Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
divinegoddes schreef:inger1204 schreef:heeft iemand met de plain laars problemen?
ik wel!![]()
![]()
krijg in 1 laars allemaal rare bultjes met lucht!
heeft iemand ook dit probleem?
Ik heb het nu ook! heb er gister voor eerste keer mee gereden. nu zitten er overal 'aders' en allemaal bultjes. me laarzen zien er niet meer uit. heb ze nu een 3 weken.
Maar ze reden wel erg lekker.
anthea_naomi schreef:Toen ik dit top-ic las nou dat zijn mischien wel leuke leren laarzen vooral omdat het dan mn eersten zouden zijn.Maar nu lees ik dat de kwaliteit niet bepaald goed is klopt dit of is dit maar bij een enkeling zo??
zazoeyou schreef:divinegoddes schreef:
Ik heb het nu ook! heb er gister voor eerste keer mee gereden. nu zitten er overal 'aders' en allemaal bultjes. me laarzen zien er niet meer uit. heb ze nu een 3 weken.
Maar ze reden wel erg lekker.
Heb 1paar gepast,, ook allemaal bulten en deuken erin![]()
Ik zei: ik wil deze niet,, ik wil zonder dutsen
Divoza mederwerkster zei: je kan niet anders verwachten voor dat geld![]()
Ik naar huis gegaan en hoofdkantoor gebeld (in leek)
Mederwerker vertelde mij het volgende:
..............................................................
Deze laarzen moeten teruggestuurd worden !!
Dutsen etc, mogen niet voorkomen na alle testen die er zijn gedaan..
Ik stuur per DIRECT een nieuw paar voor U naar Heteren en U kunt deze dinsdag ophalen.
Laarzen zijn gemaakt van volnerf rundsleder en NIET van splitleder met laagje coating, dan heeft divoza heteren U verkeerd geinformeerd!
Deze laarzen zijn van zeer goede kwaliteit MOCHTEN er binnen 3maanden problemen voorkomen moet U ze direct retour sturen aan ons hoofkantoor.
Alsus Divoza Leek
........................................................
Ik ga dus morgen terug om de laarzen op te halen( Model met veters)..
Ik ben benieuwd HOE divoza heteren daarop gaat reageren![]()
Ze deden al moeilijk toen ik vroeg OF ik de laarzen mocht passen![]()
Eerst even opmeten werd er gezegt..
NA het opmeten vertelde ze mij : UW onderbenen zullen te kort zijn voor de maat 40 (48H 39W)
En wat dachten jullie??????
Ik paste ze aan,, en ze zitten nu PRECIES 1000% goed (zonder extra hakje), dus ik HOOP dat ze niet al te veel inzakken,,anders worden ze te laag
Nou ik dus zeuren tegen ze OVER die dutsen en deuken![]()
![]()
Werd ik toch raar behandeld![]()
Nou,, ik ben maar gegaan want vond het niet echt klantvriendelijk![]()
Ik ben echt benieuwd hoe ze morgen reageren als ik zeg :
Ik kom mijn laarzen ophalen die opgestuurd zijn door divoza Leek !!
Whaha,, maar goed bokkers????
Hebben jullie problemen met de laars????
HOOFDKANTOOR BELLEN
Maflinger schreef:Ik vind ze trouwens vergeleken met mijn Rectilignes wel heel warm. Beetje broeierig gevoel.
Rectiligne is helemaal leer gevoerd en dezen niet. Fijn in de winter, maar in de zomer wel erg warm!