Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
florence123 schreef:waauw! super mooi!
ik heb op mijn rijsjasje zelf swarofski knopen gezet, (en op de kraag hotfix steentjes)
maar nu ben ik nog opzoek naar knopen voor op de mouwen, nu zie ik dat jij er 4 hebt, ikzelf dacht aan 3 knopen.
Als de zon schijnt, schitter je dan niet teveel met nog eens 4 knopen op je mouwen?
of maakt het niet veel uit 3 of 4 knopen op de mouwen?
bij mezelf vind ik dat er persoonlijk nog iets ontbreekt aan de mouwen (nu staat er niets op) heb je eventueel een detail foto ervan?
Astor schreef:florence123 schreef:waauw! super mooi!
ik heb op mijn rijsjasje zelf swarofski knopen gezet, (en op de kraag hotfix steentjes)
maar nu ben ik nog opzoek naar knopen voor op de mouwen, nu zie ik dat jij er 4 hebt, ikzelf dacht aan 3 knopen.
Als de zon schijnt, schitter je dan niet teveel met nog eens 4 knopen op je mouwen?
of maakt het niet veel uit 3 of 4 knopen op de mouwen?
bij mezelf vind ik dat er persoonlijk nog iets ontbreekt aan de mouwen (nu staat er niets op) heb je eventueel een detail foto ervan?
Waar heb je die knopen gekocht? Ik wil deze knopen namelijk vervangen omdat ze erg scherp zijn aan de binnenkant en er daarom steed af liggen.
Omdat de knoop dan zeg maar het draad doorschijd als je het jasje aan of uit doet.... Ik heb zelf bij de mouwen inderdaad 4 knopen. Die had ik toevallig zelf nog liggen.
En had op een voorbeeldje bij iemand ook 4 knopen gezien dus vandaar. Maar ik vind het niet TE, het valt niet eens heel erg op vind ik.
Helma_Amber, Van welk merk is jou beige jasje? Ik vind hem erg mooi
Fee_ schreef:Niet onwijs apart, maar wel een outfit waar ik super blij mee ben!
Ben nog op zoek naar een wit met grijze (bies) dekje en misschien komen er ooit ook nog eens zwart met grijze laarzen.