Belangrijke informatie ivm uvex cap model Exxential (Uvision

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne86

Re: Belangrijke informatie ivm uvex cap model Exxential (Uvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:44

Ik heb een zwarte ja, nouja of het redelijk opvalt vraag ik me nu af :$ ik was zo slim natuurlijk om dat eerst hier te lezen dus ik ging er op letten...

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:31

Suusie22 schreef:
Ben wel benieuwd naar een foto :)

Zal er 1 maken als ik hem heb morgen! :D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:44

Top!

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:53

Woehoeee bericht gehad en ik kan me nieuwe cap halen, ben benieuwd!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:22

Suusie22 schreef:
Top!

Helaas hadden ze de verkeerde maat voor me besteld en gaan ze hem nu dus opnieuw bestellen.
Geen foto dus, maar vind de cap er niet verkeerd uitzien verder, valt niet echt op dat hij nu zoveel dichter is.
Benieuwd wanneer ik nu weer een belletje krijg, want ik was 1 van de eerste, maar zal nu wel weer lang moeten wachten als ze hem nog moeten bestellen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:39

Hoe bevalt de nieuwe cap jullie? Merken jullie ventilatie verschil?

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 18:34

Ik heb niet direct verschil gemerkt. Maar ik ben hem natuurlijk 2 maanden kwijt geweest en heb ondertussen met een cap zonder enige ventilatie gereden. Dan is de Uvex sowieso al 10 keer beter.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:28

En ook mijn cap is binnen, misschien haal ik hem morgen op anders na het weekend, ben benieuwd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 10:08

En mijne is nog steeds niet binnen, van de week voor de 2e keer naar Hypo gebeld en nog steeds niets..Ik was 29-6 bij de winkel om een nieuwe te laten bestellen..

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 14:45

nu weet ik niet of ik erover heen gelezen heb. maar ik heb hypo gebeld met de vraag hoe het zat mbt uvex cap. die vertelde mij dat hetsinds afgelopen maandag niet meer mogelijk is je cap te up gradenn klopt dit??

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 15:50

Ik ben net langs de ruitersportzaak gereden waar ik de cap had gekocht. Een tijd terug direct gemaild, maar omdat de zaak aan de andere kant van het land is van waar ik woon kon ik niet direct langsgaan. Was geen probleem, ik kon tijdens mijn vakantie (nu dus) de cap of inruilen of gebruik maken van de upgrade actie. Nou, niet dus. De upgrade actie was een actie die ze zelf in het leven hadden geroepen, dus niet door Uvex, en was niet meer mogelijk. En een nieuwe cap kon ook niet meer. Erg jammer, want het was wel beloofd. Maar ik blijf nu dus maar met m'n oude doorrijden, want twee weken kwijt kan gewoon niet voor mij.
Behoorlijk balen dit, vooral de hele afhandeling.

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 16:30

nu ik kreeg 3 -4 weken te horen.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 09:01

Saar88 schreef:
Ik ben net langs de ruitersportzaak gereden waar ik de cap had gekocht. Een tijd terug direct gemaild, maar omdat de zaak aan de andere kant van het land is van waar ik woon kon ik niet direct langsgaan. Was geen probleem, ik kon tijdens mijn vakantie (nu dus) de cap of inruilen of gebruik maken van de upgrade actie. Nou, niet dus. De upgrade actie was een actie die ze zelf in het leven hadden geroepen, dus niet door Uvex, en was niet meer mogelijk. En een nieuwe cap kon ook niet meer. Erg jammer, want het was wel beloofd. Maar ik blijf nu dus maar met m'n oude doorrijden, want twee weken kwijt kan gewoon niet voor mij.
Behoorlijk balen dit, vooral de hele afhandeling.

Is inderdaad niet zo'n handige actie dit van Uvex of in ieder geval de communicatie naar de winkels en vervolgens klanten toe. :n Als ik geen nieuwe zou krijgen zou ik hem ook niet gaan inwisselen, want 2 of 3 weken zonder is ook niks.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 10:30

Stel je rijdt vaak, dan is 3-4 weken zonder niet te doen.. Rij je 1x in de week dan kun je misschien nog wel een cap lenen van iemand.. maar anders :S

Nouja, hun eerste idee was natuurlijk ook "iedereen een nieuwe cap want we kunnen geen vervangende caps uitlenen want dan komen we daar nooit meer vanaf" (wie gaat er voor een exleencap nog veel betalen, dan is iedereen nieuw handiger... Ze waren denk ik alleen vergeten dat sommige mensen hun cap jaren hebben, dus er ook echt veel "terugkwam" zonder dat ze het groot hebben aangepakt (om mensen te informeren)... Toen is opeens gezegd "wel terugsturen en repareren"... Leuk allemaal, snap dat ze het veilig willen maken, maar er had eerst beter over nagedacht moeten worden :') + het feit dat elke winkel iets anders heeft/doet of wat dan ook...

Wat ik trouwens raar vindt, als een nieuwe cap beloofd was, hoort er ook een nieuwe cap te komen... (Of ze moeten het zelf te laat aan Uvex hebben doorgegeven) want de eerste lading mensen, heeft hier volgens mij ook allemaal een nieuwe cap gekregen?

Sanne9489

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 10:49

DeniseBobby schreef:
En mijne is nog steeds niet binnen, van de week voor de 2e keer naar Hypo gebeld en nog steeds niets..Ik was 29-6 bij de winkel om een nieuwe te laten bestellen..

Er is al een groot deel van de caps binnen gekomen maar helaas hebben we nog niet alles ontvangen.
Alle winkels zijn afhankelijk van de uitlevering van Uvex. Zij passen op dit moment alle binnen gekomen caps aan en er gaan telkens kleine zendingen naar klanten.

Het kan dus zijn dat andere hun cap wel al hebben, als jij een andere kleur/maat hebt, kan het zijn dat deze nog niet binnen zijn gekomen.

Echter hoor ik hier ook 3/4 weken wachten op modificatie. In principe is dit 1 week, hooguit 2.
In de Hypo winkels zijn er eventueel leen caps te krijgen. Dit zullen er niet veel zijn, maar je kunt altijd navraag doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:48

Dankjewel voor je antwoord, ik snap dat alle caps niet tegelijk geleverd kunnen worden. Maar toch jammer dat het zolang duurt. En natuurlijk kan Hypo er zelf ook niets aan doen maar goed, ik zal afwachten en hopelijk komt mijn cap binnenkort aan :)

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:54

Zijn er al foto's van de nieuwe caps? Ben benieuwd hoe ze zijn!

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:12

ben ook erg benieuwd! dinsdag m'n nieuwe auto halen, dan meteen even langs de EJ

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:29

Ik ben het vergeten :) Even stom dagje zaterdag..... Werd gebeld en kon opeens onverwacht heel snel weer naar huis..... (n) Dus is er niet van gekomen..

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:53

Ben net langs de EJ geweest, met de vraag of het nou echt noodzakelijk was om te laten herstellen (aangezien ik geen zin had om mijn cap een paar weken kwijt te zijn). Dit was echt niet nodig werd mij verteld (cap voldoet hier in Nederland, België en Duitsland gewoon aan alle veiligheidsnormen) en ik heb de nieuwe caps gezien en de ventilatie was echt beduidend minder. Zit een soort plaatje onder de ventilatiestukken zeg maar en daar zitten maar een paar kleine gaatjes in, de goede ventilatie kun je dus wel gedag zeggen....
Ik ga mijn cap dus niet laten herstellen ;)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:56

Ik geef je eigenlijk groot gelijk.... Het is dat ik binnen een jaar toch een nieuwe wilde gaan aanschaffen en nu hem dus "gratis" heb gekregen... Aanders had ik het ook niet gedaan :)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:15

Ik heb ook besloten om mijn cap niet te laten herstellen....

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:27

Ook ik vond de nieuwe caps verminderd in ventilatie, maar lelijk vond ik het niet. Je ziet er niet zoveel van, maar de gaten zijn inderdaad beduidend kleiner. Dus ik laat het ook maar zo.
Wel denk ik erover een klacht naar Uvex te sturen. Vind het echt super van ze dat ze uberhaupt het probleem hebben aangepakt, maar de manier waarop..

Dreamable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:41

Ik heb me direct na verschijnen van dit topic gemeld bij de plaatstelijke ruitersportzaak. Mijn naam is toen niet genoteerd, maar mij is vanaf het begin af aan gezegd dat er inderdaad een omruilactie is maar dat de vervangende caps nog niet leverbaar waren. Deze informatie kwam overeen met hetgeen ik in dit topic las van anderen, dus oké. Nu ik hier las dat de vervangende caps geleverd zijn ben ik ook direct terug gegaan naar de ruitersportzaak om hem op te halen. Paar weken geleden werd mij verteld na de sluitingsweek terug te komen omdat de levering dan binnen zou zijn. Vorige week waren er inderdaad caps geleverd maar was mijn maat er niet bij. Deze is toen alsnog voor me besteld door een medewerkster. Op het moment dat ik deze wil gaan ophalen werd mij doodleuk verteld dat het niet klopt dat ik mijn cap kon omruilen, maar dat ik hem kan laten herstellen. Ten eerste voel ik me nu van het kastje naar de muur gestuurd en aan het lijntje gehouden. Als ze me bij mijn eerste melding hadden laten weten dat ze hier geen moeite voor gingen doen, had ik op dat moment naar de Epplejeck kunnen gaan en had ik inmiddels een nieuwe cap binnen gehad. Nu nog melden bij de Epplejeck voor omruilen kan niet meer omdat er vanaf nu alleen nog herstel gedaaan wordt. Ten tweede kan ik mijn cap geen paar weken missen aangezien ik dagelijks rijd en op korte termijn belangrijke evenementen op de planning staan. Ten derde heb ik niet zo'n vertrouwen in herstel. Ik ben bang dat het zichtbaar is en gepriegel aan een cap lijkt me nooit ten goede van de kwaliteit. Ik heb zojuist de ruitersportzaak gesproken en aangegeven dat ik mij tijdig gemeld heb, ten tijde van de omruilactie, en dat het niet het probleem van de klant zou mogen zijn dat zij dit niet correct opgepakt hebben. Ik wacht op een reactie, ze bellen me hier nog over terug. Ik ben heel benieuwd hoe dit afgehandeld gaat worden, ook in het kader van service en klantgerichtheid. Als ze geen medewerking verrichten voel ik me behoorlijk bij de neus genomen want ik kwam er op tijd mee en zij hebben me twee maanden aan het lijntje gehouden. Als ze me hierin niet tegemoet komen ga ik een nieuwe cap kopen, maar dan niet bij hen uiteraard. Uit principe zien ze me daar dan niet meer terug. Dan maar een stukje verder rijden voor de Epplejeck voortaan ;). Ik ben benieuwd naar de afhandeling, ik houd jullie op de hoogte.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:55

Ohjeetje wat vervelend, daarom heb ik alles laten bevestigen per mail.