Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
djune13 schreef:__Nathalie__ schreef:ik begrijp het wel want het is ook erg warrig als je maar halve dingen zegt.
ik vraag me namelijk ook af waarom je pvd nou weer niet hebt laten komen.
Gaan we nu weeral die discussie herbeginnen ?
Denk je niet dat mijn beslissing niet moeilijk genoeg is ?
Lotus83 schreef:Doe niet zo belachelijk!
Hoe "gek" dit paard ook is, TS heeft wel gevoel voor dit paard en is nu even de wanhoop nabij.
Beetje meer respect kan geen kwaad
HummerTime schreef:Lotus83 schreef:Doe niet zo belachelijk!
Hoe "gek" dit paard ook is, TS heeft wel gevoel voor dit paard en is nu even de wanhoop nabij.
Beetje meer respect kan geen kwaad
Heb het hele topic al respect getoond.....
Als je de wanhoop nabij bent grijp je elke strohalm aan en dan laat je PVD zelf beslissen of ze het aandurft of niet!
geerke schreef:ik begrijp er steeds minder van...wie haalt dat paard zijn stal uit en wie zet hem er weer in?
Leeft die persoon nog?
Het paard is dus gewoon te pakken en laat een halster omdoen?
Dan valt het toch wel mee?
Of word je nu weer boos?
__Nathalie__ schreef:Ik heb niks tegen paarden met een stekie los die naar de slager gaan.
Maar in dit geval is het niet paard zijn schuld maar jou onervarenheid waar het paard zo op reageerd. En ik vind niet dat je zo;n dier dan naar een slager moet brengen maar naar iemand die weet waar die mee bezig is en daar ervaring mee heeft.
ellepel schreef:dat weet je niet want je bent er niet bij als dit dier dit gedrag vertoond.
djune veel sterkte met je beslissing,je hebt een hoop geprobeerd maar soms houd het gewoon op en is er geen andere uitweg.
heel veel sterkte,want dit had je nooit verwacht
__Nathalie__ schreef:ellepel schreef:dat weet je niet want je bent er niet bij als dit dier dit gedrag vertoond.
djune veel sterkte met je beslissing,je hebt een hoop geprobeerd maar soms houd het gewoon op en is er geen andere uitweg.
heel veel sterkte,want dit had je nooit verwacht
In dit topic is toch duidelijk geworden dat ts niet haar mannetje staat bij dit paard (heeft ze zelf aan gegeven) dier is 15 en is vast niet zijn hele leven zo geweest want waarom heeft ts het dier dan gekocht?