Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xSCWx schreef:Het is handiger als jullie TS zelf een PB sturen. Nu komt dit topic elke keer weer omhoog en denk ik dat TS een update heeft geplaatst. Misschien dat ze dat ooit nog wel doet maar nu niet.
Romy1234 schreef:Ik lees vanaf het begin aan al mee en ben natuurlijk ook nieuwschierig hoe dit afgelopen is.
Maar kan je het net zo goed niet hier in het topic zetten? Aangezien zowat iedereen het wel per pb weet?
GabberGill schreef:xSCWx schreef:Het is handiger als jullie TS zelf een PB sturen. Nu komt dit topic elke keer weer omhoog en denk ik dat TS een update heeft geplaatst. Misschien dat ze dat ooit nog wel doet maar nu niet.
Als je graag een update wilt dan pb je toch. Tot nu toe hebben bijna alle mensen netjes een pb gehad mrt de update
) een pb gekregen met de uitleg en vind deze zeer redelijk. Het is voor iedereen jammer dat het zo moet lopen maar dat het niet online word gezet snap ik in dit geval wel. Storm2009 schreef:ruitje schreef:Kunnen dit soort topics gewoon op slot.
Kansloze aandachtsvragerij dit, topic komt steeds omhoog omdat de TS halve hints geeft maar niks post.
Doe dan helemaal niks zeggen..
Amen! Ik ben heel benieuwd maar ga niet mee in het geef mij aandacht via pb gedoe. En die halve hints hier...tja
Shirley schreef:Zouden degenen die er het meest mee te maken hebben het nou ook echt niet weten?
Of moeten die hun informatie ook van Bokt afhalen
Arm paard, slachtoffer van een hoop touwtrekkerij alleen om dat eeuwige rotgeld