ik was zo slim natuurlijk om dat eerst hier te lezen dus ik ging er op letten... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik was zo slim natuurlijk om dat eerst hier te lezen dus ik ging er op letten... Suusie22 schreef:Top!
Saar88 schreef:Ik ben net langs de ruitersportzaak gereden waar ik de cap had gekocht. Een tijd terug direct gemaild, maar omdat de zaak aan de andere kant van het land is van waar ik woon kon ik niet direct langsgaan. Was geen probleem, ik kon tijdens mijn vakantie (nu dus) de cap of inruilen of gebruik maken van de upgrade actie. Nou, niet dus. De upgrade actie was een actie die ze zelf in het leven hadden geroepen, dus niet door Uvex, en was niet meer mogelijk. En een nieuwe cap kon ook niet meer. Erg jammer, want het was wel beloofd. Maar ik blijf nu dus maar met m'n oude doorrijden, want twee weken kwijt kan gewoon niet voor mij.
Behoorlijk balen dit, vooral de hele afhandeling.
Als ik geen nieuwe zou krijgen zou ik hem ook niet gaan inwisselen, want 2 of 3 weken zonder is ook niks.
+ het feit dat elke winkel iets anders heeft/doet of wat dan ook...DeniseBobby schreef:En mijne is nog steeds niet binnen, van de week voor de 2e keer naar Hypo gebeld en nog steeds niets..Ik was 29-6 bij de winkel om een nieuwe te laten bestellen..
Even stom dagje zaterdag..... Werd gebeld en kon opeens onverwacht heel snel weer naar huis..... (n) Dus is er niet van gekomen..
. Ik ben benieuwd naar de afhandeling, ik houd jullie op de hoogte.