Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eowyn04 schreef:Vientje schreef:Oeh da's een goede tip van die chaps! Ik zat al te kijken voor laarzen bij Lipica, maar ja die vragen ook weer die toeslag bij boven de 50 cmEn de kwaliteit is niet je-van-het, terwijl ik ze wel intensief gebruik...
Ik heb ook lipica laarzen.
Tis de eerste en de laatste keer dat ik ze daar gekocht heb.
binnen een paar maanden ging de laars al stuk.
al met al heb ik 4 maanden moeten wachten op mijn laarzen.
En nog vind ik ze niet super.
Mijn toen aangemeten petries, welke ik ook niet meer voor zal kiezen, waren honder keer beter.
Volgende laarzen worden derby's denk ik.
)
. Ze is 1,56 hoog en ik vind het een mooi maatje(foto in profiel).
. ik heb wel laarzen gehaald voor de winter met een smallere kuit maar ze zijn redelijk kort maar niet vervelend.
. poes schreef:Ilco schreef:Nog een lang persoon meld zich.
Ik ben 1.84 en weeg 68/70 kilo. Spijkerbroeken kan ik niet vinden omdat ik daar lengte maat 36/38 nodig heb. En die zijn er bijna niet.
Het overigens een binnenbeenlengte van 98cm
Heel gelijkaardig aan mij! Het is zoeken he...
...maar af en toe heb ik geluk en vind ik een mooie lange (vrouwen
) spijkerbroek.

Dat staat ook heel erg leuk op kleinere paarden, not
Kwa lengte zou het dan prima kunnen en dan zit ik erop en dan zie je zo'n heel klein bovenlichaampje met benen van een kilometer eronder 
Ik vind het zelf niet zo heel leuk, als ik op hakken loop ook al zij ze niet hoog voel ik me net een lama met mijn benen
soms vind ik het ook wel weer mooi, maar dat licht er een beetje aan
BrittOllie schreef:truus1970 schreef:nou ik ben 188, en ik pas prima op mn fjord van 147. Samen hebben we veel lol. kan heel best
ik ben 176cm maar ben eigenlijk al veel te groot voor mijn pony van 1.53ookal hebben wij samen nog veel lol
alleen in het begin was er iets vrij snel kapot maar dat hadden ze zo weer gemaakt en ik heb ze nou al een jaar en ze zien er nog nieuw uit en ze zitten nog geweldig ( en ik rijd elke dag ).
EskeGirl schreef:Mag ik me melden?
Ik ben 13 jaar, en tegen de 1.80 lang, heb schoenmaat 42/43 en zal dus nog een beetje groeien...
Heb soms al maat 40, of een L, spijkerbroekmaat ook L, lengtemaat 36/38
Ik rij op de manege meestal op een kleine E pony, een Haflinger. Word helaas te groot, gelukkig pas ik nog wel heel goed op mijn verzorgShet