. Mag ik misschien vragen hoeveel geld jullie ongeveer kwijt zijn aan stof voor zo'n jasje en andere benodigdheden (zoals knopen enzo). En welke stof kan ik het beste gebruiken? (katoen, polyester, wol, mix) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mag ik misschien vragen hoeveel geld jullie ongeveer kwijt zijn aan stof voor zo'n jasje en andere benodigdheden (zoals knopen enzo). En welke stof kan ik het beste gebruiken? (katoen, polyester, wol, mix) kleinvosje schreef:Ik heb op de markt een stofje voor 1,50 per meter gekocht, heb 2 of 3 meter gekocht, dus 4,50. Ik denk dat ik alles bij elkaar, inclusief garen, voering, vullingen en knopen op max 20 euro zat.
. En ik heb dus rond lopen kijken maar de jasjes waarvan ik vind dat er wel een mooi model in zit zijn wel heel erg duur 

bungee1 schreef:Dat is jammer,zou het graag een keer proberen maar niet gelijk €20 voor een patroon uitgeven

Het is een mooie dik stof (met een klein beetje glans erover) dus hoef geen versteviging of zo te gebruiken in de voering.
Dan gaan we mij nog eens precies opmeten zodat mam haar nieuwe paspop kan instellen 
maar het is een mooi jasje..
ik heb alles (licht)bruin..
CalvinenGino schreef:Zijn knopen verplicht yvonne? Wist ik niet..
Ik heb oook knopenmaar het is een mooi jasje..
Citaat:een rij-jas, type colbert met knopen en platliggende revers, het zitvlak geheel of gedeeltelijk bedekkend.

_Jessie schreef:Maak je dan de knopen op de rits? Wel benieuwd hoe je dat gaat doen! :J