Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 15:16

germie schreef:
Tja, ik vind een sport bh lelijk. Dus als je die ziet onder een truitje of topje, dan liever niets eronder. Mensen die met willen rijden, prima, zeker als je je er prettig bij voelt. Maar ik doe het niet, en dat is mijn keuze. Van inkijk hou ik ook niet, dus dat voorkom ik ook. Maar ik ben kennelijk 1 van de weinigen die gewoon gezegend is met stevige borsten die niet hupsen, zijn gelukkig ook niet zo heel erg groot.

Maar dat heeft toch niets te maken met de vraag van Almeetje... Ik snap het niet... :o?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 15:22

Ik rijd ook gewoon met mijn dagelijkse bh, als ik een niet-stevige-dagelijkse-bh aan heb voel ik wel wat wiebelen, maar wanneer ik gewoon mijn stevige-dagelijkse-bh aan heb zitten ze gewoon stil. Ik ben gezegend met een kleine boezem, scheelt weer het geld voor een sportbh. Je zal mij er nog niet dood in vinden. :D

Twitchy

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 15:26

ach, ieder moet t natuurlijk voor zichzelf weten. Ik persoonlijk kreeg er heel veel pijn van om met een gewone BH te rijden, t voelde alsof t gekneusd was zo erg. Dan is de keuze voor een sport BH snel gemaakt natuurlijk. Begon met de goedkope van de Hema, maar wilde al snel een betere omdat die van de Hema erg in mn schouders sneed. Nu heb ik de ShockAbsorber en nergens meer last van.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:15

Janine1990 schreef:
germie schreef:
Tja, ik vind een sport bh lelijk. Dus als je die ziet onder een truitje of topje, dan liever niets eronder. Mensen die met willen rijden, prima, zeker als je je er prettig bij voelt. Maar ik doe het niet, en dat is mijn keuze. Van inkijk hou ik ook niet, dus dat voorkom ik ook. Maar ik ben kennelijk 1 van de weinigen die gewoon gezegend is met stevige borsten die niet hupsen, zijn gelukkig ook niet zo heel erg groot.

Maar dat heeft toch niets te maken met de vraag van Almeetje... Ik snap het niet... :o?

Ik reageerde op een vraag van iemand over een sportbh en een topje en hoe dat te camoufleren. Een sportbh is dan zichtbaar als je een topje draagt.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:28

Euh laat maar... :+

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 20:31

Heerlijk die sportbh's! zijn niet voor niks uitgevonden :) Zonder voel ik me echt niet blij. Alles klotst alle kanten op en dat doet toch pijn!

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:05

Ik vind ze heerlijk en zou niet meer anders willen. Ik heb setjes van de Hunkemöller en ze zien er nog niet eens zo slecht uit ook :D

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 11:33

Ik ben nu dus wel ernstig verwend.. ik was volledig tevreden met de sportbh's van de Hema, maar ik heb nu dus een Marie Jo gekocht.. en nu lijken de Hema bh's helemaal niet meer goed!

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 11:41

Heb je die ook van Marie Jo??? Dat ik dat niet weet zeg... Ga even kijken ;). Heb zelf een aantal van shock absorber en dat beweegt dus gewoon niet. Zie vaak meiden met veeeel minder en dat klotst dan inderdaad alle kanten op (ook op loopband bij de sportschool). Vind het erg naief als meiden denken dat het goed voor hun borsten is om gewoon niets of een gewone aan te hebben ;). Ze worden er hoe dan ook minder stevig van..

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 12:38

ik heb ook de marie jo intense maar ik ga toch die shockabsorber eens proberen denk ik. Die van marie jo ziiten heerlijk maar mijn stevige boezem kan best nog wat extra steun gebruiken.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:01

Dit is ook logisch. Het klierweefsel van de borsten liggen bovenop het spierweefsel, dus bij intensieve beweging zal het klierweefsel vaak niet voldoende ondersteund worden door het spierweefsel. De (sport)beha neemt die functie voor een groot deel over. Laat onverlet dat er vrouwen zijn die liever niet 'geharnast' rondlopen of sporten :D . Ieder haar meug, denk ik zo.

amsterdam_30 schreef:
Heb je die ook van Marie Jo??? Dat ik dat niet weet zeg... Ga even kijken ;). Heb zelf een aantal van shock absorber en dat beweegt dus gewoon niet. Zie vaak meiden met veeeel minder en dat klotst dan inderdaad alle kanten op (ook op loopband bij de sportschool). Vind het erg naief als meiden denken dat het goed voor hun borsten is om gewoon niets of een gewone aan te hebben ;). Ze worden er hoe dan ook minder stevig van..

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:07

Ik heb de sportbh's van de Primark, €6,00 per stuk :D
Kan ook prima rijden zonder hoor, dan heb ik ook nergens last van, maar ik hou ze liever mooi :D

Inderdaad vervelend voor hoogzomer, rijden met spagetti-bandjes staat niet echt mooi dan. Moet ik even iets op bedenken, anders maar met gewone BH :)

lloesje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:14

Almeetje schreef:
Vraagje aan de sport-BH-dragers: hoe doen jullie dit in de zomer? Altijd met een t-shirt rijden? Want een sportbeha in combinatie met een topje is nu niet bepaalt een mooi zicht...

ik snap dat mensen het er niet mooi uitvinden zien, maar ik rij zomers gewoon in een hempje met spaghetti bandjes en een sport-BH ik heb zoiets al je het niet wilt zien dan kijk je niet,, maar er zijn ook hemdjes met bredere bandjes die achterhelemaal hoog zijn en daarbij zie je er niks van.

ik rij trouwens ook nooit zonder

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:15

Of op zoek naar topjes met iets bredere bandjes, kan natuurlijk ook ;-). Of overal lak aan hebben en gewoon met je degelijke sportbeha onder je hemdje met spaghettibandjes aan rijden (zou ik doen, maar ik heb er ook wel de leeftijd voor om me daar niets van aan te trekken ;-) ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:20

Wat ik me nou afvraag he. zijn er dan ook sportbh's die de kleinste cupjes er toch nog goed uit laten zien?

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:22

maroescha schreef:
Wat ik me nou afvraag he. zijn er dan ook sportbh's die de kleinste cupjes er toch nog goed uit laten zien?

zelfde hier.

vind die van nike leuk (die paarse) maar vraag me af of dit zgoed genoeg is

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:23

lloesje97 schreef:
Almeetje schreef:
Vraagje aan de sport-BH-dragers: hoe doen jullie dit in de zomer? Altijd met een t-shirt rijden? Want een sportbeha in combinatie met een topje is nu niet bepaalt een mooi zicht...

ik snap dat mensen het er niet mooi uitvinden zien, maar ik rij zomers gewoon in een hempje met spaghetti bandjes en een sport-BH ik heb zoiets al je het niet wilt zien dan kijk je niet,, maar er zijn ook hemdjes met bredere bandjes die achterhelemaal hoog zijn en daarbij zie je er niks van.

ik rij trouwens ook nooit zonder

Idd, helemaal mee eens.. Je gaat toch niet rijden voor iemand anders? :P

lloesje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:27

@sodelutuut nee dat bedoel ik :P

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:29

Qilan schreef:
maroescha schreef:

zelfde hier.

vind die van nike leuk (die paarse) maar vraag me af of dit zgoed genoeg is

http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 17,22&SM=0

enigste sport bh die ik op whekmap kan vinden voor een a cup ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:37

Maar die zal wel niet voorgevormd / beetje gevuld zijn dus dan blijft er niets over :+ ja sorry met de hoeveelheid scholen die bij ons langs komen wil ik er wel een beetje normaal uitzien :P

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:43

Begrijp je zin niet goed :+
Dus kan er niks op zeggen, nee eromheen is denk gewoon sterk en jij meot het vullen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:55

Sportbh's hebben de gewoonte om alles plat te drukken. dus er zal niets overblijven van een A-cup als het geen voorgevormde / licht gevulde sportbh is. dus ik was benieuwd of er zo één bestaat?

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:58

Mmmm, ben er nog geen tegengekomen. Maar je kunt toch ook losse vullinkjes erin leggen als je perse meer gevormd wilt zijn?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:59

Ik dacht ook altijd dat mijn goed passende BH's goed ondersteunden. Deden ze ook wel, het deed geen pijn ofzo... maar nu ik een sportbeha heb (aangeschaft voor het hardlopen) merk ik toch het verschil. Je beweegt vrijer, er zit écht niets in de weg!

Qilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:59

Losse vullings die haat ik eerlijk waar, je hebt niks gevormds voor een cup A, zowta hele intetrnet afgezocht.

Dus maar even wachten tot ze nog wat groeien xD?