen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 18:52

Wil ook niet zeggen dat wat voor jou duidelijk is, het enige juiste is.
Misschien is net de opvatting van dahlia wel het juiste... Dat heb je nou eenmaal per topics en beperkte info hé

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 19:19

Ik hoop vooral dat het dier weer in beeld komt en dit dier krijgt wat ze verdient

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 19:58

Little_Gift schreef:
Wil ook niet zeggen dat wat voor jou duidelijk is, het enige juiste is.
Misschien is net de opvatting van dahlia wel het juiste... Dat heb je nou eenmaal per topics en beperkte info hé

Alleen TS kan aangeven wat het juiste is en volgens mij heeft ze dat al een paar keer gedaan. :)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 20:02

Dat is hoe jij het opvat wat ts schrijft.
Vergeleken met de feiten die zich openbaren en wat TS zelf op haar facebook schrijft enz, wordt dat weerlegd.

Vandaar dat ik van het prille begin al zei: transparantie is de sleutel tot alles.

Er zijn teveel tegenstrijdigheden en verdraaiingen als er kritische vragen komen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 22:09

Een rondje Google leert je dat TS doet wat ze zegt. Als je het dan over feiten hebt..zorg dan dat je feiten kloppen. ;-)

Ts, ik hoop echt dat je haar nog gaat vinden.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 22:16

Dat mag jij vinden.
Een rondje facebook en dit topic, zegt het tegenovergestelde :')

Mano29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 22:47

Ik hoef die 25 euro niet terug. Ik vind het zielig voor het paard dat ze pijn heeft en gewoon mee gereden word.
Maar toen had ik dit topic nog niet gelezen, en dat ts haar allang heeft kunnen kopen,maar niet heeft gedaan vanwege dat ze haar eigen geld niet wil aanbreken.
Als het mijn paard zou zijn dat had ik mijn rekening leeg getrokken en kostte wat het kost haar gaan halen.

Ik snap dat het veel geld is voor een paard wat niet goed is,maar ze heeft hem zelf ook verkocht terwijl ze niet goed was en daar heeft ze ook haar geld voor gekregen.

Ik hoop ook dat ts haar nog vind maar als ze naar Frankrijk is gaat het lastig worden denk ik