Haflingerhengst gekocht en na aankoop veel problemen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:59

Ook ik lees al mee vanaf het begin en ben nu toch ook wel benieuwd dus sluit me graag aan in het rijtje voor pb.

Alfi2010

Re: Haflingerhengst gekocht en na aankoop veel problemen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:05

Stille meelezer is nu ook wel benieuwd naar de afloop.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:12

Het is handiger als jullie TS zelf een PB sturen. Nu komt dit topic elke keer weer omhoog en denk ik dat TS een update heeft geplaatst. Misschien dat ze dat ooit nog wel doet maar nu niet.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 01:20

xSCWx schreef:
Het is handiger als jullie TS zelf een PB sturen. Nu komt dit topic elke keer weer omhoog en denk ik dat TS een update heeft geplaatst. Misschien dat ze dat ooit nog wel doet maar nu niet.

Als je graag een update wilt dan pb je toch. Tot nu toe hebben bijna alle mensen netjes een pb gehad mrt de update

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 01:26

Kunnen dit soort topics gewoon op slot.

Kansloze aandachtsvragerij dit, topic komt steeds omhoog omdat de TS halve hints geeft maar niks post.

Doe dan helemaal niks zeggen..

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 05:45

ruitje schreef:

Kansloze aandachtsvragerij dit, topic komt steeds omhoog omdat de TS halve hints geeft maar niks post.

Amen! Ik ben heel benieuwd maar ga niet mee in het geef mij aandacht via pb gedoe. En die halve hints hier...tja

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 06:57

Ik heb ook echt aandacht nodig.

Dat is wat ik al die tijd al zoek. Zou jullie graag een pb doen zodat jullie misschien het een en ander gaan begrijpen, maar eigenlijk boeit het me totaal niet wat je van dit topic of mij denkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 07:47

Ik lees vanaf het begin aan al mee en ben natuurlijk ook nieuwschierig hoe dit afgelopen is.
Maar kan je het net zo goed niet hier in het topic zetten? Aangezien zowat iedereen het wel per pb weet?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 08:00

Ik begrijp wat jullie bedoelen, maar ik denk dat iedereen die het verhaal nu kent bepaalde dingen en stappen snapt. Nee sorry het komt niet meer echt online, maar via de pb kan veel.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:00

Romy1234 schreef:
Ik lees vanaf het begin aan al mee en ben natuurlijk ook nieuwschierig hoe dit afgelopen is.
Maar kan je het net zo goed niet hier in het topic zetten? Aangezien zowat iedereen het wel per pb weet?

Zoiets dacht ik ook al, wel jan en alleman een pb sturen maar niet in het topic. Zo erg kan het niet zijn als werkelijk iedereen een pb kan krijgen toch? :o

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:28

GabberGill schreef:
xSCWx schreef:

Als je graag een update wilt dan pb je toch. Tot nu toe hebben bijna alle mensen netjes een pb gehad mrt de update

Heb ik ook gedaan. Maar blijf ook dit topic volgen. Was voor mensen die hier alleen reageren met 'ik wil ook PB'. Dat voegt niks toe aan dit topic.

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 15:52

Ik heb ook PB gehad en kan TS haar redenen zeker begrijpen. Ze zet geen info in het topic, klaar, als hij dan omhoog komt ga je niet lezen toch?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 16:27

ruitje schreef:

Of.... je ontstipt het topic :)* :)* :)*

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 16:31

Ik vond het ook onzin, maar eerlijk is eerlijk ik heb (ongevraagd :') ) een pb gekregen met de uitleg en vind deze zeer redelijk. Het is voor iedereen jammer dat het zo moet lopen maar dat het niet online word gezet snap ik in dit geval wel.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 17:06

Mag ik ook verhaal via pb anders?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 17:09

Storm2009 schreef:
ruitje schreef:

Amen! Ik ben heel benieuwd maar ga niet mee in het geef mij aandacht via pb gedoe. En die halve hints hier...tja

tja...het lijkt een soort spelletje te worden....ik hoop alleen dat het paard er netjes tussen vandaan komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 17:29

Maar kan er dan niet op z'n minste hier gemeld worden of het paard al uit zijn lijden verlost is?

Zoals de TS het in het topic bracht stond de hengst al met 3 benen in het graf toen haar vriendin hem kocht. Ik snap dat je niet alle ins en outs van wie wat waar wanneer en waarom deed wilt vermelden, maar er kan toch wel verteld worden of het paard nu eindelijk dood is of dat zijn lijdensweg nog langer moet duren?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:55

Zouden degenen die er het meest mee te maken hebben het nou ook echt niet weten?
Of moeten die hun informatie ook van Bokt afhalen :D

Arm paard, slachtoffer van een hoop touwtrekkerij alleen om dat eeuwige rotgeld :n

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 23:36

Shirley schreef:
Zouden degenen die er het meest mee te maken hebben het nou ook echt niet weten?
Of moeten die hun informatie ook van Bokt afhalen :D

Arm paard, slachtoffer van een hoop touwtrekkerij alleen om dat eeuwige rotgeld :n

Domme opmerking. Iedereen die met het paard te maken heeft weet nu hoe de vork in de steel zit. Alleen vanwege bepaalde emoties kan er niet volledig gereageerd worden. Dit kan negatief opgevat worden en dat wil ik niet. Zo kan ik toch alles aan de "echte" geïnteresseerde kwijt zonder al te veel vrij te geven.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 23:38

Paard is er beter vanaf gekomen dan jullie denken, Daarvoor pb

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 23:43

En bedankt >;)

Gelukkig ben ik niet de enige, toch een troost :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 23:44

GabberGill schreef:
Paard is er beter vanaf gekomen dan jullie denken, Daarvoor pb

Als die net zo raadselachtig is als degene die ik (ongevraagd) ontving...bespaar jullie de moeite ernaar te vragen!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 23:52

Je beredenering is kinderachtig. Als je dat niet snapt na het lezen van de pb en het dan nog raadselachtig vindt dan vind ik het inderdaad een domme opmerking. Iedereen weet hoe het met het paard gaat en vele of beter gezegd, bijna iedereen die deze pb ontvangt snap het volkomen. Behalve jij en zoekt nog raadsels. Ik kan het wel stapje voor stapje in nijntjetaal uit gaan leggen, maar daar heb ik geen zin in zeg ik je heel eerlijk. De pb is gewoon een gekopieerd bericht dat iedereen krijgt. Heel standaard en alles beschreven. De reden dat jij hem ongevraagd kreeg was omdat ik dacht dat je er dan wat van zou snappen, maar helaas. Geeft verder ook niet is jouw ding.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 23:56

Je schrijft mij alleen dat het paard niet zo zielig is.
Niks meer en niks minder...

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 23:59

Ik heb je ook de rest gestuurd dan is dat mis gegaan